Ja raar he dat er zoveel verschillende manieren zijn en dat ze overal voor andere termijnen kiezen. Dit vrouwtje had ook morfine tegen de pijn en nog........ Ja genieten van je man en je zoontje dat is het belangrijkste, en je buikje. Hier ook de laatste keer zwanger, en toch hoop ik dat die kleine besluit volgende week te komen
Nou morfine mag eigenlijk niet tijdens een zwangerschap Iig het heeft enorme risico's voor het kind wat daarna zal moeten afkicken!! Ik heb een beetje meloen gegeten, smaakte wel maar na paar stukjes gestopt.. Want fruit is niet mn sterkste punt.. Ik heb al helemaal een lijstje van wat ik wil eten als dit over is haha en jij sloppy?
hahaha, ik ben halve wege maar gestopt de lijst werd te lang Ik zie wel wat ik ga eten, ik weet nog bij Megan heeft het 6wkn geduurt voor ik weer ergens trek in kreeg.
Ik na 4 dagen ofzo, maar in het begin kon mn maag weinig hebben haha! Nou ik begin alweer over te geven, alweer teveel gedaan.. (badkamer ff gesopt, moet ook gebeuren) Dus ik stop weer voor vandaag!
@juffie: lekker hoor na 4dgn weer eten Ik kon ook wel wat eten maar nog steeds weinig en ik had echt geen trek in eten. Wat het ook zo dat we een hele moeilijke start hadden met Megan met ziekenhuis enz dus dat werkte ook wel mee dat ik geen eetlust had. Fruit is ook niet zo mijn sterkte kant maar nu eet ik dat wel omdat het de enige soort vezel is die ik binnen hou. Ik eet eigenlijk heel veel dingen die ik normaal niet eet Hoe voel je je verder? Kan je het nog een beetje positief houden? Hier op de weegschaal gestaan en ik was in een week tijd tot 500gr aangekomen hahahahaha Dus ik zit nu op +1,5 boven mijn start gewicht! Ohohoh ik moet wel gaan oppassen dat ik niet te veel aankom hoor.........haahahahahaha
@ Sloppy Idd niet teveel aankomen hoor haha!! Hoe is je dag verlopen? Hier een redelijke dag eigenlijk.. Een keer flink overgegeven, verder toch wel kunnen eten.. Alleen de ontlasting lukt weer niet ondanks de meds.. dus morgen maar ff de huisarts bellen. Mijn gewicht schiet weer omhoog als ik een dag maar een of twee keer overgeef haha maar geeft niets.. Nog 3 dagen voor jou he? Aftellen! Heb je er zin in??
@juffie: Dat is mooi dat je toch aankomt als je maar minder overgeeft. Nee bij mij pakt mijn kleintje nu echt alles en dat is wel logies omdat die nu zichzelf aan het vetmesten is Oeps je ontlasting! Ik heb nu ook 2 klysma's liggen voor als het echt niet meer gaat. Drink roosvicee laxo en ik het Dupholacs bij de drogist gehaald. En nu gaat het redelijk goed. Ik heb er onwijs veel zin in. Helaas gister mega stress omdat ze een van onze hotelkamers (wij wonen in een hotel) met 400euro gingen verhogen omdat ze de verkeerde prijs hadden doorgegeven in december!! Ze zouden een speciale prijs mkn maar nu is het htl vol en gaan ze moeilijk doen. Dus we hebben alle hotelkamers geanuleerd en we gaan nu naar het NH-hotel en wij hebben een bruidssuite geboekt voor ons zelf Ook het parkeren zou iedereen hier voor de deur mogen doen maar dat kan ook in ene niet meer! Gewoon 3dgn voor je gaat trouwen draaien ze alles terug wat er afgesproken is. We hebben een parkeerwachter via het werk van sloppyman ingehuurt (ex-politie agend) en die gaat onze gasten vragen om helaas ergens anders te parkeren. ivm deze gebroken afspraak. dus gister weer flink misselijk en pijnlijke buik enzenz.......maar ik laat me niet gek maken Het word een feest! Er komt veel zon zaterdag en het word lekker warm dus niemand kan mijn dag verpesten
@ Sloppy Jeetje meid wat een toestanden?!!! Waarom wonen jullie in een hotel? Tijdelijk? Das ook niet fair dat ze in eens alles gaan terug draaien.. Ik snap dat je daar buikpijn van krijgt!! Trouwen geeft al een hoop stress met zich mee, onbewust, en dan ook nog dit Gaat het weer een beetje?? Alles wel netjes opgelost?? Nou ik ben nu 1,8 kilo plus hahah! (sinds december) De baby weegt nu 2 kilo
@Juffie: hummm 1.8+ hummmm das ook niet veel he?! Tegen mij zeggen ze steeds: ach wat er niet aankomt hoeft er ook niet was Wij hebben een koopapp. in dat hotel. Het pand is gedeeltelijk van hotel en de rest is van prive eigennaren. Wij hebben het ongeveer 6jr geleden gekocht van de moeder van een vriend van ons. Het licht direct aan het strand en we hebben zee zicht. Echt super wonen hoor. Maar de eigenaren van het Hotel zijn nogal appart zeg maar Alles is nu geregeld met een ander hotel hier een paar 100mtr vandaan.
