Hyperemesis Gravidarum

Discussion in 'Gezondheid' started by Sooner, Jun 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. aaaaaaaaaaaaa wat een schatje.
    Gefeliciteerd Sellie en voor je man natuurlijk ook

2. krumfrum

krumfrum Actief lid

Sep 11, 2011
    455
    0
    0
    GEFELICITEERD !!!! wat een heerlijk ventje op de foto zeg.

geniet er echt van. en het is ook helemaal waar wat je zegt. genieten is niet het juiste woord als je zo ziek bent van het zwanger zijn, maar ik besef me wel dat er wonderlijke dingen gebeuren in mijn buik.

3. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    cwz in nijmegen ;)

4. mooi zo :D ik heb volgende week bel afspraak met het UMC radboud

5. krumfrum

krumfrum Actief lid

Sep 11, 2011
    455
    0
    0
    waar wonen jullie dan dat jullie met nijmegen te maken hebben? hier is academisch ziekenhuis ook nijmegen dichtste bij. woon in noord limburg.

heb inmiddels de griep te pakken. dus misschien daarom wel zoveel weer spugen. hoop het maar, want dan is het met paar dagen weer stukken minder. leef nu weer even op thee en beschuitjes.

6. ik woon net onder Utrecht maar woonde eerst dichter bij nijmegen

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland
    hoeist hier meiden??

Senna en met jou??

Hier toch helaas weer terugvallen... niet zo hefig met spugen maar wel met misselijkheid... als dit zo blijft ga ik dinsdag toch maar even de gyn bellen weer... zo balen na die ene week dat het goed ging, nu al bijna 4 dagen weer minder :(

stomme rot misselijkheid!
    ik kijjk zo uit naar het moment dat ik bevallen ben!!!!!!!:)

8. Ey BB wat balen zeg :(.

Hier ook wat minder heb luchtweg infectie met koorts al paar dagen. Lig ook gestrekt bahbah

9. ben er weer dames.

ben zaterdag met spoed opgenomen met een gigantische longontsteking

10. hoe is het met de meiden hier?

11. krumfrum

krumfrum Actief lid

Sep 11, 2011
    455
    0
    0
    bb is het geen griep? want die heerst ook overal he. en daar helpen geen medicijnen tegen. hier ook alweer 2 dgn enorm veel spugen en misselijk maar gok op griep daar mijn man die ook heeft en de kleine ook al wat tekenen vertoond van aankomende griep.

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland
    gyn; vandaag om 17u zou de gyn bellen ik ben benieuwd, want gister is er alleen één cup a soupje binnen gebleven zo slecht ging het weer... tot nu toe voel ik me BLEGH maar komt er niks uit :)
    Ben dr zo klaar mee, heb de hele nacht niet geslapen door maagzuur en heb dr al pillen voor(!!) de kleintjes liggen tegen mijn ribben aan dus kan amper zitten normaal en ademen is erg moeilijk. Voel me net een oude oma die flink om zuurstof moet halen... EN dan ook nog zoo misselijk... pfffff laat het maar snel de 3e mei zijn (dan ben ik 37weken hihi)

krum; nee ik heb nergens last van verder, alleen misselijk... dit is helaas geen griep...

Senn; ik las het op hyves al ja, schrikken! Gelukkig weer lekker thuis nu!

13. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland
    de maagzuurremmers (omeprazol 40mg 1x per dag) helpen niet meer... ik loop de hele dag en nacht met maagzuur... slaap er niet van en brand vreselijk. Daardoor volgens mij weer meer misselijk...

tips??

