Elena ligt nu heerlijk te rollebollen over de vloer. Wij hebben geen vloerverwarming, maar laminaat. Ze ligt over het algemeen op een dikke speelkleed, maar volgens mij kickt ze gewoon op het "getik" van het laminaat als ze haar voetjes/handjes ertegenaan slaat, want ze rolt elke keer weer van het kleed af en ligt zo op het laminaat. Som merk ik dat ze hele koude handjes/voetjes/wangetjes heeft als ze een tijdje op de vloer heeft gelegen. Ik vraag me eigenlijk af of ik haar wel dik genoeg aankleed. Over het algemeen heeft ze een romper met lange mouwen en een shirt/dunne trui en altijd een maillot met een (spijker)broek aan. IK trek haar soms slofjes aan, maar die zijn binnen no time weer uit, dus heeft geen zin.. Is dit eigenlijk genoeg? Bij ons in huis is het over het algemeen 21 graden.
Luca heeft het zelfde aan Dat is naar mijn idee wel voldoende Als haar nekje idd maar lekker warm aanvoelt.
Dat is ruim voldoende hoor! Als het nekje lekker warm aanvoelt hebben ze het over het algemeen niet (te) koud.
Kylian heeft ook altijd koude handjes. Zolang haar nekje lekker aanvoelt is het goed hoor, daarbij als ze het echt koud had dan begon ze wel te brullen Groetjes Anita
Sam heeft hetzelfde aan, maar dan meestal geen maillo'tje. En zolang d'r nekje warm is... dan is het prima. Hier vaak zelfs blote voetjes, omdat ze dus haar sokjes/slofjes/schoentjes uit moet hebben.
lars heeft ook altijd koude handjes, maarja dat is ook niet zo gek als ze altijd nat zijn omdat hij ze steeds in zijn mond stopt
zeggen als de nek inderdaad ged voelt dat het goed is... alysia heeft een stuk minder kleren aan maar die is net zoals haar vader het altijd warm hebben