ey Ann Ik schrijf hier ook nog geregeld mee. Hoe is het met jou echt lang geleden dat je hier geweest bent?
Geode morgen allemaal, Hier gaat het ook best goed ik ben zelf weer wat aangekomen Ik zit nu op + 2,4!!! Woehoehhhh..........hahahahaha Sloppyman heeft gister een voorspelling gedaan, over 8dgn gaat de bevalling beginnen. Bij Megan had hij het op de datum goed.........ik hoop dat hij het nu weer goed heeft hoor Ik ben nog wel heel erg misselijk maar ik geef niet meer over. En 's nachts heb ik heel veel last van maagzuur. 3augustus heb ik een afspraak bij de gyn en ik hoop dat ze dan een afspraak wil maken voor het inleiden. Door de bruiloft had ik vorige week nergens last van, zoveel te doen en te regelen dat ik zelf de vermoeiheid niet gevoeld heb maar nu heb ik weer het idee dat ik aangereden ben door een trein... Echt ik ben zo moe echt niet te beschijven hoe moe. Ook heb ik heel veel harde buiken en menstruatie pijn en ik hoop dat dit voorbodes zijn. Omdat mn meisje al helemaal ingedaald is kunnen het geen indaling weeën zijn alleen oefen weeën..... Ohhh ik hoop zo dat sloppyman gelijk gaat krijgen
Hey getrouwde vrouw Ik had wel een uitgebreid verslag verwacht van de bruiloft... Dus vertel, vertel vertel!!
Ja ik ben de getrouwde vrouw hihihihi Ik ga nog een heel verslag mkn hoor, ben een Blog aan het schrijven maar ik was nogal moe de laatste dgn. En maandag druk met opruimen, gister mijn ouders met nichtje van een jaar ouder als Megan over de vloer dus geen tijd gehad....... Vandaag gaat het komen hoor En ook de eerste foto's
Ik wacht rustig af DOe maar ff lekker rustig aan en geniet van je wittebroodsweken!! Sloppybaby, je mag komen hoor.... Doe maar snel, want dan kan je mama weer een beetje normaal gaan eten Hier gister met een vriendin een high tea gehouden, nou ik heb de rest van de dag niet meer kunnen eten.. Om 11 uur lag ik in bed en dacht ohhh heb helemaal niet meer gegeten.. De baby was abnormaal druk door al het suiker en zoetwerk!! Vandaag 2 tortillawraps geprobeer met sla en ham, maar helaas Mn maag vond het niet zo fijn... Brood ben ik helemaal mee gestopt. EN na de bevalling ga ik ook weer het candidadieet doen, lijkt me beter De kinderkamers zijn eigenlijk klaar ... Van mij mag ons meisje met 36,6 komen
@Juffie: fijn dat de kinderkamers klaar zijn. Hier ook helemaal klaar. Vandaag voor de zekerheid een pak friso1 gehaald en nog even cinababy tegen krampjes. Wiegje is opgemaakt, ledikant is opgemaakt. MAxicosi staat klaar alleen de easybase moet nog in de auto maar dat kan sloppyman op het laatste nog wel doen. Alles van ons huwelijk is opgeruimt............dus kom maar baby En Brood is hier ook een grote boosdoener net zoals vlees.........welk soort dan ook. Het leifste eet ik toch vloeibaar hoor. Hier net ook weer heel erg overgegeven.......blehhh ben het echt zo zat. Het ergste vind ik het als het een paar dgn goed gaat nu en dan in ene weer terug is. Ik denk elke keer dat ik het wel gehad heb tot aan de bevalling. Maar neeeeeee! Tuurlijk niet. Morgen ga ik naar mijn ouders in Lelystad zodat Megan nog een keer met haar nichtje kan spelen voor ze weer naar Amerika vertrekken. Mijn vluchtkoffer gaat wel mee want je weet het nooit........ Eerlijk gezegt hoop ik bijna dat het morgen gaat beginnen zo zat ben ik het. En anders hoop ik dat 3aug mijn laatste controle bij de gyn zal zijn en dat we dan een datum geprikt hebben voor het inleiden. Ik ben echt de hele dag zo vreselijk moe! Echt met geen pen te beschrijven en ik begin me ook echt zorgen te maken over de bevalling want ik weet niet hoe ik dat kan doen. Ik ben al te moe om een stofzuiger door mn app. heen te halen of even boodschappen te doen bij desupermarkt hier nog geen 200mtr vandaan! Laat staan bevallen..... Ach ja we gaan het zien Jij mag ook hoor met 36,6wkn hoor Vind het wel zo eerlijk van de natuur
Sloppy, wauw! Wat zie je er mooi uit! Wij kregen als tip om infacol te halen tegen krampjes. Cinababy schijnt het volgens de vk eerst wat erger te maken. Maar zijn hier zelfs overgestapt op een andere fles. De aventfles zorgde voor extra lucht bij Emma. Heb nu sinds gistermiddag de Dr Browns fles. Als je net zoals mij de dag van de bevalling niet meer misselijk bent, gewoon zoveel mogelijk bijslapen (eten raad ik niet aan, want dan is er meer dat er uit moet tijdens de bevalling ). En ik denk sowieso dat je wel wat oerkracht in je hebt om die bevalling te doen!
@ Sloppy Wat een prachtige jurk had je zeg!! Wauw!! Je straalde helemaal Super echt waar!! Termijn wanneer de baby komt.. tsja... je kunt het proberen op te wekken haha, maar verder Toch wachten tot de gyn. zegt genoeg? OF de baby besluit dat mama genoeg zwanger is geweest Ik ga van 2 september uit... 39 weken, dan kan het alleen maar "meevallen" stiekem hoop ik 28 augustus, maar dat zal wel niet..
@Henrieke: Ik heb ook infacol in huis. Bij Megan was het zo erg dat ze het bijde nodig had en toen ging het pas goed...... Sinababy heeft wat langer nodig om te helpen. Hier mijn blog: Ons huwelijk: Onze dochter was een echte held!
@Juffie: Hier ga ik ook uit van 39wkn dan kan het altijd mee vallen. Ook omdat ze gezegt hebben dat ze bij het VU toch 39wkn aan houden voor inleiden. sinds gister weer helemaal mis hier.............blehhhh! Ben ook direct weer 500gram kwijt, betekend dat alles wat ik aankom vocht is want anders zou het er niet met een dag weer weg zijn. Doe verdorie een week over die 500gram aankomen en dan een dag om het weer kwijt te raken. Mijn zus, die graag wat minder wil wegen, was bijna jaloers op me Vandaag heerlijk gewinkeld in batavia stad en een stapel Vingino kleertjes voor Megan gekocht Lange mouwen allemaal...........oke bijna allemaal.