Hylarische opmerkingen!

Discussie in 'De lounge' gestart door mellepel25, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Poeh, dat hoor ik mijn 3-jarige nog niet zo zeggen.

2. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    wij stonden ook met onze mond vol tanden....

3. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Oh god ik heb er ook nog een. Wel eentje met het schaamrood op mijn wangen :)

Tijdens het oppassen bij mijn vorige gezin (1 meisje, 1 jongen) kwam er een vriendje spelen van het meisje. Hij wilde graag blijven logeren, geregel met de ouders en dat was goed, dus ik 's avonds de kinderen in bed doen. Was nog een gedoe, want het vriendje bleef op de kamer van het meisje slapen, en haar broertje was dus verdrietig omdat hij 'alleen' moest en wilde perse dat het vriendje bij hém op de kamer kwam slapen, en of hij anders in het ouderlijk bed mocht. Komen de ouders thuis 's avonds en vroegen hoe het ging. Ik vertellen dat het wat langer duurde, want het broertje wilde graag met het vriendje naar bed. :) Toen ik het eenmaal al had gezegd drong pas door wat ik had gezegd.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

hahahaha...tjah, ach...

5. Botiwo

Botiwo Actief lid

30 nov 2010
    489
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij waren bij mijn schoonouders vanmiddag en hadden het ver gaatjes in een gebit. Dus op een gegeven moment zegt mijn schoonvader. Nee ik heb geloof ik geen gaatjes. De man heeft al jaren een kunstgebit. Ik moest erg lachen.

6. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Mijn moeder opende vanmiddag haar mail en zegt tegen mij;
    Ik heb mail gekregen met een briefje erbij.

Ze bedoelde dus ik heb mail met een bijlage.

7. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    typisch manlief:

ik wachten, wachten, wachten in die auto........
    loop ik naar binnen waarom hij er nog niet is

eeeehhh ik ben vergeten dat ik haast heb zegt hij! En dat meende hij echt serieus!!

Hoe kan iemand vergeten dat hij haast heeft:$ Nu kan ik er om lachen en pest ik hem er wel eens mee

8. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hehheh die is leuk :)

9. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    mijn vader bestelde bij de shoarma tent eens een grote bigmac met knokkelooksaus. hij bedoelde een grote shoarma met knoflooksaus.

zo zei ik eens een keer. ik ben niet blond maar wel dom.
    in plaats van: ik ben dan wel blond maar niet dom.

ook heb ik een tijdje stage gelopen op een kinderdagverblijf en lagen er 2 kindjes op de grond te stoeien. een jongentje van een jaar of 3 die naast me zit kijkt er eens naar en zegt ineens: dat doen papa en mama altijd op bed.

en een aantal jaren terug liep ik stage in een verzorgingstehuis op een observatieafdeling. er was een nieuwe bewoner en mijn collega wist alleen de naam en niet eens of het een man of vrouw was. dus er komt op een gegeven moment een vrouw naar hem toe lopen. ze stelt zich voor als mevrouw ...... en vraagt waar de wc is. collega dacht a de nieuwe bewoner. dus collega die zegt o kom maar mee ik help u wel even en collega neemt haar mee trekt bij de wc der broek naar beneden en laat haar zitten en roept nog als u klaar bent belt u maar. even later komt andere collega en die vraagt hem wil jij de nieuwe bewoner even helpen de spullen uit te pakken. hij is al op zijn kamer. dus we kijken elkaar aan..... wie zit er nu dan op de wc??? juist de echtgenote van de nieuwe bewoner die zich prima zelf nog kon redden.

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Die man die vergeten was dat hij haast had...whahahaah
    Je had mij op kunnen vegen zeg!

11. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    oh echt he ik bescheurde het ook echt dat heb ik nog nooit meegemaakt zoiets hahaha echt geweldig!

12. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hahaha staan echt leuke opmerkingen bij!

