Hyperemesis Gravidarum

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Sooner, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Hoi meiden,

Fijn dat het opgang komt Sloppy!! Super!!

Ik ben gewoon depri thats it.. misselijkheid nog flink! Nog niets gegeten, wel kopje brandnetelthee en mn meds.. Nu ga ik weer heerlijk mn bedje in..

2. sloppy gaat de goede kant op hihih hopenlijk blijft het zo :D

juffie wat balen dat je je zo slecht voelt :(

hele dikke knuff van mij voor jullie

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Juffie: balen hoor dat het nog steeds zo broerd gaat!

Hier vandaag weer de hele dag alleen met mn meisje.
    sloppyman begrijpt toch echt af en toe niet hoe zwaar dit is......
    Hij wil wel hoor, maar hij gaat eigenlijk door met zijn ding terwijl ik soms niet weet hoe ik de dag door moet komen. daar baal ik soms wel van hoor.
    Gisteravodn bleef hij gewoon tot 1uur in onze slaapkamer TVkijken terwijl ik wilde slapen............blehh beetje jammer.
    En ik heb ook geen zin om steeds te zeggen dat ik me niet lekker voel......hij zegt rustig: je voelde je toch juist weer wat beter?? hmmm

4. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    zal ook vast schelen met de misselijkheid sloppy. Ik ben ook altijd misselijker als ik verstopt zit.

5. juffie2008

@ Sloppy
    Mannen!!
    Tv kijken in bed, herkenbaar.. Maar ik zeur net zolang tot hij zo zacht staat dat hije r ook niets meer aan vind haha!

En anders draai ik me om dan zie ik het niet.. Ik lig naar het raam..

Net gedouchd, en ja hoor mn broodkorstje kwam eruit.. Hoera :(
    Drinken blijft er wel in...
    Mn man is rijstwafels aan eht halen, is maar goed ook heb mega trek..

6. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Net een stukje hamburger geprobeerd.......helaas geen succes en mn avond eten kwam er weer heerlijk uit.

7. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    ik vond rundvlees altijd te zwaar. vis en kip enzo ging beter. is lichter verteerbaar.

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Klopt, maar ik dacht het gaat nu zooooo goed dat kan wel:)

Met onze bruiloft gaan we ook bbq-en en daar zit ook geen vis bij, dus we gaan nu maar doorgeven dat de bruid wat anders wil eten :D

Ik eet zelfs geen vleeswaren op mn brood meer. Ham kwam er ook weer uit.
    En elke avond iets van vis.

9. juffie2008

sloppy
    Wij hadden ook hamburger op het menu met sla en broodje.. Maar ik heb een halve hamburger gegeten, zonder vet, helemaal er uit gedrukt..
    Nou het kwam er na een uur ook weer dik uit... :(

Tip als beleg: ik haal bij AH tivall vegatarische smeerworst met tuinkruiden ook erg lekker op een cracker (jaja!) of rijstwafel haha!

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ja daar zijn ze weer die creackers.....hahaha

Ik vind het een wonder dat ik al zo lang geen vlees eet en geen bloedarmoede heb :)
    Bij megan tot 2 keer toe aan de ijzertableten.
    Het scheeld denk ik ook dat ik extra vitaminen slik en ook b12 injecties heb.....
    Maar toch :)

11. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ik eet vanaf week 10 geen vlees dat had ik volgens mij al eens verteld. Gewoon veeel te zwaar op de maag. Vis gaat wel goed Kip ook wel.

Sterkte ladies

12. juffie2008

Ijzer zit natuurlijk ook in andere producten. Ik zou best zonder vlees willen/ kunnen , maja mn man eet zo graag vlees.

13. juffie2008

Nou gister dus overgegeven met lege maag naar bed, vanmorgen dus honsberoerd. Wel naar de kerk geweest, niet overgegeven dus dat was positief..
    Net stukje stokbrood opgegeten, en nu moet ik van mn man verplicht een slaapje gaan doen.. (kan ik ook niet spugen zegt hij)
    Vandaag iets minder depri..Gelukkig!!

Ik hoop dat mn boek over hypnobirthing snel binnen is, ik kan wel wat energie voor de bevalling gebruiken!

14. juffie2008

Morguh!!

@ Sloppy
    Laatste weekje voor je wedding... Gaat het goed? (in hoeverre dat kan gaan ;) )

Wat een troosteloos weer, nouja dan kan ik me richten op de babykamer..

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen!

Hier gaat het redelijk goed gelukkig. Mijn kleintje is helemaal ingedaald en dit geeft verlichting op mijn maag gelukkig.
    Ik kan nog niet mega veel eten maar redelijk "normaal"

Gister bij de gyn geweest en die wil nog steeds niets zeggen over inleiden...........hopelijk bij mijn volgende afspraak.

@juffie: hoe is die nu?

@Cos: hoe is die met jou?

En de rest? hoe gaat het met jullie?

16. juffie2008

Wat raar dat ze bij jou nog steeds er niets over willen zeggen.. Blijf me over de verschillen verbazen..

Nou gister ging het aardig, maar ik zit nu weer zo diep in de dip, gister best wel naar nieuws gehad, dat ik eigenlijk er helemaal klaar mee ben.
    En dat voelt mn maag :(

Hier volgens mij ook al een meisje wat is ingedaald...

Alles klaar voor de bruiloft

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @juffie: Ik sprak gister een vrouwtje in mijn ziekenhuis die slaapt al 3mnd niet omdat ze heel veel pijn heeft in haar benen. Oorzaak onbekend.........en die willen ze ook niet voor de 39wkn inleiden!
    Vind het ook wel raar hoor, zeker omdat je kindje met 38wkn echt gehaald mag worden en er geen gevaar meer is.

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Och meis je zit ook in zo'n zware periode. Als je maar 2dgn goed zou gaan zou je al heel anders voelen.
    Ik merk dat ik nu ook wat positiever ben.

Vreselijk dat je dan ook nog naar nieuws op je bordje krijgt, daar zit je al helemaal niet op te wachten. Je ben mentaal zo labiel dat je het moeilijk een plekje kan geven.

Sterkte meis!

DIKKE DIGI KNUFFFF voor jou

19. juffie2008

Ach komt allemaal wel weer.. Ik geniet van mn zoontje en man das het belangrijkste toch? En ik ga eht nog even proberen genieten van mn buikje want dit is echt de laatste keer.

Heel raar want ik werd vorige keer met 38,3 ingeleid omdat ik aan de morfine zat omdat ik mn heup had verdraaid. Maja ik heb ook een spierziekte in mn been (gehad) dus vind het raar dat ze in andere ziekenhuizen dan zeggen nee... heel vreemd..

20. juffie2008

Jij nog een week en dan...dan mag de baby komen!!
    Meteen met 37 weken hihi?

Deel Deze Pagina