Ik open nu maar een topic omdat dit de tweede dag is dat ik me niet goed voel. Er zaten 1 of 2 dagen tussen dat ik me weer goed voelde maar vandaag weer een totaal drained gevoel. Vanaf dat ik wakker ben (ik slaap goed) heel moe, soms hoofdpijn en gewoon erg futloos. Ik vraag me af wat dit is, soms voel ik me namelijk juist extreem goed en mijn bloeddruk is altijd perfect. Ik voel de beeb ook genoeg... Voel me alleen zo energie loos, iemand die dit hekend? Hoofdpijn boven in rechter hoek, een soort steek..
Hey, Ik heb het ook, ik lijk wel helemaal op, heb ook in eens sinds 3 dagen last van maagzuur. ( eindelijk een zs kwaaltje, als of dat nog nodig was die laatste weekjes pfff ) Ik denk persoonlijk dat het er bij hoort, je lichaam is energie aan het sparen voor de bevalling. Als ik wakker ben kan ik eigelijk, direct wel weer slapen... Heb alleen geen hoofdpijn. Suc-6
Wel fijn dat mensen dit herkennen, ik vind het vooral bizar hoe een dag ik soms blaak van energie en de dag daarop bijna niet op mijn benen kan staan...
Idem.... met momenten lijk ik erdoor te vallen, maar een uur later kan dat gevoel weer met de noorderzon verdwenen zijn.
Kan maar zo, ik had vanmorgen ook de poeperitis. Terwijl ik mn gehele zwangerschap mn best moest doen om mijn darmen op gang te houden. Wie weet bevallen we binnenkort wel hihi.. zou mooi zijn, ben nu net zo rond als dat ik lang ben!
Extreme vermoeidheid en hoofdpijn herken ik ook.. En ik moet nog 5 weken Ik slaap 2x per dag omdat ik het anders niet red. Hoofdpijn is iets wat deze week erbij is. Bloeddruk is goed.