Hyperactieve stuiter

Discussion in 'Zwangerschap' started by aykietje, Jul 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aykietje

aykietje Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    1,010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Hallo,

Ik ben nu meer dan 36 weken zwanger en zoals de titel al aanhaald zitten wij met een stuiter, meer bepaald een onvolkomen stuiter, hoofdje bovenaan met de voetjes ernaast. Ons manneke ligt al sinds week 24 zo, een keizersnee is al gepland omdat de kans héél klein is dat deze nog zal draaien.

Nu wou ik eens informeren bij jullie die ook een stuiter hebben of die ook zo actief is. Ik zou soms graag hebben dat hij een beetje stilzit want hij drukt soms zo hard met zijn hoofdje tegen mijn buik dat het pijn doet en ik amper nog kan lopen.

Ben benieuwd naar jullie reactie.

2. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,045
    0
    0
    Hier het zelfde probleem hahah maar geen keizersnee zal een stuitbevalling worden.

3. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Hahaha mijn dochter was ook een dwarsliggertje (en nog steeds ;)) en die kon ook behoorlijk actief zijn! Voelt inderdaad absoluut niet prettig!
    Zij had dan de gewoonte om even lekker in mijn blaas te trappen of in mijn darmen, man o man wat was dat een naar gevoel zeg!

Nu ligt mijn kleine gelukkig wel goed om en ik moet zeggen dat dit absoluut een stuk prettiger aanvoelt!

Succes met de keizersnede!

4. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,045
    0
    0
    De mijne gebruikt me blaas als zitzak want kan om de haverklap naar de plee :(

5. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Gatver, ja ik weet precies wat je voelt! Nu heb ik af en toe ook wel een stootje in mijn blaas maar het voelt lang niet zo naar als toen met mijn dochter!

Maarre vind het wel knap dat je een stuitbevalling gaat doen hoor! Ik durfde dat echt niet aan! En draaien ging niet lukken omdat ze navelstreng dan in de knoop zou raken...

6. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,045
    0
    0
    @sassa25 nou volgens mij heb ik geen andere optie want de gyn sprak gelijk van gewoon o bevallen.
    Ms maar beter ook ben ik naderhand ook gelijk weer fit das met keizersnee wel anders

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    O? Ik dacht dat je daar toch wel zelf voor mocht kiezen wat je zou willen...? Naja als jij zoiets hebt van ik ga het gewoon doen dan moet je dat zeker doen natuurlijk! En ja je bent volgens mij een stuk sneller te been dan met een keizersnede. Je ligt sowieso een paar dagen minder in het ziekenhuis!

8. aykietje

aykietje Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    1,010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Wij hebben hier (België) geen keuze, toch niet in de omgeving waar ik woon, een stuiter is zowiezo een keizersnee.

Het enige voordeel dat we hebben is dat we het perfect kunnen plannen, maar dat is volgens mij ook het enigste voordeel :(

Van zitten op de plasblaas heb ik geen last denk ik, ik moet wel vaak naar de toilet, maar niet overdreven.

Joy, als je dan bevalt, komt dan het poepje eerst? Ik kan het me totaal niet voorstellen.

9. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,045
    0
    0
    Ja daarom en heb 2 kotters meer rond lopen waar ik alleen voor zorg dus komt echt niet uit al ik plat lig.
    Bij mij werd er niet eens gesproken over een keizersnee dus ze zullen er wel vertrouwen in hebben dat het zo goed komt.

*jee me tiepen word ook met de minuut kunstwaardiger* 8) 10 x kijken of ik niks fout tiep dus :(

10. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,045
    0
    0
    ja dan komt de peopert het eerste als het nu de voetjes waren dan was het wel keizersnee geweest dus ligt ze toch wel in perfecte stuit.

Gek dat ze bij jullie geen keuze hebben.ms nemen ze het zekere voor het onzekere.
    Wel fijn dat je een datum hebt .

11. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    @ aykietje: Goh wat grappig dat het in 2 landen zo dicht bij elkaar toch anders ligt! Ik geloof wel dat we hier in Nederland meer gehaaid zijn op een zo'n natuurlijk mogelijke bevalling, maar goed ik zou ook eerder voor een keizersnede kiezen dan voor een stuit!

Enne jou kindje ligt in volkomen stuit toch, dan heb je inderdaad mazzel met het voetballen met je blaas!

@ Joy: nee zeker als je 2 kinderen rond hebt lopen zit je niet op een keizersnede te wachten, kan het me helemaal voorstellen!

*en ja mijn vriend vind het ook steeds leuker worden, mijn voorgevel ;) *
    *haha en mijn leeskunst dus beroerder blijkbaar, tieten => tiepen, goeiemorgen*

12. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,045
    0
    0
    hahaha ben ik toch niet de enigste met zwangerschaps dyslexie 8)

13. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hier ook een onvolkomen stuiter. Ook hier wordt mijn blaas als zitzak gebruikt en lijkt het wel een sport om het hoofd zo ver mogenlijk naar boven te krijgen :rolleyes: . En dan die jubelteentjes nog een tegen mijn ribbenboog :) .

Share This Page