Ah shit! Oh ja, die maagpijnen, vervelend! Op een gegeven moment deed gewoon mijn hele buik zeer en mijn nek ook vreselijk, maar heb whiplash opgelopen 1,5jr terug, niet heel bevorderlijk. Sterkte meid!! Kan er iemand op je kindje passen eventueel?
Hey meiden, Laatste loodjes hier. Ben ook echt op. Kijk zo uit naar het moment dat ze er straks is. Nog altijd misselijk, maagzuur en overvloed aan speeksel. Dit is geen een dag overgegaan tijdens deze zw dus ik vind het mooi geweest. Hopelijk komt ze snel. Andere meiden keep your head up! Lfs van mij.
Ann: ik hoop voor je dat het na de bevalling gelijk weg is!! Dat ben je er zo dicht bij! Zou graag met je willen ruilen
Hey Monique, dankjewel! Was bij de eerste wel dus hoop nu ook (-: Zou voor geen goud willen ruilen, sorry Waren de langste 39 weken uit m'n leven dit pfff. Heel veel succes!
Ann: ik snap het zo goed, hier ook de tweede en deze tijd duurt ook zoooooo lang!! Kijk echt uit naar elke dag die dichter is bij e baby.
Ook ik heb HG. Misschien fijne tips voor jullie met deze warme dagen: -Maak het donker in huis. Licht maakt het vaak erger. -Probeer het zo koel mogelijk te houden in huis. -Kijk geen tv, daar wordt het erger van. Ik heb genoten van luisterboeken. Dat was voor mij heerlijke afleiding. -Probeer eens AA drink te bevriezen in ijsvormpjes. (smaakt het minder zoet en je krijgt veel binnen) -Van honger wordt je ook misselijk en spugen kost veel energie. Probeer kleine koude hapjes met dit weer zoals een klein stukje appeltaart, bevroren danoontjes, koud fruit uit blik. Het is voor iedereen anders, maar hopelijk zit er 1 ding tussen wat je past. Sterkte!
Ah wat ellendig voor jou dus allemaal ook weer heel herkenbaar. Wens je heel hard een betere zw toe dan die van mij en hopelijk gaat het een beetje snel! Voor mij is het idd nog maar ff maar voelt als een eeuwigheid....
Ann: ja het is echt niet leuk he, dit hebben. Hoewel het nu wel ietsjes beter gaat bij mij, want ik kan mijn bed uit, hoef niet meer alleen maar in bed te liggen hoe het eerst was. Maar daar is ook alles mee gezegd ik wens je een goede bevalling toe en daarna heel veel lekkere maaltijden Ik ben een lijst aan het maken wat ik na de bevalling wil eten allemaal
Ja dankje kijk er zo naar uit Wel heel fijn dat je uit je bed bent iig, voelt dan alweer heel anders. Goed idee zo een lijstje maakt blij (; Nogmaals heel veel sterkte en hopelijk alleen maar verbetering!
Hier is het met mij nu weer niet goed. Vk heeft vinger aan de pols, en we houden in de gaten of ik niet uitdroog.
Hier even de groetjes vanaf het ziekenhuis. Toch gisteravond weer opgenomen. Wel een echo gehad. Dit is omdat ze dan toch twijfelen bij dehydratie of het nog goed gaat met het kindje, maar alles leek wel ok.
liefsvanmama: hopelijk snel weer een beetje beter.. maar ff rust in t ziekenhuis en wat vocht via t infuus is niet verkeerd.