Darkangel je bent een schat!Ik ga eerst even bellen en aan de hand daarvan beslissen of ik gewoon ga bestellen of drogisterijen/apotheek ga bellen vragen of ze wat hebben
verpleegafdeling verloskunde/gynaecologie of andere verpleegafdeling ? Mijn telefoon wilt niet meewerken , moet ik weer hebben haha
Wij hebben hier in t ziekenhuis een algemene verpleegafdeling. Mensen die geopereerd zijn liggen daar. Mensen in afwachting van operatie. Gewoon afdeling voor algemene zorg. Kraamafdeling liggen hier de zwangeren die problemen hebben en de kraamvrouwen.
Hele andere afdeling dus. Ik lag niet eens in de buurt van afdeling gyn. Pas toen t met 16 weken erg serieus werd. Lever/nier problemen. Ondervoed.... ben ik naar de kraam verplaatst omdat ze de baby beter in de gate wilden houden. Ik heb 1blog verhaal. Daar staat mijn hg ervaring van mijn dochter.
Ja hoor hij staat gewoon openbaar. Rechts staat weblog met een 1tje erachter als je daarop klikt, kun je hem lezen.
Ik had het al gevonden en gelijk gelezen, jeetje wat een herkenning, en nu ? je bent weer zwanger heb je weer last ? Ik roep inderdaad ook noooooit meer zo mooi om te lezen dat je er toch weer tegen aan durft! Ik zit aan de lijn ben helemaal op hoop dat ik niet steeds zonder verbetering word weggestuurd zoals jij, maar helaas lees ik meeer verhalen en schijnt niet 'normale' gang van zaken te zijn.
Wij hadden het ook niet willen vertellen tot na een belangrijk onderzoek die wij met 12 weken kregen. Doordat de HG vroeg en hard in heeft geslagen hebben we wel onze ouders ingelicht en buurtjes voor hulp.
Ik heb gelijk toen ik erachter kwam zwanger te zijn de gyn gebeld. Heb toen meteen zofran meegekregen voor t geval dat. Met 6 weken begon ik te spugen (weer precies 6 weken) zofran help nu goed gelukkig. Ik ben 1x opgenomen geweest tot nu toe en de zofran omhoog gegooid tot 3x per dag. Dit helpt. Goeie week terug haldol geprobeerd, dit werkte namelijk super bij mijn dochter toen, maar nu dus totaal niet en ging weer continue overgeven. Ik loop niet meer bij de gyn nu maar gewoon de vk. Ik kom de dag goed door met misselijkheids vlagen, maar niks vergeleken bij mijn dochter! Hebben voorlopig 1x in de week een poets in huis. Dit helpt mij om mijn hoofd ook opgeruimd te houden haha. Maar zoals t nu op dit moment gaat... kom ik de zwangerschap wel.door. ik denk ook dat t nu een jongen is haha
pff ik hoop stiekem dat ik eromheen kan draaien maar denk dat wij het hierook maar moeten gaan vertellen Net gebeld en moet er gelijk langs voor het eerst in de afgelopen 6 weken dat ik aangeef dat het niet gaat dat ik gezien word voor deze klachten normaal kreeg ik lekker makkelijk steeds meer medicatie en paar dagen aankijken
Ik heb nog steeds zoveel bewondering voor je verhaal ... van kastje naar de muur .... en toch gekomen tot de bevalling hihi klinkt misschien gek maar ik heb niet het idee dat ik de bevalling red in deze situatie
Ik kan me helaas wel vinden in het verhaal van DarkAngel. Ik werd trouwens wel drie keer opgenomen met HG op de afdeling gynecologie.
Ik ben ook alle keren van mijn opnames (inmiddels zes of zeven bij twee zwangerschappen) opgenomen geweest op de afdeling verloskunde.
Hier idd ook alle keren opgenomen op de kraam/gyn. Er was echter bij mij uit directe familie niemand die t niet meer weten kon. Was zo giga beroerd dat ze er niet omheen konden, een buikgriep duurt geen weken..... Ook voor jou is t denk ik aanrader t toch te gaan vertellen, zo kun je ws op hulp rekenen en die heb je echt nodig!!
Ik vond het ook lastig om het eerder te vertellen maar HG is iets wat toch echt de baas is. Zodra ik dat had geaccepteerd hebben we het ook aan vrienden verteld. Een HG zwangerschap verloopt anders als eentje waarbij je alleen soms boven de wc hangt. Het neemt de regie over en bepaald. Veel meer dan je daaraan overgeven (wat een fout woord hier) kun je niet. Het accepteren van de eerste keer HG bracht bij mij en mijn man al rust. Ik heb ook gejankt om het feit dat we geen feestje konden geven om het geslacht te onthullen, ik niet mooi op een buikenfoto zou staan op een foto shoot. Maar het is allemaal relatief als de kleine er straks is. Wij gaan voor een mooi kraamfeest en ik koop af en toe wat kleertjes die ik anders misschien te duur had gevonden. Ik houd immers heel wat over nu ik nergens kom. We zijn de vorige keer ook twee keer naar de 3d echo geweest om even baby te kijken. Hele onderneming, maar dat zijn wel de uitjes die je op de been houden.