Hyperemesis Gravidarum

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Sooner, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Langzaam? Nuh, ik ben 'maar' 5 jaar zwanger geweest;)

2. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Hoi Dames!

Toch maar een half dagje wezen werken..... Eigenwijs... ik weet het...
    Helaas ook gespuugd.
    Maar gelukkig ging het vandaag iets beter.

Hoe gaat het nu hier?

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Helaas toch weer gespuugd dan he! Echt doe het rustig aan hoor.

Hier veel maagzuur, ook al heb ik daar 2 pillen per dag voor, bah. Verder ben ik steeds aan het aftellen!

4. xbabyxdx

Ja van dat spugen baal ik wel van. Heb ook het idee hoe meer ik doe hoe zieker ik me voel.
    Gelukkig zijn het halve dagen en doet partner het huishouden.

Ja voor jou is het bijna zo ver! :) Maagzuur is ook vervelend.

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Hoe meer ik doe hoe meer de misselijkheid komt. Als ik op de bank lig is er vaak niets aan de hand, ga ik aankleden begin ik gelijk te kokhalzen en moet ik weer liggen. Echt super vervelend, maar rust helpt echt.

6. xbabyxdx

Dat gebeurd hier ook inderdaad.
    Ben nu ook ineens wagenziek... zo vervelend!

Rust helpt zeker. Klopt helemaal.

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik heb bij de eerste de hele zwangerschap met HG doorgewerkt. En hele dagen, fulltime, en maar blijven spugen... Daarna moest ik het natuurlijk bekopen. Mijn lichaam was compleet op. Dus echt denk eraan dat je daarna ook nog door moet en er voor je baby moet zijn!

8. xbabyxdx

Ik heb wel zoiets van als het ook maar erger word of ik trek het niet meer, dan stop ik direct weer met werken.
    Gezondheid gaat voor werk.
    Ik hoop natuurlijk stiekum dat het steeds beter gaat.
    Maar dat is maar afwachten.

Ik zal er in iedergeval aan denken. Dankje!

9. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kom hier even een knuffel uitdelen voor alle dames.

10. xbabyxdx

Dankjewel! Knuffel terug.

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Dank je wel!

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Puzzelstukje!!!!! Je bent er bijna! Nog even meis!

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Hier met een week of 25 therapeutische gewerkt 2x in de week een paar uurtjes. Meer kon ik echt niet.

Snelle zwangerschap.. aaah nee dat ging zoooo langzaam, tot het tijd was voor de inleiding. Keek toen terug op de zwangerschap, en toen was t toch wel snel gegaan.. na 2 weken miste ik mijn buik zo verschrikkelijk erg dat als ik de tijd terug kon draaien ik t gedaan had, zodat ik nog even zwanger kon zijn.

Ik kan niet wachten tot het weer zover is! Mocht het lukken dan is 6 pogingen.

14. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.114
    2.946
    113
    Hoi meiden ik lees hier nog altijd regelmatig mee, wil jullie ook even sterkte wensen! Normaal schrijf ik hier niet echt maar moest toch ff op darkangel reageren; meid jij hebt lef :D haha ik kan jullie vertellen dat niet iedereen zo snel weer wil na HG, ik neem mn petje voor je af. Voor iedereen hier trouwens tis een hel.

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ja t is ook echt een hel! Dat zeker, maar ik gun mijn meisje een broertje of zusje, En ik wil t gewoon nog een keer mee maken allemaal (t zwanger zijn dan) Maar goed, we hebben nog 6 pogingen voor een vol broertje of zusje van mijn meisje en daarna houd het sowieso op.

Als ik zie wat ik terug gekregen heb na die 9 maanden, geweldig!

(Ik zal mocht t zover zijn, vast nog wel anders praten hoor ;) )

(de hele zwangerschap riep ik NOOIT MEER! Na een paar weken na de bevalling wou ik alweer haha)

16. Hopefultimes

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    .

Ik hoop dat je vlug weer zwanger mag zijn, als 't zover is. En dat je deze keer een makkelijkere zwangerschap mag hebben.
    En ik neem even mijn petje af voor je moed. Kan me jouw berichtjes ook nog goed herinneren.

Even afgezien van 't feit dat wij geen kindjes meer gaan krijgen (ernstig afgeraden), op dit moment ligt mijn zwangerschap nog zo vers en zwaar op mijn geheugen...
    Ik zou nog wel tien kindjes willen... maar dan zonder zwanger te zijn:)

17. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ja dat zei ik ook. Volgende keer geven ze me maar gewoon een kindje zonder zwangerschap. Maar wil echt nog graag de zwagerschap mee maken. En dan t liefst gewoon zo tralalalala.. Maar dat zal wel niet *mok*

18. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.114
    2.946
    113
    Haha ja ik merk ook wel dat t wat vervaagd maar heb er toch wel lichtelijk trauma aan over gehouden ;)

Ik gun mijn meisje ook wel een broertje of zusje maar ik gun mezelf die maanden nooit meer..geen idee of ik ooit toch overstag ga maar denk t niet. Nou heb ik ook nog een postnatale depressie erna gekregen hoor dus dat speelt ook nog mee. Heb geen zwangerschap gehad zoals ik zo graag wilde maar ook geen kraamtijd etc.

En ik wil dat allemaal nog wel eens meemaken maar de kans dat t allemaal weer zo gaat zijn is bij mij nog groter dan de wens zegmaar.
    Mja wie weet was ik zonder hg etc ook wel op eentje blijven steken hoor! Vind t moederschap fantastisch maar moet er niet aan denken naast mn draakje nog eentje te doen haha, kom nu net weer beetje aan mezelf toe af en toe ;)

19. Hopefultimes

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Idd, dit dus:(, moet zeggen dat komt ook door alle andere dingen hoor, niet alleen door de HG. Maar die platte bedrust, de spanningen vanwege 't niet goed groeien, vraagtekens of de organen van DL wel goed zouden functioneren en ga zo maar door.... nee, zwanger zijn was écht niet fijn.

20. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Hier ook een mega verrotte kraamtijd gehad, moest continue terug naar het ziekenhuis. Kon mezelf niet bewegen en de verzorging van mijn dochter niet doen. Had me de kraamtijd toch wat leuker voorgesteld.

Een postnatale depressie er nog achteraan is geen pretje nee.

Deel Deze Pagina