Hallo, Wie heeft er ook zo'n hele erge sterke reuk? Het is bij mij echt zo erg dat ik het liefst m'n neus zou dichtstoppen om niks te kunnen ruiken. Weet iemand wat ik ertegen kan doen? Een pepermuntje helpt maar tijdelijk en die mag ik niet te vaak pakken want dat is bij mij weer niet goed voor m'n darmen. Ik hoor 't graag van jullie. liefs, Astrid
Ik ben even zoekende waar de reuk vandaan komt? Uit je mond, om je heen, van je lijf? Ik snap het niet helemaal. Het lijkt me een lastig probleem. Mocht je last hebben van je eigen adem dan raad ik je aan om eens naar een mondhygiëniste te gaan, dat zal vast helpen. Mijn zus ging tijdens de eerste maanden van het haar zwangerschap 3 x per dag onder de douche omdat zij zichzelf continu rook. Is ook een oplossing. Wens je veel sterkte
Ik vrees dat daar niets voor is! Ik zit er zelf ook mee. Bepaalde geuren word ik echt misselijk van. Maar tegen de misselijkheid helpt het wel als ik regelmatig eet (ook al heb ik nog geen honger).
Nou, één ding is zeker: ik ruik niet mezelf! M'n neus is gewoon heel scherp op 't moment: ik ruik bv eten, vuilnisbakken, vaatwasser met vuile vaat, op straat vieze luchtjes, enz enz.
ik ruik als ik zwanger ben ook alles meer en duidelijker. Erg vervelend, heb alleen geen tips, behalve sommige plekken vermijden en als je langs een plek moet en een stank ruikt adem ik door mijn mond ipv door mijn neus,
Zoveel mogelijk door je mond ademen, als de geur je zo tegenstaat dat je er van over je nek gaat. Is het enige waarmee ik tenminste kan voorkomen dat ik bij tijd en wijle over m'n nek ga, (als ik bijvoorbeeld langs iemand loop die staat te roken... Getver!) En ergens gaat er wel iets in werking dat je je reuk toch als het ware een beetje uit zet: dat had ik op dse vorige afdeling waar ik werkte: daar stonken clienten soms zo, dat ik het uberhaupt niet meer rook, als beschermingsmechanisme voor mezelf...
Ik adem door m'n mond en als het echt niet anders kan, hou ik mijn mauw voor m'n gezicht. Gruwelijk al die stank!
Ik heb hetzelfde! Ik was bv. altijd al "gevoelig" voor de geur van mensen die de vorige dag knoflook hebben gegeten, maar nu ruik ik het extra extra sterk! En ik ga er bijna van over mijn nek. Je moest eens weten hoeveel mensen knoflook eten! Edit: en dan bedoel ik niet eens alleen de mensen die echt puur knopflook hebben gegeten de vorige dag, maar ook van bv pizza, kruidenzakjes, kruidenboter enz.. Over het algemeen zit daar zo weinig knoflook in dat je dat de volgende dag niet ruikt, maar ik nu dus wel!
Ik heb zo'n last van de geur van mijn (nieuwe) auto. Echt vreselijk. Heb hem al helemaal schoongemaakt van binnen, maar het helpt niet !
he bah ja, ik had het ook heel sterk. Werd van alle geurtjes misselijk. Ik vond het ook in de keuken stinken en werd boos op mn man dat hij dat niet rook..*oops* nu ruik ik het ook niet meer. bij mij was het mn in de eerste 12 weken.. Nu nog wel, maar minder erg en ik word er niet meer misselijk van
Ojaaaa, wat was dat erg zeg! De koelkast en de vuilnisbak! Ik liep er met een grote boog omheen, eerst diepe hap adem en dan koelkast opendoen... En mijn vriend verschoonde elke dag de vuilnisbak, arme hij. En de wasmachine inladen kon ik ook niet meer. Gatverdegatver. En idd knoflook en ui! Vreselijk! Zoveel mensen stinken daarnaar blijkt ineens als je zwanger bent! In een lift met mensen, ook zo lekker (NOT). En rokende mensen, blegh! Waar ik nog het meest van over mijn nek ging: doucheschuim... Dat was pas raar. Ik heb een paar weken alleen met water gedoucht omdat ik het echt niet trok. Helaas helpt er niet iets tegen behalve adem inhouden of door je mond ademen. Ik ben 1 keer met mijn trui voor mijn mond in de lift gaan staan... de mensen keken me erg raar aan, maar het kwam door hun geur! Erg he! Succes! Het duurt een paar weken, maar het gaat weg zo rond de 12-16 weken, als de misselijkheid ook afzakt. Nu ruik ik volgens mij niet meer dan anderen.
Ik heb gewoonlijk al een goede neus, maar wordt inderdaad nu ook flink versterkt door de zwangerschap. Tips? Vieze geuren vermijden, maar ja, dat lukt niet altijd. Weet je wat ik erg vind? Van die gebraden ronddraaiende kippen in de winkelstraat! Moet ik er 's ochtends om 10.00 langs, kan al helemaal geen kip zien of eten, en dan die geur van 15 of meer van die vieze gebraden dingen
ooo ik woord sinds kort heel misselijk van mijn zwitsal balsem, ik vind zwitsal echt heerlijk ruiken maar nu ga ik er echt van kokhalzen het is een beetje te overheersend nu jammer . . .
Ojaaaa, wat was dat erg zeg! De koelkast en de vuilnisbak! Ik liep er met een grote boog omheen, eerst diepe hap adem en dan koelkast opendoen... En mijn vriend verschoonde elke dag de vuilnisbak, arme hij. En de wasmachine inladen kon ik ook niet meer. Gatverdegatver. En idd knoflook en ui! Vreselijk! Zoveel mensen stinken daarnaar blijkt ineens als je zwanger bent! In een lift met mensen, ook zo lekker (NOT). En rokende mensen, blegh! Waar ik nog het meest van over mijn nek ging: doucheschuim... Dat was pas raar. Ik heb een paar weken alleen met water gedoucht omdat ik het echt niet trok. Helaas helpt er niet iets tegen behalve adem inhouden of door je mond ademen. Ik ben 1 keer met mijn trui voor mijn mond in de lift gaan staan... de mensen keken me erg raar aan, maar het kwam door hun geur! Erg he! Succes! Het duurt een paar weken, maar het gaat weg zo rond de 12-16 weken, als de misselijkheid ook afzakt. Nu ruik ik volgens mij niet meer dan anderen.
Ik heb gewoonlijk al een goede neus, maar wordt inderdaad nu ook flink versterkt door de zwangerschap. Tips? Vieze geuren vermijden, maar ja, dat lukt niet altijd. Weet je wat ik erg vind? Van die gebraden ronddraaiende kippen in de winkelstraat! Moet ik er 's ochtends om 10.00 langs, kan al helemaal geen kip zien of eten, en dan die geur van 15 of meer van die vieze gebraden dingen
ooo ik woord sinds kort heel misselijk van mijn zwitsal balsem, ik vind zwitsal echt heerlijk ruiken maar nu ga ik er echt van kokhalzen het is een beetje te overheersend nu jammer . . .
Ik kon nooit tegen die lucht die in de supermarkt hangt, gaaaaaaaaatverdamme zeg! Na 18 weken was dat gelukkig over!