Ohja jij woont zo heerlijk aan het strand, jaloers!! Ach ik vind het niet erg dat er straks niet veel vanaf hoeft.. maar had het liever zonder spugen gezien.. Ik ga even mn visje in de oven doen... bai!!
@juffie: Ik ook hoor, die misselijkheid is vreselijk.........geen kilo's anderen zijn jaloers Mijn visje gaat zo ook in de oven
Mijn visje is alsnog in de toiletpot beland.. beetje jammer.. Moest ineens om half 11 toch nog overgeven Nu extra beroerd omdat ik met een lege maag naar bed ben gegaan.. Ga zo maar een geroosterd broodje proberen.. Nou met 33 weken ben ik dus 1,8 kilo aangekomen, in de plus... Maar dan zal ik nu wel weer wat afvallen en dan de week erop weer iets in de plus, zo gaat het elke keer... haha! Nou Bride to Be Wat staat er bij jou op het program vandaag?
@juffie: die kilo's gaan we ons niet druk over maken. Jammer van je visje! Ik heb de laatste dgn ook weer veel moeite met het binnen houden van mijn avond eten. Vannacht bijna hele nacht opgeweest ivm maagzuur............blehhhh Op het programma: -Hele lading spullen naar de locatie brengen Huwelijks bedankjes en die zijn erg groot geworden. -Sloppyman moet naar de kapper en z'n pak ophalen. -We moeten kijken of de babyfoon werkt tot aan de locatie. -De taart komt vandaag en die moeten we bij de locatie in de koeling zetten. -Mijn ouders komen en broer, zus, schoonzus gaan we uit eten. pffffff veel te veel te doen nog hahahahaha
Nou dan zal ik je niet ophouden!! Succes met de laatste voorbereidingen en als ik je niet meer spreek heel heel heel veel plezier toegewenst op jullie trouwdag!!
Thanks! We hebben nu al Mega geluk De lokatie waar we ons huwelijk doen bestaat uit 2delen. En wij zouden het kleinste deel krijgen omdat dit groot zat was. Nu is er verder niks geboekt en kunnen ze het grote gebouwtje inrichten voor de cerimonie en dan na de cerimonie kunnen we daar de receptie houden en ook buiten onder een tent (hele grote) En dan zitten we met de mensen die blijven eten in het kleine gebouwtje, lekker knus. Echt super! zo geweldig leuk dat ze dat voor ons willen doen. En voor de lokatie zelf betalen we niks alleen wat er gegeten en gedronken word. Ben zo blij nu Sloppyman is nu met dozen met spullen aan het slepen. Straks nog ff wat laatste dingen kopen en dan gaat het feest beginnen. Ik heb bewust vandaag voor vloeibaar eten gekozen zodat ik straks wat kan eten omdat mijn maag dan rust gehad heeft. Morgen ook broodje jonge kaas in mn tas en naar de kapper Oehhh ben zo blij dat de dag eindelijk daar is. En dan volgende week bevallen............waar kan ik dat afspreken
ey dames. sloppy wat een spannende en leuke tijd allemaal zeg :d Ik wens je alle plezier geluk en gezondheid toe voor nu en de toekomst. Juffie ik hoop dat je je ook gauw beter voelt. hele dikke knuff van mij voor jullie
Goede morgen allemaal Vandaag is de grote dag! Eindelijk Ik heb er echt mega zin in al zal ik het wel heel koud krijgen...... gister uit eten geweest en echt veel te veel gegeten. Gevolg: vanmorgen kwam het laatste deel er toch nog even uit. En maagzuur echt niet te kort. Maar dat mag de pret niet drukken. Mn aanstaande en kindje slapen nog heerlijk dus ik denk ga ff snel nog wat berichtjes typen. Maandag horen jullie weer van me