cos; fijn te lezen dat het na je bevalling snel over was. ik ben daar zo bang voor dat het blijft, of dat ik onder het bevallen alles nog onderkots.... denk er vaak aan hier is het sinds stoppen van die nacht pil helemaal mis, toeval of niet dat weet ik niet. Maar ik slik nu voor de 2e nacht weer de nachtpil en nog is het klote. Ik spuug weer elke dag minstens 3-5 keer. En het ging de week van kerst zoooo goed. Wat moet ik nou toch? ben vandaag 20weken en het lijkt ineens alleen maar erger te worden. En morgen al heeeel vroeg de 20wkn echo waar ik van 9-h11 stiil moet liggen en plat en schuin kijkend naar dat schermpje... oooohh en die auto rit en vroeg op staan ik zie dr zooo tegen op!
Ik had express niet gegeten voor mn bevalling whaha ik wilde echt niet spugen maar ik had zulke weeen dat ik niet eens tijd had om misselijk te zijn. Stil liggen is heel rot maar je ziet wel je kindjes dat geeft toch altijd wweer moed vond ik. Sterkte !
Lieve BB waarom bespreek je morgen ook niet of je iets anders kan krijgen tegen de misselijkhied? Er zijn nog meer opties. Xxx
Mijn gyn zegt dat er geen andere opties zijn.... ik heb nu maagzuur tabletten (die overigens wel goed lijken te helpen!) en primperan max. Meer is dr niet zegt ze. Ik zie haar zelf pas 10januari. ik ga nu de lolly's proberen. Sprak net iemand die er echt hele goede ervaring mee heeft gehad. Ik ben benieuwd. Iemand van jullie die gebruikt?? preggie pops heten ze.
Ja ik de fruitsmaken. Zijn erg lekker. Met van die chuppa chups. Het leide mij ook vaak af dus vrat ze echt hele dagen hihih
dit is met pepermunt, lavendel, gember, mandarijn en citroen las ik net. Ben benieuwd. Je zou er de ochtend met opstaan een moeten nemen en dan de hele dag niet meer nodig hebben... Eventueel nog een de middag stond er. Nou laten we het hopen!
ga ze allemaal proberen heb er meteen 21 gedaan was 1 zakje dan gratis namelijk.... en schrijf ff op welke ik lekkerste vind hihi... (er vanuit gaande dat ik er wat aan heb) hoopte ze alleen morgen al binnen te hebben maar er staat 2-5 werkdagen....
sterkte morgen met de 20 weken echo bb. hoop dat het goed gaat. maar hoezo moet je van 9 tot 11 stil liggen? duurt het 2 uur? bij mij 3/4 maar das dan wel maar voor 1 baby natuurlijk. of heeft de tijdslengte niets te maken met de 2-ling? niet bang zijn adt je alles onderspuugt tijdens de bevalling. hihi helemaal niet erg. heb zelfs mijn man ondergespuugd tijdens de bevalling van de eerste. hihi dat hoor ik nu nog wel eens terug natuurlijk (man zegt dan als grapje: ik ga niet meer zo dicht bij je staan straks met de bevalling anders zit ik straks weer onder; in de zkh tas zitten ook extra kleren voor mij voor het geval dat. enz. enz.). zelf ben ik me er totaal niet van bewust geweest moet ik eerlijk zeggen. wat teveel bezig met het opvangen van de weeen om nog te denken aan schaamte van ontlasting en overgeefsel.
overgeven tijdens de bevalling is heel normaal ik heb het bij de eerste 2 ook gedaan over de verpleging heen ahhaha
zou het toeval zijn of zou die lolly echt zijn werk doen??? We zullen het antwoord denk ik nooit weten, maar vandaag voel ik me nog geen een keer misselijk. En ook nog geen spuug drang gehad. Ga zo zelf even met mijn moeder ergens thee drinken
Wat goed BB echt blij te horen Ik heb net cb test gedaan kwam 3+ op te staan en heb goed gesprek gehad met 2 gyns.
Dat is goed. De gyn zei ook dat we pas echt zorgen gaan maken als hcg boven de 2000 is en we zien nog niks Voor nu is alles goed
Fijn senn, ik gun het je ook zo! zie je zelf niet onwijs op tegen de misselijkheid die (kan) gaan/gaat komen?
ja dat wel. maar op 1 of andere manier beinvloed het niet onze beslissing. leuk is anders maar ik heb het tot nu toe gehad bij mijn meiden tot de 14 tot 16 weken met behulp van medicijnen.
hoop dat het nu dan weer "maar" tot de 14 weken is voor je Hier hoop ik ook dat het nog weg gaat.... maar ik heb dr een hard hoofd in....