Hyperemesis Gravidarum

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Sooner, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ohja, nieuwe buikfoto's in mn album. Afgelopen zaterdag gemaakt :D

2. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Gister een redelijke dag gehad, maar ik werd nu om 6 uur zooooooooo misselijk wakker.. gatsie!!

Ik zal zo eens kijken bij je foto, benbenieuwd!

3. juffie2008

Ik ben 200 gram gegroeid deze week...
    Nu + 2,0 sinds december

4. juffie2008

Mooie fotos SLoppy :d Mooie buik ook!! Zo zie je maar die kleintjes blijven toch wel groeien..

5. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    hé balen dat je dan weer zo misselijk wakker word! Ik had om 6uur maagzuur en dat wilde niet meer weggaan. Ben er toen maar uit gegaan. Ik slaap echt steeds minder en minder.....dat is volgens mij ook een voorbode.

Ja appart is dat hé? Ze pakken toch wel lekker wat ze willen ;)
    Ik zit nu weer op +2.......een slechte dag gehad....hahahaha

Wat ik met wel eens afvraag he..........als je bewust gaat dieten tijdens de zwangerschap dan zeggen ze dat je kleintje gifstoffen kunnen binnen krijgen omdat die vrijkomen uit je vetcellen.

Dat gebeurt bij ons ook, en toch doen ze er niet moeilijk over...............eigenlijk wel vreemd toch?

Ik heb vandaag echt mega ongi krampen, loop af en toe krom van de pijn. En dan is het in ene weer weg.
    Ook is mijn kleine meisje minder druk aan het worden..........zou de natuur me toch gaan helpen?

(terwijl ik dit typ krijg ik toch een duidelijke voorwee :D) Ben zo blij als ik dat voel! omdat het zo maar kan dat ik volgende week op controle al 1cm ontsluiting heb en dan gaan ze me inleiden :D
    duimduimduimerdeduim :D

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    sloppy, wat fijn om te lezen dat je een leuek dag hebt gehad. Gefeliciteerd getrouwde vrouw!!

Hier gaat het goed...spuug bijna niet meer, bijna niet meer misselijk.....ff afkloppen. Wil dit wel volhouden, ben ook sinds 2 dagen met de emesafene gestopt.....wil het zonder proberen nu. En het lukt redelijk! zolang ik maar eet en eet en eet en eet....

Ben weer 3 kg aangekomen! zit nu op -3 nog...

word best wel dik al...whahahaha ben ik niet gewend!!

dikke knuffel voor iedereen, en voor de laatste loodjes, sterkte en kopop!!!

7. juffie2008

@ Antares
    FIjn even een goede periode!! Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan!!
    *fingers crossed*

@ Sloppy
    Meid, spannend!! Ik hoop voor je dat lekker veel voorweeen houd... :D En dat ze idd volgende week zeggen komt u maar met de lege maxi cosi, die gaan we vandaag eens even vullen ;)

Misselijkheid blijft hier heel erg, gatsie... Volgens mij zie ik echt groen!!
    Zal ff de ramen opzetten, wat frisse lucht doet soms wonderen ;)

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hahaha, ik heb mn vlucht tas al in de auto liggen ;)

Ik ben nu in het ziekenhuis bij de interist voor mijn schildklier, en eerst was de afspraak niet goed gemaakt en had ik eigenlijk niet hoeven komen. En nu kijken ze naar mijn waarden en gaat dat in ene ook niet goed dus zit ik nu weer bij bloed prikken en mag ik straks naar een andere arts toe!
    Pfffff en nog willen ze mn meusje niet halen terwijl mama haar lichaam heel duidelijk aangeeft dat het genoeg geweest is.

Pfffff en blehhhhh!
    Heb net heel hard staan huilen op het toilet en een wild vreemde vrouw heeft me staan troosten, echt super lief :)

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sloppy: misschien heb je wel gewoon weeen? Het klinkt in ieder geval wel zo. En als je waarden niet goed zijn... wie weet sturen ze je wel door naar de gyn?

