Lijkt me sterk als je gyn het niet wilt. Die riep immers dat je kindje eerder gehaald moest worden omdat jouw lichaam op was! Op deze manier gaat je lichaam krijgen wat je nodig hebt en krijgt je maag ook rust. Dat is de beste oplossing voor je kindje en voor jou. Zou toch apart zijn als de gyn er anders over denkt. Blijf gewoon ademhalen Het is een flinke stap en vind het heel knap dat je dit wilt/gaat doen!
@ Sloppy Jeetje meid.. Heel veel sterkte dan! Hier door de hitte flink lopen overgeven maar ik ben 2 kilo zwaarder, hou veel vocht vast! Straks ff bleekselerij halen. Tnx, gaat goed komen bij de gyn. uitgebreide groei echo..Ben heel benieuwd hoe het met ons meisje gaat. Ik red het wel tot week 38, als zij maar goed groeit!
Net de gyn gesproken en ze willen toch wachten tot donderdag............komt hun beter uit. Blijkbaar ben ik toch niet ziek genoeg
Die gezondheidszorg van tegenwoordig is een fabriek. Alles is zo zakelijk! Je moet in hun agenda passen en niet andersom. Kun je niet je diëtiste vragen of zij wat kan aandringen bij je gyn?
Psis, het kwam vandaag niet uit en als ze morgen zouden doen dan was het toch al bijna donderdag en dan konden ze op hun gemak alle onderzoeken doen. Ik heb de dietiste ook gemailt. Als die rond 12uur niet heeft terug gemailt ga ik bellen. Ik word nu al 27wkn gemarteld......
Jammer hoor dat ze dan geen tijd maken voor dit soort zaken Echt heel erg! Ik hoop dat je snel terecht kunt, waar dan ook.. 2 kilo vocht haha zal ook wel wat baby en vet bij zitten maar, ik heb enorme dikke enkels en zie het aan mn gezicht..
Normaal hou ik met warm weer ook vocht vast maar ik was nog steeds even zwaar als gister. En m'n birkenstocks kon ik ook nog gewoon aan
Het is natuurlijk heel lullig dat ze je nog tot donderdag laten wachten ... Maar eerlijk gezegd vind ik de reden wel goed hoor. Dan hebben ze meer tijd om te onderzoeken en eventueel de sonde in te brengen. Bij mij hebben ze even tussendoor de sonde in gebracht waardoor het 4 keer verkeerd ging en heel fijn is dat niet hoor. Het inbrengen. En als ze alle tijd hebben dan kunnen ze het rustig in brengen en uitleggen.
Ik heb net van een forum vriendin ook een heel duidelijke uitleg gekregen van hoe ze deze sonde moeten inbrengen en dan ben ik ook wel weer blij dat ze de tijd daarvoor gaan nemen. En ze heeft me ook gerust gesteld omdat het toch minder eng is als ik dacht. En als het echt niet gaat dan kan ik natuurlijk bellen.
Hier heeft de gyn. niets te maken met het inbrengen van de sonde, hij is enkel de behandelende arts. De gehele sondevoeding viel onder de verantwoordelijkheid van de dietiste en een verpleegkundige. Vraag in elk geval om iemand die het al veel gedaan heeft. Dat was bij mij de eerste keer niet en ik hield er een trauma aan over. De andere keren was het een fluitje van een cent. De eerste keer voelt het heel ongemakkelijk, zere keel enz. maar het went. Verder heb ik met het inbrengen bijna geen last gehad maar zij hadden het al vele malen gedaan, ook bij verlamde patienten enz. Verder belde de dietiste mij geregeld, thuis was de wijkverpleegkundige verantwoordelijk voor de sondevoeding en ik kwam geregeld bij de gyn. en die had uiteindelijk het laatste woord, ook wanneer hij vond dat het tijd werd om af te bouwen enz.
Bedankt voor je tips! Niet geheel onbelangrijk dat ze weten wat ze doen. Hoe hebben ze hem bij jou ingebracht? In de maag of verder? Ik loop in het VU mc in Amsterdam. En ik denk wel dat ze daar ook een dietiste gaan raadplegen. En anders kunnen ze die van mij bellen.
Ja ik had een superlieve begripvolle gyn. Ik vroeg over inleiden ivm het spugen, en rond 38 a 39 weken zouden ze dat wel willen doen als de boel rijp is..
Oh verdorie. Had gister mijn vk ook willen vragen over eerder inleiden. Totaal vergeten. Nou ja, vraag het volgende week wel Hopelijk wil d'r iemand voor die tijd al uit
@hendrieke: kan je vandaag niet bellen? Je hebt nu al een hele mooie termijn berijkt! Ik duim voor je hoor dat je kleintje snel gaat komen hoor. Hier vanmorgen toch maar weer die weegschaal opgezocht en helaas weer 600gram kwijt. Als de gyn nu niet besluit voor die sonde dan weet ik het niet meer. En dan wil ik ook direct weten wanneer ze me gaan inleiden. Ik hou me heel sterk en groot hoor en alles voor mijn meisje maar ik denk dat ik inmiddels wel een beetje de max heb berijkt. Komt ook nog bij dat de kinderkamer noet af is omdat ze een verkeert bed besteld hadden..... Als het goed ik komt hij deze week maar het kan ook nog een week duren. Vandaag in ondertrouw toch weer een mijlpaal gehaald
Sloppy, iig gefeliciteerd met je ondertrouw En die sonde was toch in principe besloten dat ze dat morgen gaan doen? Eh nee, ik bel er niet achteraan. Zolang ik goed slaap, het niet bloedheet is en ik constant wat eet is het wel te doen. Ik hoop toch dat ukkie zelf wil komen zonder hulp. Maar ik zou liever niet verder dan 40 weken willen lopen. Dus ik kan het daarom ook prima volgende week pas vragen.