Bigflower: sterkte in het ziekenhuis. pandorabeads: ik heb nog steeds geen last van misselijkheid! Hoop zooooo dat het allemaal weg blijft!
Hoop zooooo dat het je bespaard blijft!! Heb ie al een wat als plan liggen?? Hoe gaat met jou pandorabeads? Hier gaat vrij redelijk ondanks warme weer, dus mag niet klagen. Gister even naar ikea geweest voor een kast voor de kleine, wat een hel! Uiteindelijk konden we hem ook niet vervoeren, dus zijn ml en schoonouders vandaag met busje gegaan. Ik zei blijf wel thuis
Hier toch weer meer misselijkheid en overgeven sinds afgelopen week. Vermoed dat het erger aan het worden is door de pijn. Deze week is een echte bekkeninstabilliteit vastgesteld. Was zo blij dat ik eindelijk aan zwangerschapszwemmen kon beginnen (vorige zwangerschap niet mogelijk door extreme allergische reactie, huid kwam eraf)...nu mag het weer niet Beperkingen door de HG zijn wel onder controle...ben niet zo bang voor uitdroging ofzo...aleen kan ik nu weer niet bewegen door de stomme BI...grrr
Wat vervelend wachtende en dan de bi er ook nog bij! Pffff! Ik moet even klagen meiden....... Zullen de hormonen wel zijn, maar toch! Ml is met mijn schoonouders kast ophalen, wat natuurlijk super fijn is dat ze dat willen doen. Ik ben thuis gebleven, omdat ik van tevoren al wist dat mijn schoonmoeder daar (ikea) ook wil shoppen nog en ik daar geen puf voor heb! Sm weet dat ik niet helemaal lekker ben, weer misselijker en dat ik de hele week al alleen thuis zit en ml nu eindelijk paar dagen vrij was en we dus eindelijk samen waren. Ml is vanochtend om 9:30 naar zijn ouders gegaan om om 10 uur bij de ikea te kunnen zijn, bel ik hem net op (13:00) ze zijn nog in de ikea, want sm wil nog lekker shoppen!!! Ik zit dus weer hele dag alleen thuis! Ml kan er ook niks aan doen, maar ben boos en verdrietig!!! Ze snapt toch wel dat ik dan vandaag weer alleen thuis zit met misselijkheid, harde buiken etc! We zijn gister nota bene bij hen geweest om te vragen of ze ons wilden helpen, sm wilde toen nog in middag naar ikea, maar dat leek ons geen goed idee vanwege hoe ik me voelde!! Pfffffff sorry frustratie zit hoog en zal achteraf allemaal best overdreven reactie zijn, naar voor nu vloeien de tranen hier...... Pfff
Hoi meiden, Lasas kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Kun je ml niet een sms sturen dat je het fijn zou vinden als hij naar huis komt? Je wilt nu gewoon samen zijn , heel begrijpelijk zou ik ook hebben. Bigflower sterkte meid! Ik hoop voor je dat je snel iets opknapt. Bah bah bah. En de andere meiden veel ijsjes proberen te eten! Wachtende: wat vervelend nu je bekken klachten. Kan fysio niet een beetje verlichting gegeven?
De lucht is weer geklaard hoor! Heerlijk even gejankt en t is weer opgelost, al begrijp ik het nog niet....... Kast staat wel al in elkaar Wel enorm misselijk en harde buiken, maar vroeg naar bed!
Lasas, je man had toch even kunnen zeggen dat hij nu liever er voor jou wil zijn? Ik zou ook geirriteerd zijn hoor ! Rose83: Ik krijg nu bekkentherapie. Je hebt van die handige trucjes voor in de auto stappen, opstaan uit bed en opstaan vanuit zitten...die werkten bij vorige zwangerschap goed. Nu gewoon helemaal niet. Kan soms mn benen gewoon echt even niet bewegen..heel irritant
Hoi meiden, mag ik hier ook meeschrijven of zijn jullie een besloten groep? het is zo'n langlopend topic.. Haha
@lasas kan me voorstellen dat in dat soort situaties de misselijkheid nog meer opspeelt. Althans bij mij wel. Hopelijk zullen ze nu wat meer rekening met je houden. @wachtende wat vervelend dat het zo erg is. Voor jou dus veel rusten. Gelukkig zit je bijna op de 30 weken dan is het echt aftellen! @ darkangel nog gefeliciteerd!hopelijk voel je je nog steeds goed? Ik duim voor je! Hoe is het met de andere meiden? Hopelijk allemaal thuis?