Juffie: het gaat bij jou ook maar geen moment beter he?

Dikke knuffel aan jullie allen! (ik zit nu net weer in de box te kijken naar mijn fijne ventje, en mijn meisje zit tv te kijken, en dan weet ik weer waar ik het toch voor heb gedaan!)

10. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Kom ff melden dat ik hier steeds meer weeen krijg :)
    We hebben hier het idee dat ik maandag of dinsdag zal bevallen.
    Bij mijn dochter begon het ook zo alleen toen zat er direct regelmaat in en dat is nu niet zo.....
    Hihihi spannend :D

11. spannend sloppy.
    mocht het doorzetten bijdeze ik hoop dat je een super bevalling heb en dat je straks lekker mag genieten/

12. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Oe, sloppy, spannend!! Hopelijk zet het door en heb je snel je ukkie in je armen (en ben je van je misselijkheid af :))

13. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Vanmorgen is het wel weer redelijk rustig. Ben benieuwd wat deze dag gaat brengen.
    Maar ik heb gelezen dat je bij je 2de veel voorweeën kan hebben....

14. juffie2008

Hoe gaat het SLoppy? aL AAN het bevallen???

Hier dramadag!!

15. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen!

Nee nog steeds niet! Gister zo ongeveer 2uur lang weeën om de 6min en toen ik wilde gaan timen zakte ze weer weg. Zoooo frustrerend!

Ik ben wel dit weekend in ene heel veel aangekomen, echt niet normaal meer! ik zit nu op +3,8!! Dat is 1,8kilo in 2dgn, denk dat ik dus vocht aan het vast houden ben en dat is wel een voorteken.
    We gaan woensdag wel extra aandringen op inleiden omdat ik nu al weer 4dgn vol in de voorweeën zit en dit is echt mega vermoeiend.
    Slapen gaat ook weer steeds slechter........
    We gaan dus duimen :D Ik ben er klaar voor!

16. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Blehhhh ik hoop zo dat je snel wat meer rust op die rot maag van je krijgt!
    Hier heel veel maagzuur maar ik eet echt wel redelijk normaal nu.

17. juffie2008

Brandnetelthee werkt erg goed tegen vocht vast houden... kUN je o.a. van zonnatura kopen..

Balen he als die voorweeen niet doorzetten.. grr!!!
    iK HOOp echt voor je dat ej er snel vanaf bent!!

Gister om 10 uur dan instant noodles heb gegeten, dat bleef er in.. Dus dat ga ik vandaag maar inslaan...

Brood, crackers, het wil niet meer :(

18. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ben net terug van boodschappen......hahaha kijk wel of ik er straks nog een keer uit wil.

Pfff ben je lekker mee dat brood en crackers nu ook niet meer willen. Noodels zijn gelukkig ook lekker maar je keuze word steeds beperkter.

19. juffie2008

Misschien kan je man het savonds nog even halen, werkt echt haha Ik drink het niet meer na 6 uur savonds anders moet ik de hele nacht plassen haha!

Bij jou alles al klaar voor de komst? Bij ons mag het over 16 dagen... duim duim duim..
    Ik ben nu druk bezig met de babywasjes en de kamertjes helemaal in te richten.. Het is zo lief geworden.. Als de commode (over 3 dagen) helemaal af is zal ik je een link PBen als je het leuk vind ;)

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    tsjah idd op het eind weet je niet meer wat je moet eten. bij ons meisje leefde ik op melk..en lange vingers....en soms een appel.

Pf heb al 2 dagen een rot dag...vandaag ook weer....... Snap het niet! Wat ik wel weet..ik ben al vanaf donderdag niet meer naar toilet gekunnen...en voel me vol zitten, buikpijn ook!! Lijkt daar mee samen te hangen......

sloppy, go meis! nu mag je ;) stomme voorweeen, maar weet meestal met voorweeen kan je al 2a3cm ontsluiting hebben zonder dat je het weet!!! hoef je niet zoveel meer ;)

Groetjes,
    Miranda

Deel Deze Pagina