Ruim 5 weken geleden heb ik een miskraam gehad. Nu zit ik in een nieuwe cyclus en vandaag voelde ik aan mijn baarmoedermond. Ik voelde heel duidelijk een soort hard stukje in de hoek, slsof het een soort korstje is en een bultje aan de andere kant. Ik heb 4 maanden geleden nav 2x pap2 een onderzoek gehad en dat was CIN1 ik hoef pas eind van dit jaar terug. Ik maak me toch zorgen, kan dit door de miskraam komen dat mijn baarmoedermond beschadigd is ofzo? Ik was 9 weken zwanger en het was een volledige miskraam.
Hoi Eiram, meer vrouwen hebben één of meerdere bultjes op hun baarmoedermond. Hoeft helemaal niet erg te zijn. Het kan inderdaad misschien ook een littekentje zijn van de uitstrijkjes. Controle over een jaar pas doen ze ook niet voor niets, dus ik zou me er niet te druk over maken. Zo'n bultje kan naar mijn weten geen oorzaak zijn van een miskraam. groetjes Brigitte
Bedankt voor je antwoord. Denk ook niet dat het de veroorzaker kan zijn van de miskraam. Dacht meer wellicht beschadigd door de miskraam. Ik ga me er geen zorgen om maken en hopen op een nieuwe zwangerschap...