Hygiene?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ecosa, 3 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Er is onderzoek gedaan dat babies die opgroeien met huisdieren minder kans hebben op allergien! Dus opgroeien met huisdieren is zowiezo niet slecht! Nu hebben wij onze honden nooit binnen dus valt het met de hondenharen wel mee. De kat is een buitenkat. We hebben niet eens een kattenbak. Maar ik zou nooit mijn honden of kat wegdoen vanwege teveel schoonmaken! Waar wij wonen is het elke dag stoffig en maak ik elke dag ff de vloer schoon met de swiffer! Je ziet het stof gewoon naar binnen waaien.

2. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik was ook altijd mn handen als ik iets gedaan heb en daarna met Lieve ga spelen enzo.
    Maar ik heb nu van die desinfecterende spul die je gewoon op je handen kan doen en het zo meteen schoon is(ideaal voor mensen zoals ik haha)
    Speentje was ik ook altijd even af enzo.
    Flesjes gaan hier nu gewoon in de vaatwasser maar worden allang niet meer uitgekookt.
    Ik denk dat ieder gewoon op zn gevoel moet afgaan hoe hygienisch je bent met je kindje enzo.
    Ze kunnen wel tegen een stootje om het zo eventjes te zeggen,daar bouwen ze inderdaad weerstand mee op.
    Ieder voor zich denk ik gewoon.
    De een doet het zus en de ander doet het zo

3. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    heeft ie toch nog iets van mij, ik ben ook noooit ziek hihi. is de BV toch echt goed geweest :p

Deel Deze Pagina