maak ik in mijn slaap mn man wakker dat ie de pinguins van het balkon moest halen omdat ze het koud hadden....... Geweldig... hahaha
Ik slaap ook nogal onrustig en praat in m'n slaap. Dan krijg je van die opmerkingen als: "Zoohoo, die is lekker groot!" Geen idee wat ik droomde hoor...hahaha Of mijn man: "Lief, hebben we nog baxinelichtjes?" Ik: "Het zijn waxinelichtjes." Man: "Ja maar, ze zitten toch in een bakje?" Hoezo, nutteloze conversatie... Ennuh, zitten we van de week in de auto, rijd er een busje voor ons die niet geheel vlekkeloos reeds zegmaar. Manlief zegt: "Volgens mij is het een vrouw". Busje gaat de bocht om. "Oh nee, er zit een Pakistaan achter het stuur" Waarop ik nogal droog antwoorde: "Dan is het nu een Pakizit" Het duurde even voor het kwartje viel... Gr. Marielle
Justin kijkt vanochtend uit het raam en zegt.. 'goh het is weer erg misselijk buiten' (mistig) Vorige week zegt ie 'even mn broekspijpen omzakken (bedoelde omslaan). Ik iets uitleggen aan Justin, zegt ie 'MAMAHH, ik bedoel niet wat je bedoelt' (ik begrijp niet wat je bedoelt).
Iemand vragen, en hoe heten je kleintjes? Ik zeg 'Darmen en Kevin' stond ze me raar aan te kijken hahaha.
Papa komt thuis van zijn werk en zegt 'wat een dag, ik ben kapót', Justin kijkt geschrokken en vraagt ondertussen onderzoekend kijken naar papa 'waar ben je dan kapot papa?"
een aantal jaar geleden stond ik met mijn zus in de lift in het ziekenuis...staat er bij osn een bejaard echtpaar,vraagt de vrouw aan de man "heb je je telefoon op sielens gezegt" op silence dus Mijn zus en ik piste in ons broek van het lachen toen ze uitgestapt waren
Een paar jaar geleden toen ik met machines werkte, moest ik iemand uitleggen hoe ie werkte. Ik zei 'en dan moet je deze knop in drukken' Ja, zegt ze 'die van negeren' en ze zei dus neegeren. Legde de klemtoon verkeerd LOL.
Mijn collega's gingen laatst naar de film "hanna massalla" (haar naam was sarah) Van het weekend maakt mijn man mij wakker, hij zegt: Dan eh, ga ik sparen voor... (knippen met zijn vinger) En zegt niets meer, ik wakker geworden wordt nieuwsgierig en vraag 'm: Wat zeg je??? Hij zegt weer: Dan ga ik sparen voor...(en weer knippen met zijn vinger) Vervolgens wederom niets, dus ik vraag 'm nogmaals (terwijl ik 'm aanstoot): Zeg nou, waarvoor!!! Zegt hij ineens: Waarom maak je mij wakker??? Daar kan hij nu nog kribbig om worden, dat ik 'm wakker maakte. Maar ik wist geeneens dat hij sliep (mijn man praat 1x in de 8-9 jaar in zijn slaap) en was pissed dat hij mij wakker maakt
Oooh wat een GEWELDIG topic is dit! Vooral die uitspraken van de kinderen! En die van: pappa, je slaat met je ding tegen mijn hoofd!! Ik geloof dat ik in een half uur onder mijn bureau zat Zo ook mijn neefje! Wij zijn naar het bos geweest net, zegt zijn vriendinnetje: wij ook! Was jij ook in dat bos die zoveel bomen had?
Zoonlief is 15 maandjes en heeft nieuwe dribbelboekjes gekregen Dus wij lekker lezen Staat er Papa doet dat met dribbel Mama doet dat met dribbel Oma en opa zo Kijk hij me ineens aan Zeg ik: "Noh das raar papa en mama in dit boekje ook oma en opa Waar is J nou?" Zegt hij:"Huis!"
Whahahahahaha ik lig helemaal dubbel om allemaal. Zit op m'n werk en iedereen vraagt zich af waarom ik nou lach. Van deze heb ik gewoon buikpijn van het lachen: Oorspronkelijk geplaatst door Elmo Ik heb echt serieus de tranen over mijn wangen rollen! Geweldig zeg! Ze zijn echt bijna allemaal hilarisch!!! In mijn slaap heb ik mijn man eens een enorme knal gegeven, vol in zijn gezicht! Hij (de lieverd) vraagt doodleuk: Wat doe je?!! Ik: ik doe de deur dicht... Ja, ik slaap ook nogal onrustig soms
een kindje van 2 jaar op mijn werk: ik ben geen meisje, ik ben een vrouw! we lagen allemaal dubbel, hoe bedenk je het!
Man slaapwandelt als hij "rare mixjes" heeft gedronken. Zo zou hij eens het raam op de slaapkamer open doen om eruit te gaan staan plassen. Ik tegen hem dat hij naar beneden moest. Zou die in de inbouwkast gaan staan! Ik weer; nee niet hier! Loopt ie onze slaapkamer uit en opent de deur van de logeerkamer waar een vriendin van mij sliep. Zij dacht echt HELP wat moet hij midden in de nacht van mij. Hij tegen haar, Oh ben jij hier en doet de deur weer dicht. Loopt de trap af trekt alle stoel bij de keukentafel vandaan en gaat daarna naar de wc. Mijn man krijgt daarom bijna nooit mixjes te drinken!
mijn vriend praat weleens in zijn slaap en dan de naarste dingen! Zo lag hij te slapen ik was nog wat wakker schiet op een gegeven moment omhoog zit ie recht op zegt ie godverdomme nu zijn me worstenbroodjes verbrand!! ik zeg wat?? meneer gaat weer liggen en slaap verder de volgende dag werd ik voor gek verklaard
Nichtje (2) klimt op dr moeder maar moeder heeft een kopje, wel leeg, in dr hand. Zegt dochterlief (4)" Pas op straks val je in het kopje met je grote bek " ze schrok zo dat ze dat zei! hahaha ze bedoelde meer iets van met je lekkere bekkie. Je kon me echt wegdragen
HA HA... geweldig topic... Ik werk in een psychiatrisch ziekenhuis en liep pas op een andere afdeling dan waar ik werk, dus ik wil de afdeling weer af gaan en draai de deur van het slot ( gesloten afdeling ) komt er een man naar me toe en die zegt; `ik mag vast wel even met je mee naar buiten.. " dus ik zeg dat hij dat maar aan de verpleging van die afdeling moet gaan vragen omdat ik daar niet werk. Zegt ie; Ik zal me even voorstellen ik ben de nieuwe psychiater.. " Oeps..