Skizak

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamaVanAnne, 24 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb vorige maand bij de zeeman een soort van skipak achtig ding gekocht maar dan geen losse benen maar met een soort van zak zeg maar. Soort van slaapzak als het ware maar dan voor buiten.
    (hopelijk leg ik het niet al te onduidelijk uit haha)
    Ik had deze gekocht in de grootste maat die er was, 68. Alleen past dochterlief er al bijna niet meer in. Ik deed hem gisteren voor het eerst aan, maar hij is echt al heel krap met de lengte.
    Nu vroeg ik me af of dit ook in een grotere maat te koop is en zo ja, waar? Vond het een heel handig ding, lekker warm, en een gat voor de maxi cosi erin. Rits open, kind erin en lekker naar buiten :) Maar ja, ze groeit zo razend hard lijkt het wel.. :$

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.218
    16.581
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Vlgns mij hebben ze die niet groter dan maat 68.
    Ze hebben nu wel andere skipakken hangen maar dan met losse benen.Is ook lekker warm en comfortabel.
    Ik heb een maat 86 voor onze dochter van 14 maanden en zit ruim zat.

3. maaikenaomi

maaikenaomi Niet meer actief

snap wat je bedoeld, heb hem hier ook gebruikt voor in de wagenbak :)
    Weet zo niet of er ook in grotere maten te krijgen is, maar wij hebben voor in de maxicosi een soort zak. Die zit er gewoon vast in, riempjes zitten er doorheen en ze kan dan dus gewoon vast.
    Ideaal, geen gedoe met jasjes enz!

Bijgevoegde bestanden:

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Hele andere prijsklasse, maar: combi sleeper.

En anders gewoon zo'n Maxi Cosi voetenzak? Of gewoon een lekkere wikkeldoek (van Lodger of een B-/C-merk).

5. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het handige van die zeeman zak was dat hij ook in de wipstoel kon. Wij hebben een eigen bedrijf aan huis en de kleine zit dan ook regelmatig buiten als ik aan het werk ben, maar dan wel graag lekker warm ;)
    En als ik dan naar binnen ga om te voeden moet de boel weer uit, want anders is het te warm.
    En ik weet niet of ze buiten zolang in de maxi cosi mag/kan/fijn vind.

Waar haal je zo'n vaste doek voor de maxi cosi zoals op de foto hierboven?

Deel Deze Pagina