Wie zegt dat hij zijn zwangere vrouw niet helpt? Mijn man helpt mij ook niet met dingen die hij niet echt nodig vindt. En ik vind het eerlijk gezegd ook onzin om deurklinken te gaan boenen alleen omdat er ergens een stukje opgedroogde hondenpoep tussen een slipper is blijven zitten. Dweilen kan ik me nog voorstellen (zou ik ook doen, maar dan weer niet met chloor).
Hmmm beetje overdreven in mijn ogen... Een vlieg zit ook op poep en op dode beesten...en die vlieg zal wellicht ook op je bank zitten ooit een keer... Ik denk dat je zonder het in de gaten hebt echt wel vaker iets vies onder je schoenen hebt zitten wat je mee naar binnen loopt of op de bank krijgt...
Mijn man helpt me wel hoor, meer dan genoeg. Gisteravond was hij wezen stappen met zijn broer en toen hij thuiskwam was ik nog bezig met dweilen. Hij wilde het wel overnemen maar vond het ook heel overdreven dat ik dat middernacht deed
Chloor is dan geen schoonmaakmiddel, maar zover ik weet is het wel een ontsmettingsmiddel. Het doodt bacteriën/ziektekiemen en als je daarnaast wat harder poetst en extra na spoelt dan heb je het oppervlak wel schoon en heb je de hardnekkigste vlekken wel verwijdert. Zelf gebruik ik het overigens alleen voor de wc/douche. Voor andere oppervlakken, dettol.
Chloor is mijn beste vriend. Ik gebruik het bijna overal voor. Zelfs in de vaatwasser of als ik zelf afwas. Druppie zeep en een druppie chloor.
Chloor gebruik ik voor sanitair meestal. De houtenvloer zal het niet op prijs stellen als ik er met chloor overheen ga, denk ik Ik zou wel even licht alles dweilen, in jouw geval. Dan ben je ook gelijk weer klaar met de schoonmaak deze week
Dat chloor slecht is (voor jezelf en het milieu) is al bekend maar dan ook nog eens mengen met andere middelen...? Ik ken iemand die daaraan bijna is overleden (ondanks waarschuwingen op de verpakking, maargoed).
Als je al gedweild hebt en weer met die slippers hebt rondgelopen zou ik even met de swiffer door het huis gaan of met een vochtige dweil ipv een hele natte. Vroeger deed ik 3 kwartier over dweilen maar nu ik een kindje heb en het vaker doe ben ik in 10 minuten klaar (alleen beneden dan he) heb er nu de feeling in gekregen haha
Tot voor kort kon ik echt niet dweilen met m'n dochter (oudste bedoel ik) erbij... Ook al beloofde ze iedere keer rustig op de bank te blijven zitten tot alles droog was, kwam toch niks van terecht. Dus dweilen deed ik maar gewoon wanneer ze in bed lag.
Ja ik ook. Met stofvegen laat hij me met rust en met stofzuigen volgt hij de stofzuiger dweilen doe ik dan als hij in bed ligt
Ik had alleen even met de swiffer de benedenvloer gedaan en in elk geval niet met chloor, maar dat gebruik ik dan ook eigenlijk nooit. Superslecht spul.
Ik gebruik echt alleen chloor voor mijn sanitair.Ik ga er echt niet mijn vloeren mee dweilen.Lijkt me niet echt goed voor een houten vloer. Ik vind de lucht sowieso niet te harden.Ben vroeger op school weleens flauwgevallen in het toilet omdat de schoonmaakploeg iets te royaal was geweest met de chloor.