tijjani, sterkte meid. probeer inderdaad je krachten te sparen voor je zwangerschap !!! maar stress kun je zeker nu niet gebruiken. dat werkt averechts op de hg. heel veel sterkte en ik hoop dat je snel je geld krijgt via het uwv ! goed te horen dat je positief bent over de toekomst dat je dan wel weer een goede baan zult krijgen !!!
hier gaat het na een hele goede week al sinds gister ineens heel erg slecht. Weer helemaal terug bij af en alles komt eruit zelfs de bijvoeding... ik baal zo! 18weken ben ik nu, hoopte dat t wel weg zou mogen zijn of iig minder zoals afgelopen week.
@BB ik had in week 18 ook even een terugval gehad van een paar dagen. Dacht toen ook waar bij af te zijn. Na een paar dagen knapte ik toch weer op. Misschien gaat het bij jou ook zo, ik hoop het voor je. @tijani bah wat een rot situatie. Denk goed aan jezelf!
Jah dat had ik gemerkt dat het erger werd. Maar ik blijf positief. Dat is mijn instelling in het leven. Het had blijkbaar zo moeten gaan, en komt ook wel weer goed allemaal.
bb das balen, Hoop dat je je snel beter voelt. Ik ben vandaag voor het eerst sinds dik een week buiten geweest. Ik moest echt samen met mijn zoontje kerstcadeautjes halen. Gelukkig is dat allemaal vlekkeloos gegaan en heb ik toch nog wel ff kunnen genieten. Ben nu wel echt totaal en totaal gesloopt maar heb zo genoten van mijn zoon die ook perse een cadeautje wou halen voor de baby. Echt zoooo vet lief. Stond met tranen in mijn ogen in de winkel hahaha. Leuk die hormonen. Echt zooo erg ook. Sta ik daar, moet ik pinnen. Ben ik gewoon echt mijn pincode vergeten. Dus maar snel mijn ma gebeld en die wist hem wel hahaha. Schaamde me wel dus mijn beginnende buik maar naar voren gestoken. De vrouw achter de balie zei al zijn de hormonen hahahaha.
bb, sterkte meid. zo'n terugval voelt zo verschrikkelijk. tijjani, goed dat je postief blijft wat betreft je werk. heerlijk dat je zoon iets voor de baby wilde kopen. mijn zoon wilde dat ook al vroeg en heeft een rompertje uitgekozen. zo lief als ze er mee bezig zijn... meiden, wil jullie allemaal ontzettend gezellige kerstdagen wensen. neem op tijd rust ent rek je niet teveel aan van wat anderen daarvan vinden. hier hebben we bewust gekozen dat alles in de oven kan (kan absoluut niet tegen bakgeur van boter en vlees). verder hebben we heel veel in huis voor het geval ik ineens toch zin krijg in iets dat ik dat kan pakken ipv het oorspronkelijke kersteten. 2e kerstdag bij mijn schoonouders ook al maatregelen getroffen. schoonma kookt morgen en warmen we maandag alles op dus ook geen baklucht in huis. super dat mensen meedenken.
wat fijn! Dat merk ik hier helaas echt niet niet dat ze gemeen doen ofzo, maar wel dat ze niet met mij bezig zijn. vanaaf gourmet (zie ik tegen op!) ik eet zelf niks, ervoor 2 pistoletjes alleen) en lang zitten daar... morgen mij ouders, die houden er wel rekening mee. Schoonfam echt niet! en 2e kerstdaf mijn eigen familie (20pers) die denken ook niet heel erg om mij, al porberen ze dat wel.... dus zie er tegen op, ben benieuwd hoe t gaat...gelukkig is alles eind vd middag tot avond dus niet hele dag... veel plezier ondanks dit toch allemaal!
