Eind zwanerschap en beroerd voelen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door nena88, 24 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik open nu maar een topic omdat dit de tweede dag is dat ik me niet goed voel. Er zaten 1 of 2 dagen tussen dat ik me weer goed voelde maar vandaag weer een totaal drained gevoel. Vanaf dat ik wakker ben (ik slaap goed) heel moe, soms hoofdpijn en gewoon erg futloos. Ik vraag me af wat dit is, soms voel ik me namelijk juist extreem goed en mijn bloeddruk is altijd perfect. Ik voel de beeb ook genoeg...
    Voel me alleen zo energie loos, iemand die dit hekend? Hoofdpijn boven in rechter hoek, een soort steek..
    :(

2. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik lees mee, heb hetzelfde!

3. kimmy26

kimmy26 Lid

25 jan 2012
    58
    0
    0
    Hey,

Ik heb het ook, ik lijk wel helemaal op, heb ook in eens sinds 3 dagen last van maagzuur. ( eindelijk een zs kwaaltje, als of dat nog nodig was die laatste weekjes pfff ;))

Ik denk persoonlijk dat het er bij hoort, je lichaam is energie aan het sparen voor de bevalling. Als ik wakker ben kan ik eigelijk, direct wel weer slapen...

Heb alleen geen hoofdpijn.

Suc-6

4. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wel fijn dat mensen dit herkennen, ik vind het vooral bizar hoe een dag ik soms blaak van energie en de dag daarop bijna niet op mijn benen kan staan...

5. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ik heb dit ook hoor meis. Vandaag heb ik ook niks gedaan, en gister had ik zoveel energie!

6. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.085
    374
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Idem.... met momenten lijk ik erdoor te vallen, maar een uur later kan dat gevoel weer met de noorderzon verdwenen zijn.

7. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreemd. Vanochtend echt extereeme diaree. Het stopte bijna niet meer joh. Voorbode?

8. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Kan maar zo, ik had vanmorgen ook de poeperitis. Terwijl ik mn gehele zwangerschap mn best moest doen om mijn darmen op gang te houden.

Wie weet bevallen we binnenkort wel hihi.. zou mooi zijn, ben nu net zo rond als dat ik lang ben! ;)

9. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Extreme vermoeidheid en hoofdpijn herken ik ook..
    En ik moet nog 5 weken:(
    Ik slaap 2x per dag omdat ik het anders niet red.
    Hoofdpijn is iets wat deze week erbij is.
    Bloeddruk is goed.

Deel Deze Pagina