Verwende Fancy Nancy!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Boef12, 12 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Sinds kort is er een nieuwe serie op Disney junior genaamd: fancy Nancy clancy.
    Na een 100tal aankondigingen in de reclame op de zender is de serie eindelijk gestart.
    Dames waren er best nieuwsgierig naar dus net zitten kijken.........ik kan maar 1 ding zeggen.....what the hell!?!?!
    Nog nooit een kinderserie gezien met zo'n verschrikkelijk rolmodel in de hoofdrol!
    Bedoel tip de muis is een flipping heilige vergeleken met deze tante. Het is niet meer dan een strontverwend rotkind dat haar vriendin als sloofje gebruikt, wil dat iedereen doet wat ze zegt en continu haar zin krijgt als ze gaat zitten mokken.
    Dus even Google op om te kijken of ik de enige was die letterlijk de kriebels krijgt van deze serie en besloten heeft dat de meiden hem niet meer mogen kijken. Nou de Amerikaanse reviews liegen er niet om :roflmao: https://www.commonsensemedia.org/tv-reviews/fancy-nancy/user-reviews/adult

Iemand hier hem al gezien en wat vind jij ervan?!

2. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Verfrissende, charmante, educatieve
    Het is zo verfrissend om een show te zien die een vleugje elegante Franse woordenschat introduceert en tegelijkertijd de Engelse woordenschat van kleine kinderen uitbreidt. Nancy en haar BFF, Bree, illustreren voor hen dat de huidskleur niet van belang is. De show heeft ouders die betrekking hebben op hun dochter, waardoor ze opgroeit als een verantwoordelijk persoon.

Dit is ook een van de referenties.
    Medewerker? :roflmao:

3. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Oh wauw die is wel heel erg overdreven :roflmao::roflmao::rolleyes:

4. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    Alleen de naam vind ik al vreselijk! Dochter is 16 maanden dus nog niet veel benul van maar hij gaat volgende keer naar een andere zender als het op is. Vriend en ik zaten elkaar vanochtend echt aan te kijken van wtf is dit!

Deel Deze Pagina