Licht streepje na half uur bij predictor. Toch zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JesJo, 8 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JesJo

JesJo Lid

4 jan 2009
    37
    0
    0
    mama
    Noord-Brabant
    Hallo,

Ik had een licht streepje na half uur bij predicitor-zwangerschapstest. Zou ik toch zwanger zijn nu?
    Ik ben 2 dagen overtijd. Ik heb wel gelezen dat er dan te weinig hormoon in mijn urine kan zitten.
    Wie kan me helpen?

Groetjes Jessica.

2. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    meestal is de test niet meer betrouwbaar naar 10 min.Ik zou voor de zekerheid toch nog een nieuwe test doen!En 2 dagen over tijd kan je het al zien, ik heb getest op de dag dat ik ongie zou worden en was meteen te zien, ook wat onduidelijk maar wel 2 streepjes!succes

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

na een half uur mag je de test niet meer aflezen, hij is dan onbetrouwbaar geworden. ( door omgevingstemperatuur, ed)

ik zou over 2 daagjes nog eens testen ( hcg verdubbelt iedere 2-3 dagen) en als de lijn dan binnen de tijd verschijnt dan is het zeker weten raak :D

liefs Daantje

4. Sunshine1975

Sunshine1975 Actief lid

1 feb 2009
    264
    0
    0
    Vandaag eigenlijk mijn testdag, maar heeft denk ik geen zin want ik heb wat bloedverlies.
    Maar mijn cyclus is nu 24 dagen, eerst 26 dus deze gaat wel netjes.

Hoop wel op een dag dat er ook een kleintje in mijn buik gaat groeien.

Fijne zondag.x

5. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Het verschilt per test hoe lang je het resultaat af mag lezen. Sommigen mag je tot een half uur aflezen...
    Dus ik zou even de gebruiksaanwijzing lezen en dan morgen of overmorgen nog een keertje testen... succes! :D

6. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik had binnen de tijd een licht streepje van predictor, maar niet zwanger..
    Die dingen zijn niet te vertrouwen.

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    weet je wat ik vind tegen woordig heeft ooit wel iemand te maken gehad met een valse test.
    de een vind e kruidvat niet goed,de andere,cb,de andere da en noem maar op.
    volg je gevoel en vertrouw je het niet ga dan langs de huisarts.want anders zou als je goed rond neust bijna geen enkele test goed zijn .behalve de .
    en heel veel vrouwen weten niet dta ze zwanger waren omdat ze gewoon ongetseld zijn geworden,maar omdat je tegen woordig al zo vroeg kunt testen en wij nou eenmaal nieuwschierig zijn.testen sommige voor hun NOD positief en worden dna als nog ongi en dat schouwen ze dan als valse test.begrijp me niet verkeerd en niet iedereen heeft dat hoor.begrijp me niet verkeerd hoor dames.
    maar maak als je blieft ook al is het goed bedoeld niet andere dames bang.door testen af te kraken.

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    want 33% van de bevruchtingen gaat voor NOD fout en
    tijdens de innesteling gaat er om een of om andere reden iets niet goed gaat waardoor je "gewoon" ongesteld wordt zonder dat je het vaak merkt.

Deel Deze Pagina