14. krumfrum

krumfrum Actief lid

Sep 11, 2011
    455
    0
    0
    rennie misschien?

jeetje balen joh, had nog even stiekem de hoop en wens vor je dat je nu gewoon even de griep had en dat je dan er over een paar dagen weer beter aan was. leef echt met je mee hoor. verschrikkelijk.

brandend maagzuur "hoort" er nu bij wat betreft de termijn. maar daar kun je in derdaad nog extra misselijk van worden. heb ik ook erg veel last van. rennie helpt het dan wel en met slapen niet plat liggen misschien ook. bij mij helpt dat soms, niet altijd.

had de gyn nog iets voor je om te doen? kan toch zo ook niet doorgaan. geen idee hoor of er uberhaupt nog wat is. maar dit maakt je gewoon kapot. je energie is al lang ergens verdwenen en dan moet je over tig weken nog eens beginnen aan de bevalling. dat gaat niet lukken zo natuurlijk.
    hoop echt dat er nog ergens een wondermiddel is voor je !!!!

hier is de griep ook waarschijnlijk geen griep, want heb behalve het koud de hele dag nergens last van wat lijkt op griep.
    ik heb nog het "geluk" dat ik op een dag wel wat binnen kan houden. meer als 1 kopje soep.

hoop echt voor je dat de gyn iets voor je kon betekenen !!!!

15. krumfrum

krumfrum Actief lid

Sep 11, 2011
    455
    0
    0
    sorry senna, drukte te snel op verzenden.

hoe gaat het nu met je? dat is ook schrikken als je ineens opgenomen wordt. voel je je wel al wat beter? begreep van bb hierboven in het stukje dat je wel weer thuis bent. gelukkig maar. hoe gaat het verder met je?

16. Goedemorgen dames.

hier gaat het opzich wel aardig.
    Heb ook echt stuk conditie ingeleverd.

17. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    2,855
    0
    36
    heel af en toe spiek ik nog even mee bij jullie hoe het gaat.
    ben nu zelf 32 weken en nog steeds af en toe spugen maar wel elke dag misselijk.
    merk nu ik verder in de zwangerschap kom het weer steeds zwaarder word.

ik wil je als tip geven om Nexium te vragen aan je gynaecoloog, ik slik dit ook en terwijl mijn maag heel veel te verduren heeft gehad (overgeven, sondevoeding) heb ik geen last van maagzuur.
    zelf slik ik 20mg per dag maar mag bij klachten ophogen naar 40mg.
    voor de rest melk drinken, schuin liggen in bed.

sterkte meiden!

18. krumfrum

krumfrum Actief lid

Sep 11, 2011
    455
    0
    0
    bb hoe is het nu? had de gyn nogterug gebeld vorige week?

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

Feb 8, 2010
    13,842
    0
    0
    gelderland
    heej meid, hoeist eink met jou?

hier is er indd terug gebeld. Ik kan niks anders of meer krijgen meer.
    Maar de maagzuur tabletten zijn nu ipv 1x per dag naar 2x per dag gegaan. Dat werkt weer... (benieuwd voor hoelang)

iig ben ik de za,zo,ma en vandaag goed doorgekomen. Vandaag zelfs nog even carnaval kunnen vieren:D

Benieuwd naar de rest van de dagen en vooral wanneer die stomme klote dip weer zal komen!

20. krumfrum

krumfrum Actief lid

Sep 11, 2011
    455
    0
    0
    hier gaat het op en af. savonds snachts en smorgens weer onwijs misselijk en erg veel spugen. maar door de dag krijg ik wel net genoeg binnen gelukkig.de ene dag wat beter als de andere dag dat wel.

ben erg moe door alles merk ik. echt doodmoe. volgende week weer hartje luisteren. merk wel dat ik dat erg nodig heb om positief te blijven. baby beweegt met momenten erg veel en dan weer dagen maar 1 of 2 x een mini schopje op een dag. verder erg veel zorgen om onze zoon waardoor genieten van deze (laatste) zwangerschap ook in het gedrang komt. want genieten is het al niet met al dat spugen en misselijk zijn.
    maar probeer zo min mogelijk te klagen omdat dat je ook niet echt beter laat voelen. maar soms is dat erg lastig.

Share This Page