Hyperemesis Gravidarum

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Sooner, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Paar uurtjes? Ik hoop het! Vk zei dat het nog wel even kon duren. Heb wel pijn in m'n rug en buik, maar t'is nu goed te verdragen. Maar of het zo blijft zeuren of dat het snel doorzet? Geen idee. Ik hoop wel dat het niet uren en uren gaat duren.

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Heb ej een medische indicatie of mag je thuis bevallen?
    Lekker onder de lauwe douche gaan staan meid...
    Ik hoop dat je de rugweeen een beetje kunt opvangen...

3. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    We willen graag in het zh bevallen. Nu ukkie een ritmestoornis heeft zijn we daar ook erg blij om. Het is helaas niet op medische indicatie, dus afhankelijk hoe het loopt kan het een duur grapje worden.

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Henrieke: spannend hoor! Fijn voor je dat het eindelijk gaat beginnen :)
    En uhhhh ik ging van 1cm naar 7cm binnen een uur ;) moet ik er wel bij zeggen dat ik regelmatige weeën had hoor, en ik was toen al in het ziekenhuis.

Heel veel succes en ik hoop dat je vandaag nog mag bevallen en anders morgen ochtend vroeg.

5. kom even inbreken dames.

ik lees veel mee met jullie en brengt voor mij hele dubbele gevoelens omhoog maar dat ter zijde.

ik kom jullie allemaal even knuffelen en Henrieke zet hem op wensen nog even en je kleintje in je armen en misselijkheid af heerlijk.

kom op meiden jullie kunnen het

6. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Misselijkheid is vandaag al verdwenen! Heb bijna niets gegeten, maar mijn maag heeft nergens last van. Heel bizar. Hopelijk blijft het zo gedurende de komende uren.

7. aparts is dat he. :D

8. juffie2008

Net echt extreem overgegeven, zo erg dat ik er helemaal onder zat, mn zoontje en het gehele toilet :(

9. owjee wat balen zeg.

wat gebruik je aan medicatie?

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @juffie: och meis wat erg!

@ henrieke: bij de bevalling van megan heb ik zelfs tijdens overgegeven.
    Ik had trouwens ook alleen maar rugweeen.

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Senna: bedankt voor de knuffel :)

12. juffie2008

Nouja de wc is weer helemaal schoon en wij hebben gedouchd... MAar ik baal wel ja.. niet echt mn dag... 5 keer...

13. bah bah balen is dat zeg :s

14. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @juffie: morgen gewoon weer opnieuw beginnen met eten ;)

Dames ik heb een vraag......
    Wat doen jullie gaan jullie voor bv of fv?
    Ik wil graag voor bv gaan maar waar iknu dus mee zit is dat is straks al erg veel reserves kwijt ben en dat het niet verstandig is.
    Hebben jullie hier advies over gevraagd?

15. ik denk dat je je energie straks heel hard nodig heb voor je zelf weer als je bevallen ben.
    ik zou voor de rust van je zelf voor de fles kiezen
    je weet precies hoeveel hij/zij binnen krijgt en om de hoeveel uur enzo.
    en jij kan weer genezen en tot rust komen. bv kan je niet uit handen geven fles wel

16. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ik ga iig bv proberen, maar dan heb ik inmiddels wel genoeg reserves.

Weet niet of het veel uitmaakt. Zodra de baby geboren is ben je niet langer misselijk. En dus in staat om te (vr)eten en je reserves aan te vullen. Ik zou het gewoon bespreken met je gyn of evt een lactatiedeskundige.

17. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Dat wat Senna zegt is ook waar. Met flesvoeding kan je het uit handen geven en rust krijgen.

18. moet er wel bij zeggen dat mijn campina fabrieken niet werken dus moest sowieso fv geven

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Bij mij is het de hele zwangerschap bv geweest hoor. Maar nu ik heel hard naar m'n start gewicht ga en ook echt op m'n recerves leef sta ik er iets meer bij stil.

Bij mijn dochter heb ik het op moeten geven ivm een hele lange en zware bevalling.....
    Ik weet ook dat ik toen de eerste dgn nog niet kon eten. Niet omdat ik meost overgeven maar omdat ik gewoon nog niet veel kon eten.
    Maar misschien is het nu allemaal anders hoor.
    Ik heb ook een borstkolf aangeschaft en die kan ik ook gebruiken....

Bij megan was ik 15kilo aangekomen en dat was na 6wkn al weer verdwenen.....en nu zit ik op minder als 1 kilo.
    Ik ga het volgende week maandag wel bespreken.

20. sloppy volg je hart je kan geen foute keuze maken alles is goed zolang het voor jou ook goed voelt

Deel Deze Pagina