ja haha.. das vlot.. hier na t breken van de vliezen weeen, na een paar uur wilden ze weeenopwekkers geven om t krachtiger te maken.. ik vroeg om een ruggenprik.. dacht nog krachtiger dat ga ik niet redden. dus ruggenprik gehad.. om 17.30 weer flinke weeen door de ruggenprik heen.. 10 cm ontsluiting. en na 2 uur persen 19.30 dochtertje geboren.
haha, ik herken t wel dat je dacht, nog krachtiger red ik niet! Na 10 minuten waren de weeën bij mij al zo sterk dat ik dacht, dit red ik niet nog 12 uur door hoor! Iedereen was bij mij ook in paniek omdat ze opeens al kwam en er was niemand, ik noem het nog steeds traumatisch.
Klinkt hoopgevend! Ik hoop het ben zo kotsmisselijk, speeksle en maagzuur ): Onze dochter is lekker bij oma en opa en gaat helemaal goed hoorde ik net. Geeft mij ook rust. Voel nog niet veel gebeuren jullie toen wel?
met t ballonnetje in voelde ik ook niet veel.. lichterlijk menstruatie achtige krampjes. pas toen de ballon eruit was en mijn vliezen werden gebroken kreeg ik steeds sterkere krampen. maar heb ook 2x gel door de ballon gehad..
Hè meiden even een vraagje Ben nu 37 weken en alweer een week misselijk en braken als ik me beweeg braak neigingen maar ook dat alles er uit komt. Urine was ook niet helemaal goed. Hebben jullie misschien tips qua eten en drinken ofzo???
Hihi oké heerlijke combi hihi Dacht dat ik d'r met 20 weken vanaf was nou niks is minder waar heb de hele zwangerschap van alles gehad niet beklaagt maar heb nu toch wel ff gehad zelfs de hond uitlaten is een ramp.
idd hier ook veel chips gegeten. en chocola haha ging ook goed.. verder lekker waterijsjes eten! ik at veel cola calipo.. maaaaaaar 2 achter elkaar ging niet goed haha..
Hey meiden, Ballon js eruit gevallen gisteren Ben heel de nacht extreem misselijk geweest met maagzuur en nu nog. Lijkt wel een climax. Buik rommelt maar gaat nog rustig. Vk komt straks, ben benieuwd!
Meiden, Ze is geboren onze dochter. Vanmiddag om drie uur. Ze is heel lief en prachtig. Helaas heb ik wel nog gespuugd vanavond maar hoop dat het morgen beter gaat. Bedankt voor al julie lieve woorden!!
@ Ann: van harte gefeliciteerd!!! Wat fijn dat ze er is! Hopelijk snel en goed herstel en snel misselijk/spuugvrij! @ hopefultimes: hoe gaat het nu met je? Misselijkheid al afgenomen, nu je steeds meer aan het ontzwangeren bent? @ de rest: veel sterkte dames!! Dikke knuffel in deze zware tijd, hou vol, hou je taai! @ hier: al weer een jaar geleden dat mijn HG-ellende begon , gelukkig ook al weer bijna 4 maanden vanaf! Weer aan het werk, voel me goed. Al bijna niet meer voor te stellen dat ik me zo lang zo beroerd heb gevoeld en niets kon. Blijft bizar, die impact van al die hormonen...