Vis, gaat hier ook goed. Vooral zalm en gamba's. Met gamba's ben je meer aan het "spelen en pellen" dan eten. Vlees, ik houd er zoiezo al niet van, dat scheelt @ Sloppy Ik hoop echt dat ze met 37 weken ingrijpen hoor, genoeg is genoeg!
Vandaag nog een keer gesproken met de arts van vrijdag. Sloppyman had haar eerst gesproken omdat ik wilde dat hij ook de uitleg kreeg en niet alleen ik. Omdat ik nu niet zo goed alles in persectief kan zetten is het fijn als hij het mij ook nog een keer kan uit leggen. Het komt er opneer dat ik donderdag niet opgenomen ben ivm de ketonen maar omdat ze vermoede dat ik zwangerschapsvergiftiging had. Wat, nu ik het opschrijf, ook weer raar is omdat ik zeker weet dat ik voor de uitdroging opgenomen was. Maar goed je hebt in je urine +1, +2 of +3 en alleen +3 is reden om op te nemen en ik had +1 en dus hadden ze me wat dat betreft niet hoeven opnemen...... Het blijft een gek verhaal, maar inmiddels heb ik weer wat meer vocht binnen gekregen en voel ik me weer wat beter. En ik kan er nu toch verder niks meer mee.
Blijft apart! Gelukkig heb je weer wat vocht binnen gekregen en voel je je iets beter. Hopelijk blijft dat zo!
Apart verhaal weer zeg .. Ze zijn in dat ziekenhuis wel van de hak op de tak of niet ? Pff Hier in Groningen is +1 wel genoeg om opgenomen te worden, Maar dat is dagbehandeling met infuus dan mag je na het infuus weer naar huis. Maar moet je de volgende dag weer komen voor controle van je urine. Fijn dat je je iets beter voelt.
Ja het blijft een appart verhaal hoor.......maar goed ik kan het niet meer veranderen en dus gaan we maar weer vooruit kijken. @Cos: mijn urine was na de test 's morgens nog steeds +1 en toen zeiden ze dus dat ik nog eens 24uur aan het infuus moest omdat er geen verbetering was te zien..........en dat proberen ze nu dus goed te praten. En als het in groningen dus wel genoeg is om op te nemen is het heel raar dat het hier niet zo is. Ik denk dat ze het gewoon een beetje proberen goed te praten hoor. Ik heb net toch de huisarts gebeld en een afspraak gemaakt. Ik moet wle bevallen in dat ziekenhuis en ik zit nu echt met een heel ongemakkelijk gevoel in mijn lijf. Als de huisarts het ook nog even uit kan leggen dan kan zij mij misschien gerust stellen.
Gelijk heb je hoor. Duidelijkheid voor alles. En als je gevoel niet goed is ... Dan word het niets dan lig je daar niet lekker te bevallen. Ja Groningen is +1 voldoende om een dagopname te worden inclusief 6 zakken infuus gluco en vocht. En dan de tweede dag moet je terug komen weer urine testen is het nog niet goed dan moet je weer aan het infuus. Zelf heb ik hier test strips thuis liggen gekregen van het ziekenhuis omdat ik zovaak uitgedroogd ben geweest in het begin en het ziekenhuis niet om de hoek is hier. Ik had helaas altijd +3 wat in groningen ook als dagbehandeling word gedaan trouwens je mag dan lekker thuis slapen infuus laten ze wel zitten zodat als het de volgende dag niet goed is ze hem zo kunnen aankoppelen.
@Cos: Dat klinkt wel veel beter als hier hoor. Ik heb volgens mij maar 3 zakken vloeistof gehad. Toen ze die naald uit mn hand haalde voelde ik me helemaal niet veilig meer. Ik wacht wel tot vrijdag en als het heel snel weer gaat dan ga ik eerder naar de HA. Vandaag weer echt een hele slechte dag..........weer bijna alles weer eruit gegooid. Het begon gisteravond ik was in slaap gevallen en ik schok wakker omdat mn eten omhoog kwam. Ik had gehoop dat door de paar dgn rust op mijn maag het wel weer over zou zijn...........zoals ik elke keer denk als ik een paar dgn niet heb overgeven. Maar helaas, het is er nog steeds Zolang ik rustig aan doe gaat het redelijk goed gelukkig. Op het overgeven na dan
@ Sloppy Wat een onduidelijk ziekenhuis zeg Hebben ze geen duidelijk protocol? Hoe te handelen bij H.G.?? Vervelend dat je een offday hebt Ochtend was hier niet zo'n goede start, middag heb ik rijstwafels als lunch gegeten, dat ging goed We hebben weer wat nieuws ontdekt
@juffie: Ik heb bijna het idee dat ze nog nooit van HG hebben gehoord Een rijstwafel! Dat klinkt echt bijna lekker
haha bijna Nou het is wat lichter als een cracker, aldoende ontdekt je toch waar je het beste op reageert (of beter gezegd niet op reageert!) Nou vreemd van in Nieuwegein houden ze mij daarom extra goed in de gaten... dus verschilt echt per ziekenhuis. En in Woerden (vorige zwangerschap) was het één van de grote redenen waarom ik met 38,5 werd ingeleid.
@juffie: tja ik weet het nu ff niet zo goed meer, ik hoop dat onze HA en mijn dietiste me kunnen helpen.
Goede morgen! Hier weer dapper op de weegschaal gestaan en ik zit inmiddels al weer bijna op start gewicht! Dan ben ik in 2wkn tijd 4kilo afgevallen waarvan 3 in de laatste week. Vanmorgen wel wat gedrinken en een witbroodje jam gegeten bleuband goede start brood. Als ik morgen weer verder afgevallen ben dan ga ik toch ff via de ha een urine test aanvragen hoor. Pffff het is echt moeilijk om het naast je neer te leggen en er geen zorgen om te maken. Mensen vinden dat ik zo mager word..... Gelukkig zijn er ook mensen due dan denken dat je lekker geen vocht vast houd en verder niet vragen. Ik wil het niet steeds uitleggen....
Dat uitleggen word je idd ook zat. Vooral bij mensen die je het al een keer verteld hebt. Hier niet misselijk... Heel eng maar dan kan het komen doordat ik flinke rugweeen heb en het wellicht is begonnen! ik hoop het zo! (ook al is de pijn nu al soms niet te doen). Lig nu even in bad en als het erna nog steeds zo heftig en met regelmaat is, dan bel ik de vk. Ik hou jullie op de hoogte!
Het is door het bad wel wat afgenomen, maar zeurt nog steeds. Moet sowieso vanmiddag naar de vk voor controle, dus kijk het nog wel even aan. Ik hoop ook dat dit het echte werk is!
Oewhh Spannend Henrieke !!! HOpelijk zet het door. Ik ben op een gegeven moment maar niet meer gaan kijken naar hoeveel ik af was gevallen of bijgekomen .. Ik merkte dat dat mij alleen maar onzekerder maakte.
Het zijn dus echt weeën!! Verlos heeft even gevoeld en ik blijk gewoon al 3 - 4 cm ontsluiting te hebben. Nu rustig aan doen en wachten tot er echte regelmaat in zit en het dicht op elkaar zit.
OHHHHHHH wat spannend Meid, nog een paar uurtjes en je hebt je baby in je armen... (snif snif! wat een emo!!)