Och meid het zit je niet mee he?? Ik hoop dat het vandaag dan echt allemaal mag gaan plaatsen vinden, alvast veel succes!!!
Sloppy, hopelijk helpt het breken van de vliezen. Vaak gaat het dan snel op gang komen. Maar wat een gedoe... ik hoop snel te lezen dat je je kleintje hebt!
Sloppy van harte met jullie dochter!!! Ik ben superblij voor je dat ze is geboren, geniet er van he!!
sloppy gefeliciteeerd meis met jullie dochter!! alles goed gegaan nog? En al iets gegeten?? hihihi. Hoe si het met de andere? Hier misselijk hele dag door, maar niet meer spugen...tis onder controle!!! Vind het wel prettig, enkel in de ochtend spugen..maar is toch lege maag...dus niet zo erg! (pas wel gemerkt dat bami me niet lekker op de maag ligt hahaha, kwam er dus weer uit......bleeeuuuhh op me werk helaas!)
Sloppy gefeliciteerd! Heb hier al een tijdje niet gepost ivm een ziekenhuisopname... toch iets teveel overgegeven.. 5 dagen een infuus gehad en weer naar huis. voel me gelukkig wel iets beter.. mijn maag voelt nog steeds heel strak aan en niet lekker.. het spugen is wel minder gelukkig ! De rest allemaal sterkte! Ik merk wel dat het nu na 17 weken iets beter te handlen is..
dankje, ik hoop het ook. heb helaas nu zwangerschaps isiasch erbij gekregen.. volgens de fysio waarschijnlijk door het liggen in dat ziekenhuisbed, weinig beweging etc. Dus die combi is zwaar, vooral het spugen en de pijn in je rug die je dan extra goed voelt. Ik hoop dat beiden toch wat beter worden. Maar dit is echt de laatste keer.. het maakt me vaak best depressief. Ik wil wel graag genieten maar dat is moeilijk.
@ Senna He wat naar meis!! Beterschap!! Ik hoop dat het snel ietsje beter mag gaan en dat je weer wat vrolijker mag zijn.. DIt is voor jezelf vooral niet leuk
Dat klopt, het is gewoon aftellen (en ik ben nog niet eens op de helft) Ben gewoon jaloers op diegene die er al bijna zijn. Kan niet wachten tot de zwangerschap voorbij is.. En tegelijkertijd voel je je weer schuldig om die gevoelens.. Stoelgang is echt waardeloos (gebruik nu lactulose) en kan het goed in mijn gezicht (normaal gaaf nu veel droge vlekjes) en tanden merken dat ik veel spuug. Ik heb primperan gebruikt, ben net 2 dagen aan het afbouwen/stoppen hiermee omdat het toch beter gaat w.b het spugen.
Jaloers zijn herkenbaar Had ik ook rond die termijn. Moeilijk he die dubbele gevoelens over zwanger zijn.. Bij ons is het de laatste zwangerschap, dus probeer stiekem ook nog beetje te genieten. Van de emefasene en primperan kun je ook down worden. Daarom ben ik er tweede zwangerschap niet aan begonnen. Goed dat je nu aan het afbouwen bent! Ik hoop dat je het niet meer nodig hebt.. Als lactulose over 2 weken niet meer werkt (wat vaak zo is, dan zijn je darmen er al weer aan gewend) ik heb van de gyn. nu transipeg gekregen. Ook zakjes die kunt oplossen in wat water. Werkt ook prima! Meid, heel veel sterkte!!
Senna, wat naar dat het allemaal zo zwaar is. Had jij eigenlijk bij je zoon ook last van spugen? Ik vraag me dat af, omdat ik zelf ook HG had en eigenlijk geen 2de durf (nog niet). Over je tanden: mijn tandarts zei dat ik beter niet meteen erna kon poetsen, maar wel moest spoelen met Listerine. Dat heb ik gedaan.
@af tellen: zo herkenbaar! Je wil zo graag dat je je weer beter gaat voelen! Meiden sterkte hoor. Hier kan ik weer alles eten heel fijn. Ik doe wel heel voorzichtig maar ik ben al blij dat ik weer bruin brood kan eten. Vannavond neem ik een hamburger met friet. Helaas moet ik die hier in het ziekenhuis eten want het gaan nu goed met mij maar Suzannah is gisteravond opgenomen in het ziekenhuis met hersenvliesontsteking. We zijn er heel vroeg bij en het ziet er erg positief uit..... maar ik vraag me nu wel ff af waarom dit nu ook nog eens! Mijn andere meisje is ook zo van slag en ik ging eindelijk genieten van mijn meiden. Relatief is de bevalling goed verlopen en ik had lichamelijk weinig gelden dus ik had ook de kracht om met megan te spelen terwijl ik suzannah de borst. Lekker samen. En nu is ze zo ziek bv ben ik dan ook mee gestopt omdat ik daarvoor 100% moet kolven en dat heb ik bij megan geprobeerd en dat is zo intensief en daar ben ik dan weer net te verzwakt voor door het overgeven tijdens de bevalling. Ik hoop dat suzannah snel mee naar huis mag en we nog een beetje van de kraamtijd kunnen genieten.
Jeetje Sloppy, dat is niet niks zeg.. hopelijk gaat het snel beter~! Verder bedankt voor de tips. Listerine kan ik weleens gaan ophalen! En Juffie, ik wist niet dat je van primperan down kon worden! Want ik heb echt een paar dagen alleen maar gejankt. Nu gaat het iets beter. Kun je die poeders er wel inkrijgen? in het ziekenhuis kreeg ik movicolon maar dat was zo vies om te drinken , het vliegt er meteen weer uit. Bij mijn zoontje heb ik helaas ook de hele zwangerschap gespuugd, echt tot de bevalling aan toe. Al heb ik het idee dat het nu erger is en er veel meer last van heb. Vandaag gaat de rug weer iets beter en ik heb niet gespuugd, dus dat is goed nieuws! Deze dagen heb je echt nodig.. En ja ik ben echt jaloers haha dat zal indd wel herkenbaar zijn voor jullie.. Ik wil ook 35 weken zijn! Dan is het einde echt in zicht.