Mijn nichtje toen ik zwanger was (zij was 6)
    TAnte ik weet hoe baby's worden gemaakt,
    dan liggen de papa en mama bloot op elkaar"
    is het even stil naast mij..
    "maar tante.. mag ik er de volgende keer bij zijn als jullie weer een baby maken"

ander nichtje
    "hoe noemen jullie de baby"
    dus ik zeg dat we dat niet vertellen omdat dit een geheimpje is zegt ze
    "fluister het maar.. dan hoort de baby het niet"

mijn eigen dochter vandaag (is 3 jaar)
    "mam.. mag ik een spiegel op mijn kamer..
    zo'n grote want die heb ik niet"
    Dus ik zeg dat dat wel kan.. Doen we hem op de kast of een deur of we plakken er 1 op de muur..
    "nee mam.. doe maar op het plafond.. da's ook een muur"

(en nee wij hebben geen spiegel boven ons bed:p)

13. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ik lig krom hier whahaha dus ik kan niet achter blijven natuurlijk.

ik heb in een restaurant gewerkt waar sàvonds een keer een meneer naar me toe kwam met de vraag waar hij de kleine ff uit de broek kon halen, ik zeg nou daar zijn de toiletten maar u mag de kleine ook wel op de tafel leggen hoor uuuuhhhhh hij bedoelde z`n eigen kleine whahahah je kon me erna onder de tafel vandaan halen.

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mijn ex praat in zn slaap. lag met zn rug naar me toe en draaide zich om en zei: jouw familie is raar...

ikzelf vroeger. had mn eerste dag school gehad en kwam thuis, savonds wilde mn mams zoals elke avond voorlezen uit mn lievelings boek. ze gaat naast me zitten en eerste wat ik zei: wat kijk je me aan met je rot kop?

liep met manlief savonds buiten, hond uitlaten. hij zag verderop iets dacht ie dus hij vroeg het aan mij (ik kan verdomde goed int donker kijken) dus ik zeg zo: ik kijk wel even, ik heb ole uigen (uilen ogen)

zwangerschaps test. ik testte positief en liep meteen naar de slaapkamer waar manlief zat. ik zeg zo: schat ik ben zwanger. zegt ie: wist ik al. en gaat weer verder spelletje op pc spelen. Hij zei dat ie t al wist omdat ik al wat last van mn boobs had en niet ongi was geworden.

manlief komt thuis van het werk en had een bosje rozen voor me meegenomen, super lief, doet ie wel vaker dus merkte niks bijzonders. ik legde bosje rozen neer, pakte een schaar om verpakking open te knippen. zitten er 10 kleine rozen en 1grote roos in. ik pak de grote roos eruit en kzie een kaartje. 'ga je mee ringen uitzoeken?' dus ik draai me om met een big smile... vriend weg! is die pannekoek naar boven gelopen om zich om te kleden! ik loop naar de trap, hij komt trap af. zegt ie: ja het duurde me te lang.

15. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik werkte in een lingeriewinkel....ik stond in het hokje met een klant en wilde vragen : wat is uw cup maat?
    Ik vroeg: wat is uw ku*maat?

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Whuhahahahhahhaa:D

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    :D

whahahahahahahahaha:D

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oja ik zei ooit iets tegen mn vader, denk dat ik jaar of 16 was. en tot op de dag van vandaag weten we beide niet(meer) waar het over ging. 'Ik heb een vette vraag voor je zuster' kunnen we ons beide herinneren

19. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Whaha.

20. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Nou ja zeg, dat vraag je als fatsoenlijke volwassen kerel toch ook niet? :$
    Ik zou ook echt gedacht hebben dat hij het over zijn kind had!

Zoals ik al eerder schreef ben ik ook zo'n prater in mijn slaap. Vrijwel iedere nacht zelfs, al is het heel vaak alien-taal die niemand verstaat :D
    Vannacht was ik wel duidelijk; ik begon ineens te roepen dat mijn Lief heel snel de kamer uit moest, want hij mocht mijn bruidsjurk niet zien :D

Hoezo ik zit met smart te wachten op een aanzoek ;) :)

Deel Deze Pagina