Hylarische opmerkingen!

Discussie in 'De lounge' gestart door mellepel25, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    zo heeft mijn oma ooit in geuren en kleuren verteld dat ze op tv een "straffe tieten show" had gezien...
    Wij lagen dus dubbel en dat hoort ze nu nog elk jaar met kerst.
    ooh ja,ze bedoelde dus travestieten-show :D

2. redchevy

redchevy Actief lid

23 aug 2010
    199
    0
    0
    zuidholland
    geweldig topic, zeker om `s morgens even mee te beginnen :D

3. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ong 2 jaar geleden werkte ik in een decoratie winkel, ze verkochten decoratie matriaal voor in vazen en aan de muren enzo.

Komt er een vrouw bij de kassa en die had decoratieballen in haar mandje voor in een grote glazen vaas, ik wist niet hoeveel ze er van had en kon er maar twee zien, dus ik vroeg::)

Goeiemorgen mevrouw, Heeft u twee ballen?

OEPS!

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mijn moeder ( niet eens zo oud ) kreeg een aantal jaren geleden voor het eerst haar eigen mobiele telefoon. Hele happening voor d'r.
    Pakt ze de batterij en vraagt aan mij 'is dit de sim-kaart'.. :$;)

5. Only me

Only me Niet meer actief

Telkens als mijn moeder een SMS krijgt op der mobiel, dan zegt ze: iemand heeft mij een MSN gestuurd :p

Ik moest laatst een cadeautje halen voor iemand die graag whiskey drinkt.
    Thuisgekomen wil ik aan mijn vriend vertellen dat ik iemand tegen gekomen was....

' hi schat, ik ging wiksey (wiskey) halen bij de mitri (mitra) en toen kwam ik de vader van Bal (paul) tegen....

We gooien het erop dat ik gewoon moe was :p

6. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

mijn moeder heeft een (nieuwe) Vriend. Hij was jarig. Hij heeft ook een zus die jonger dan hem is (44). Toen zij binnenkwam zei mijn opa (toen 80, niet dement ofzo) zoooo dus dit is je moeder......

7. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    haha ik werk in een kledingzaak en weet je hoeveel mensen bollerootje zeggen hahaha. echt zoveel!!! mijn moeder zegt altijd rontonde in plaats van rotonde. ze heeft ooit een opmerking gemaakt toen we bij de V&D zaten te eten. ze hadden toen daar van die palmboompjes staan enz. zegt ze: oh wat ziet het er hier erotisch (exotisch) uit. schaam schaam!!! vind dit wel een hele leuke topic!!!xxx

8. noordbrabant1981

noordbrabant1981 Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.857
    81
    48
    Vrouw
    noord-brabant
    mijn moeder(en vele andere hoor ik) zegt dan senox.

9. charan

charan Actief lid

31 jan 2008
    237
    18
    18
    schiedam
    Mijn oma gaat altijd naar de nikea.:D Ikea dus.

En ooit met een collega gehad die al wat ouder was die ging die avond nood les eten.
    Die bedoelden dus noodles.Kwam er achter doordat ze vertelden lekker makkelijk warm water erop en dan is het klaar.

10. Islah

Islah Niet meer actief

Mijn vader vertelde laatst iets grappigs over z'n kindertijd.

Mijn tante, die 13 jaar ouder is dan hij, had hem geleerd dat hij niet zomaar 'je' tegen iedereen moet zeggen maar 'u'. Ze gingen samen wandelen en naar de eendjes. Tante: Kijk jan, eendjes!

Neee, eendu! vond hem grappig, haha.

11. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had van de week zoiets doms..
    Ik heb mij ingeschreven op soort dating/vriendensite.
    Op mijn profiel staat een zwart/wit foto maar daarnaast staat duidelijk mijn haarkleur en de kleur van mijn ogen.
    Reageerd er iemand in de chat, die op een gegeven moment vraagt wat mijn afkomst is. Dus ik zeg Nederlands. Reageerd hij, oh ik dacht buitenlands, met je zwarte haar en donkere ogen..
    Ik, tja dat krijg je hè.. met een zwart/wit foto!
    Kansloos dus..;):D

12. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Om even op het "2 onder 1 kap - hoekhuis" terug te komen.
    In mijn belevenis is een 2 onder 1 kap, echt 2 huizen onder 1 kap. Dus niet geschakeld, zoals er werd getekend....
    Maar goed, ze bedoelde uiteindelijk dat het op de hoek van een straat stond.....

13. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Hihi mijn oma zegt Brokke en Ritsje :D

14. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    abbo!!! ik lig echt nog steeds krom om sommige berichten, vooral die van die vader in de douche dat het meisje roept je slaat je ding steeds tegen mijn hoofd oooh wat zal die man zich kapotgeschaamd hebben hahaahah
    zat van de week ook al hier te lezen en toen lag ik helemaal dubbel mijnv riend zat me op de bank echt aan te kijken wat is er met jou die moest hartelijk meelachen met sommige berichten :D

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Als de garages aan elkaar vast zitten spreek je wel over geschakelde woningen. Dus zoals op de tekening staat aangegeven. Als de woningen echt 2 onder 1 kap zijn en de garages (of als die er niet zijn de huizen) vrij staan spreek je echt over 2 onder 1 kap.

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Maar ze bedoelde op de hoek van de straat.... dan is ie helemaal hylarisch zeg!

17. Lelle23

Lelle23 Niet meer actief

:D:D:D
    Wij hadden met kerst bokketaartjesijspoot, ook erg lekker!

Gr. Marielle

18. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    We hadden een aantal weken gehad dat ons zoontje niet wilde doorslapen s'nachts en huilend wakker werd. Dus papa en mama waren eigenlijk een beetje op. Konden we eindelijk een nacht doorslapen maak ik in mijn slaap mn man wakker dat ie de pinguins van het balkon moest halen omdat ze het koud hadden. Vond manlief niet leuk, want hij kon daarna niet goed meer in slaap komen, terwijl ik heerlijk sliep. Hij heeft het me sóchtends verteld dat ik dit gedaan had. Tja ik slaapwandel ook, dus ik geloof het graag.
    Enneh toen ik pas werkte, moest ik een keer een hotelkamer boeken in antwerpen voor mijn baas. ik begon toen zijn achter naam te spellen met Marie, Anton, piet, eduard enz enz. Zegt die vrouw aan de andere kant van de telefoon, allé mevrouw hoeveel mensen komen er wel niet, zoveel kamers heb ik niet. Ze hebben mij toen echt onder mijn buro vandaan moeten halen van het lachen. Ik heb maar een ander hotel geboekt. Dit kon nooit goedkomen.

19. Lelle23

Lelle23 Niet meer actief

Jaa, dat zei ik vroeger ook altijd!
    Totdat mijn zwager me erop wees dat het onpasselijk is en als ik dan toch de "toe" wilde gebruiken, dat ik dan ontoepasbaar zou zijn :D

Gr. Marielle

20. Islah

Islah Niet meer actief

Haha, en mijn oma kijkt graag naar 'assewurturs'!

Deel Deze Pagina