Hyperemesis Gravidarum

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Sooner, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ga zo richting vk...
    Mijn lippen voelen als karton ben helemaal uitgedroogd en alweer een halve kg afgevallen.

Ben bang dat het fout zit. Helemaal geen zin om wer naar het ziekenhui te gaan...

2. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    Sterkte Ann!

3. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Nou net terug.
    Was tussen plus 1 en plus 2 we gaan het vandaag even in de gaten houden.

Sinds vanmorgen vroeg hou ik wat drinken zelf binnen dus we kijken vandaag aan...
    Lig nu op de bank en voel me brak...

Wa wel leuk was is dat we even het hartje hebben gehoord voor de eerste keer bij de vk :)

4. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    met plus 1 en 2 hoef je gelukkig nog niet het ziekenhuis in. goed proberen te drinken dus! Weer een hele opdracht voor vandaag!
    Wat fijn dat je even naar je kindje hebt kunnen luisteren.

5. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Ann; balen zeg dat het niet zo goed gaat. Ja met plus 1 en plus twee kan je je al behoorlijk belabberd voelen. Ik duim voor je dat het drinken er in blijft vandaag.
    Wel leuk dat je het hartje hebt gehoord, dan weet je weer waaarvoor je het doet.

marieke; fijn he de hyves waar je iedereeen zijn verhaal kan lezen. Ook deze pagina is erg prettig, voel je je gelijk neit zo alleen.

Hier goed nieuws: de gyn is overstag; de keizersnee is gepland over twee weken. Dus einde is in ZICHT. Ja hij zei dat ze verplicht zijn om de patient er eerst goed over na te laten denken en de nadelen op te sommen. Welke nadelen zat ik te denken, zie alleen de voordelen ervan in. Maar ja hij ziet dat het echt niet meer kan zo en als ik mij zo blijf voelen kan ik ook weer een paar dagen rust nemen in het ziekenhuis. OOk gaan ze mij na de zwangerschap extra in de gaten houden, omdat ik toch al aardig depressief klink, klonk. Maar ja ben er erg blij mee wat wat zekerheid toch kan doen!

Allemaal een dikke knuffel.

Liefs Gaby

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hee Gaby, wat een geweldig nieuws! Wat wordt de dag, weet je dat al? Kan me voorstellen dat het fijn is om het einde in zicht te hebben! Hoop dat je voor die tijd nog wat rust krijgt. Heb je echt de hele zwangerschap HG gehad? Ik draaide al bijna door van die eerste 25 weken.

Ik heb trouwens wel veel gehad aan een psycholoog nadien. Met haar kon ik alles een beetje plaatsen en verwerken.

7. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    ja gepke nog 2 weekjes tot het 26, 27, 28 oktober is. Hier moet je toch even een korte opleving door krijgen of juist het tegenovergestelde.

8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Gepke, het doet me goed te lezen dat voor jou het einde in zicht is! Aftellen nu, en een beetje zekerheid want dat heb je nodig met HG.

9. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Gepke, super dat je een datum hebt om naar toe te leven! Dat zal een enorme opluchting zijn. Nog even volhouden, aftellen nu!! YES :D

10. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    even voor de meiden hier die niet lid zijn van de hyperemesis hyves. Is fijn om de verhalen daar te lezen. Moest er wel wat traantjes om laten. Als ik het zo lees is het bij mij dan niet zo erg. Wel als ik de primperan niet had overigens.

11. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Gepke, wat fijn dat de gyn overstag is! Nog even volhouden. Goed dat ze naderhand op je letten, je hebt dan wel wat te verwerken. Maar als het goed is voel je je in ieder geval lichamelijk al snel een stuk beter.

12. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Gepke,

heerlijk hoor einde in zicht...Pfff
    Lekker straks die feestdagen tegemoet, fantastisch vooruitzicht zeg.

Liefs,
    Ann

13. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    Ik ben nu wel wat meer opgeluht nu echt het einde inzicht is. Ik wou dat ik voor iedereen kon gaan aftellen, want het is zo zwaar VOOR ON.

gR gABY

14. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Joehoe Gepke, wat fijn.
    Hoe gaat het met jullie?
    Ik heb weer een paar betere dagen. Heerlijk.
    Ik hoop jullie ook!!

15. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    sooner wat fijn dat je weer wat betere dagen hebt!

Hoe is het met de andere. Jullie zijn zo stil. Ik hoop dat jullie rustig op de bank liggen en niet in het ziekenhuis.

Gr Gaby

16. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    heeh,
    ik lig op de bank thuis!! Moet nu meerdere keren over de dag verspreid spugen en heb moeite met eten en drinken. Heb ook de hele nacht wakker gelegen door het hoesten (ben verkouden erbij). Was van plan om een cadeautje te kopen voor mijn moeder vandaag maar daar voelde ik me dus niet goed genoeg voor. Misselijkheid is volgens mij erger geworden. Normaal hoefde ik met deze dosis primperan alleen sochtends te spugen. Maar ik ben nu 10 1/2 en heb gehoord dat ik nu in de ergste weken zit.

17. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Hey meiden,

Met mij gaat het sinds gisteren ook een stukkie beter.

Hoop zo dat het doorzet!!!

Succes allemaal X

18. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Goed zo Ann, gelukkig maar!

Enne Marieke, zo is het en dus wordt het vanaf nu alleen maar beter!!!! Hou je je daar aan vast?!!

Gepke, wat goed van je vriend he, dat ie zelf gebeld heeft!

19. mariekebr1

mariekebr1 Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.361
    0
    36
    en vandaag gaat het weer hartstikke goed!!!! zin in mijn boterhammetjes. En heb zelfs energie om het een en ander te doen. Dus net maar boodschapjes gedaan. Volgens mij is dit mijn beste dag tot nu toe. Dus wie weet is dit het begin van me iedere keer een beetje beter voelen. Ik hoop het zo!

20. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    marieke: probeer te genieten van de goede dagen!

ann: Fijn dat je je beter voelt!

Deel Deze Pagina