Ik voel sinds enkele dagen steken in mijn vagina...dit voel ik vooral als mijn dochtertje beweegt in mijn buik...wat kan dit zijn? Ze ligt met haar hoofdje naar beneden en ik ben 32 weken zwanger. Kan dit er iets mee te maken hebben? Heb het wel alleen maar als ze beweegt.
Jep, klinkt mij ook als indalen (of een begin daarvan!) in de oren... Hier ligt de kleine inmiddels volledig ingedaald en het lijkt soms wel alsof hij/zij zich als een schroef steeds dieper in mijn bekken draait... erg pijnlijk! Idd een stekend gevoel in je vagina...
Volgens mij kan het ook komen doordat de baby zijn handjes boven zijn hoofd duwt, dat doet ook pijn! Dat steekt ie ze zo recht omhoog in je.. au
Ik denk en hoop ook dat die steken door het indalen komen of zoals bloembloem schrijft priemende handjes..bij mij doet het soms ook erg pijn, alsof er zo een handje via mijn baarmoedermond naar buiten komt, maar dat zal wel niet
ik heb dit ook heel erg , soms kan ik gewoon niet meer stappen van de pijn het trekt ook door naar mijn lies , het is alsof ze heel erg aan het duwen zijn daar beneden slapen is dan ook heel moeilijk met de pijn dinsdag terug naar de gyn dan zal ik weten of ze al ingedaald is
vandaag naar de gyn geweest , met ons meisje was alles goed maar ze is nog niet ingedaald dus bij mij is de pijn echt nog bandenpijn
Bandenpijn zit dan toch wel op een andere plek. Maar die steken hoeven niet alleen van het indalen te zijn idd, er is niet altijd een reden voor maar het hoort er wel gewoon bij, helaas.
nee hoor bandenpijn kan ook daar zitten alles rekt mee he alles zet wat uit en dan rekt da wat he zelfs mijn gyn zei dat het bandenpijn was wat men meid zit wel laag maar ze is nog niet ingedaald
hee meis ik heb t ook en de vraag hier aan de verloskundige voorgesteld en zij zei ook dat t indalen is