Hoi meiden, Nou waren mijn andere kinderen ook niet heel rustig in de buik, maar deze baby spant de kroon! Het gaat serieus de hele dag door en als ik s nachts wakker wordt voel ik het ook. De bewegingen en schoppen worden steeds harder en kan soms al pijn doen. Ik vraag me echt af hoe ik dit vol ga houden als de baby nog harder gaat schoppen en bewegen. Ik ben nu 32 weken... Deze baby slaapt volgens mij gewoon helemaal niet. Continu in beweging en mijn hele buik golft mee Hebben jullie ook zulke drukke kindjes?
Toevallig wel ja. Ook toevallig 32 weken zwanger. Bij mijn zoon lag mn placenta voor en hij was een rustige baby. Nu ligt mb placenta achter en is de baby ook erg druk en voel ik het dus extra omdat placenta achter ligt. Voel haar niet echt schoppen maar gewoon veel bewegen. Dan voel ik wel een voetje van de ene kant naar de andere gaan ofzo. Ben helemaal niet gewend zo goed alles te voelen.
Mijn zoontje was zo druk in de buik echt niet normaal en nu nog steeds Deze dame is rustig in de buik dus ik ben benieuwd hoe dat verder gaat.
Deze baby is ook enorm druk. Dat mn placenta voor ligt maakt echt niet uit met hoe ik hem voel Buik is vrijwel geen moment stil en alles beweegt dus ook de hele dag mee.
Ja! Hier ook en placenta ligt ook nog voor dus als die achter had gelegen had ik helemaal niet geweten hoe of wat Onze dochter (ook placenta voor) was bij lange na niet zo druk. Alleen op het laatst een beetje maar als ik dan met m’n buik tegen m’n man aan ging liggen werd ze rustig. Nou deze niet hoor
Onze middelste was ook een drukke. Sliep als baby en dreumes heel weinig voor zijn leeftijd. Was ook echt ontzettend wakker, eerste gerichte lach in de kraamweek. Maar inmiddels begint hij wat rustiger te worden. Sterk is hij nog steeds.
Hier ook een drukke baby in de buik. Ik was al bang dat ik straks twee van die druktemakers zou hebben maar wonder boven wonder is ze buiten de buik (nog) rustig. Ze slaapt eigenlijk alleen maar, heeft wat in te halen denk ik.
Mijn dochter was ook enorm druk in m’n buik, voortdurend in beweging en hard schoppen. Ondertussen een 3jarige kleuter rondlopen... en ja hoor: druk, inventief, nieuwsgierig, energiek, pittig
Hier ook 32 weken en ook een hele drukke baby. Is bijna nooit stil. Hooguit half uurtje. Gaat 's nachts ook gewoon door maar wel iets zachter (meestal) waardoor ik er (meestal) niet wakker van wordt. Vroeg me echt af soms of het wel normaal was haha. Soms kan ik me gewoon niet concentreren op mijn werk of als ik in een gesprek zit haha.
Mijn dochter was ook enorm druk! Alles deed zeer en ik voelde haar continu. Zette zich af tegen het bureau van mijn werk haha! Overigens is ze niet echt een druk kind, wel een kindje wat snel afgeleid is en graag armen en benen beweegt. Maar geen kind wat continu rent ofzo... Nu leek het een rustigere baby maar die heeft sinds een weekje ook uitgevonden hoe je zo druk mogelijk in een buik kan zijn, ben benieuwd!
Ik had dit ook heeeeeeel erg tussen de 25-32 weken ofzo. Ik werd er zelfs wakker van in de nacht, dikke dansmoves en feestjes in de nacht hield de kleine in mijn buik. Inmiddels 37 weken en het is ietsjes minder. Ik voel hem nog wel heel vaak maar de bewegingen zijn minder heftig. Ik denk dat hij minder ruimte heeft. Wie weet is dit bij jou ook zo
Een tijdje niet hier geweest en lees nu jullie reacties Ik kan er dus vanuit gaan dat dit waarschijnlijk een druktemakertje gaat worden.. onze andere kids waren als baby ook vrij druk maar sliepen al heel snel de nacht door. Ben heel benieuwd hoe ons 3e kindje zal zijn Nu 34 weken zwanger en lijkt alleen maar drukker te worden!
Heel herkenbaar. De eerste was druk maar deze ..... volgends mij slaapt ze nooit.. of ze doet aan slaapwandelen Nog even
Ook hier een erg drukke buikbaby. Ik houd mijn hart vast... De placenta ligt achter tegen de ruggengraat dus ik voel elke beweging als een enorme schop. Ook zie ik van de buitenkant soms iets uitsteken. Pijnlijk!
Hier ook een drukke baby en dat vanaf 21 weken. Placenta ligt voor maar maakt geen drol uit. Ik wordt totaal in elkaar gemept daar binnen. Nu 24 weken hou me hart dus vast voor de rest van de weken.
Ik heb laatst ook maar bij de vk gecheckt of het niet een beetje té is. Blijkbaar niet. Maar ik vraag me af of de baby ook nog af en toe slaapt, ik dacht dat baby's in de buik vooral slapen. De verloskundige heeft bevestigd hoe de baby ligt: hoofd beneden, rug links en ledematen rechts. En rechts voel ik dan ook de trappen en links meer duwen. En vooral links beweegt mijn buik aan de buitenkant heel veel, je ziet de schouders of de rug door mijn buik schuiven als het zich afzet met de beentjes of armpjes. Het voelt echt bizar! Dit had ik mij nooit zo kunnen voorstellen! Soms wordt ik er een beetje naar/misselijk van.