BB wat een prachtbuikje maar wat balen dat ze niet een beetje rekening houden met je. Verder lieve dames wens ik jullie toch fijne dagen toe. Ik weet dat het niet makkelijk is maar ik denk aan jullie. BB kijk eens in mijn foto album als je tijd heb of bij de temp dames
oke,,, dit gaat heel raar klinken..... maar WHAAAAAAAAAAAA!! ik hoop dat ik zie wat ik zie!!! wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat zou dat gaaf zijn.... alleen zie je niet nu al op tegen de tijd die kan komen....? Phoe ik wil echt nooit meer hoor
bb wat een mooie buik heb je. Geniet er vooral van. Mijn zoontje is er echt heel erg mee bezig. Maar is dan ook al 9 jaar maar had natuurlijk ook anders kunnen reageren. Het is niet van zijn vader dusjah. Vind het echt super zoals hij reageert. Denk dat als we het straks vanaf de buitenkant kunnen voelen hij helemaal niet meer bij me weg te slaan is. Qua kerst houden ze hier allemaal rekening met mij. Zowel mijn eigen familie als de schoonfamilie. Dat is echt heel erg fijn. We doen het echt alleen 2e kerstdag Brunchen bij mijn schoonouders. Die al gezegt hebben dat als ik het niet trek ik meteen op de bank moet gaan liggen of boven op bed. En s'avonds bij mij thuis met mijn ouders. Dit allemaal op 1 dag omdat ik maar 1 kerstdag mijn zoontje heb. Ik ga mijn vriend morgen aanwijzen hoe hij alles mag gaan maken hahaha. Zal lachen worden. Hij is helemaal niet zo met koken bezig. Maar vind het wel steeds leuker worden. Wens jullie hele fijne kerstdagen meiden. Big hug xxx
Oh tijani, wat erg dat ze op je werk geen rekening met je houden. Je vind vast iets veel beters na de zwangerschap! Maar balen is het wel natuurlijk, je kunt je energie wel beter gebruiken. Hier houdt familie gelukkig wel rekening met baklucht enzo, al hou ik gewoon vaak mijn mouw voor mijn neus en mond of adem ik door m'n mond zodat ik niet kan ruiken. Vandaag in de supermarkt, ik werd opeens niet goed Ik voelde het bloed uit m'n gezicht wegtrekken, en het begon zwart te worden voor m'n ogen en begon opeens minder te horen. Manlief zag het en zei: ga zitten, ga zitten! Had niet veel gescheeld of ik had gestrekt gegaan midden in de winkel. Eng hoor, met zo'n dikke buik Oh en ik was gister bij de gyn en weer zei ze dat ik beter kon stoppen met emesafene! Ik vroeg haar waarom, wat zijn de risico's dan? Er zijn geen risico;s zei ze, maar ik heb liever dat je geen medicatie gebruikt. Ik zei: ja en ik heb liever niet dat ik uitdroog en opgenomen word, ik heb ook nog een zoontje die zijn mama nodig heeft! Toen zei ze: ok maar het (de misselijkheid) zou nu wel over moeten zijn. Autch. Alsof ik het sta te verzinnen ofzo, alsof ik voor de lol zo beroerd ben
hoi meiden, Fijn dat de meeste families rekening met jullie houden. Zo kunnen jullie misschien toch een beetje genieten van de kerst. @senna is het zover? wanneer weet je eigenlijk meer? Spannend meid! hier gaat het gelukkig de goede kant op. Toch ben ik er benieuwd hoe het vanavond gaat. Laten we hopen dat de gestaagde lijn zich blijft aanhouden. Ik hoop zo dat jullie ook een beetje kunnen genieten. IN ieder geval wel een paar hele fijne dagen gewenst!!
jeetje wat een reactie van de gyn zeg....belachelijk dat die zo reageert zeg. juist een gyn zou beter meoten weten. hoewel hier ook de gyn na 2 dgn redelijk meteen riep afbouwen terwijl de verloskundige van het zkh zegt gewoon doorgaan met wat je nodig hebt aan medicatie. vind het erg te horen dat er met de kerstdagen ook zo slecht rekening gehouden wordt met de hg. had het hier ook niet verwacht hoor, normaal zijn mijn schoonouders niet van het rekening houden met (zelfs niet altijd met hun dochter die glutenallergie heeft sinds enkele jaren). senna, ziet er positief uit joh...wanneer ga je testen??? wie van jullie voelt de baby al en vanaf wanneer? ik dacht vorige week elke dag enkele keren iets te voelen maar sinds vrijdag voel ik niets meer. ben nu 17+4. tis de 2e zwangerschap. de 1e voelde ik het rondom de 18 wkn. zaterdagavond deed mijn zoon mee als kerstengel in de kinderkerst mis. hij vond het geweldig (verliep nogal chaotisch...). ik heb de hele mis (1,5 uur !!!) erbij kunnen zijn. gisteren redelijke dag gehad. mijn vader eindelijk na 3 maanden weer gezien. dat was wel erg fijn (vond hij ook). hij heeft een open hart operatie gehad half oktober en sindsdien elkaar alleen gesproken over de telefoon. en straks naar mijn schoonouders en dan zitten de kerstdagen er weer op. dan op naar oud en nieuw (komen 2 bevriende stellen met de kids naar hier en blijven slapen.....erg veel zin in.....)