@boommm natuurlijk mag je meekletsen. Het is geen besloten groep. Het is erg fijn om steun hier bij elkaar te vinden. Helaas allemaal in hetzelfde schuitje. Hoe is het nu met jou?
Hallo meiden... ben al 6 jaar geleden bevallen van mijn dochter, toen ook zo ziek geweest, de tweede ook ziek geweest maar niet zo erg, al was het niet leuk en ook redelijk moeilijk, maar ik wist dat het erger kon... Nu genieten van mijn gezondheid. Maar, wat kunnen die dagen eindeloos duren. Vaak vroeg ik me af hoe het vol te houden... nu achteraf weet ik: Je ademhaling en hart stopt niet, daarom blijf je leven, maar het is verder eigenlijk niet vol te houden... echt vreselijk!!!! Dus meiden, heel veel sterkte, het is geen griepje van een paar dagen, maar het is weken aan een gesloten, echt heel zwaar!!!! Het lijkt nu eindeloos... Steeds komen hier nieuwe slachtoffers mee praten... En dan zijn andren er gelukkig weer vanaf... Maar als je er midden in zit maakt dat niet uit. Het lijden is dan zwaar.... Liefs allemaal... ik denk aan jullie....
Ah gezellig, al had ik liever niet meegekletst natuurlijk haha. Hier gaat het elke keer met pieken en dalen, herkenbaar? De meeste dagen ben ik gewoon heel erg misselijk en spuug ik soms. En soms heb ik een dag dat ik maar blijf spugen. Die dagen had ik afgelopen weekend. Sinds vandaag gaat het gelukkig weer iets beter, maar bleh, het blijft zo naar.
Welkom boomm, fijn dat je ook hier meeschrijft! Niet fijn dat je ook hg hebt natuurlijk! Dat het met pieken en dalen gaat is heel herkenbaar! Ik vind het vooral nu moeilijk dat het wat beter lijkt te gaan, maar dat mijn hele conditie echt op -1000 staat en dat ik bij alles wat ik dan toch teveel doe meteen moet boeten! Ik hoop voor je dat je steeds meer goede dagen hebt en wat kan ondernemen.
Herkenbaar ook dat je energie een dieptepunt heeft bereikt... Hier zelfde probleem. Vanochtend 'moest' ik mijn dochter van de peuterspeelzaal halen. Ik kreeg de fiets niet van het bokje... Grrr! Uiteindelijk met fiets en dochter en al omgevallen/ om gegleden! Gelukkig dochterlief niets, maar ik kreeg het stuur van de fiets in de buik. Vandaag voor de eerste keer in drie weken geen oppas voor mijn dochter terwijl mijn man aan het werk is, maar wat is het zwaar!
Ik lees nog steeds mee, hoe gaat het met jullie meiden? Vanillia? Al een tijdje niets van jou gelezen? Ik kan het niet loslaten, wil zo graag een kindje met mijn vriend, kun je je hier op voorbereiden?
Hee ladies. Dat is bizar. Mijn eigen topic bestaat nog steeds.... en zo leuk dat ik weer kan mee schrijven. Vandaag 6+2 en alweer een week ziek. Van 85 naar 82,6 kg in 14 dagen. Niet goed he... Endat als beloning na 2,5 jaar strijd om zwanger te worden. Ik ga maandag bellen voor de combinatie primperan met omeprazol. Ik hoop niet dat ik weer afgescheept wordt zoals vijf jaar geleden.
Jeetje sooner dat is pittig! Ik heb er totaal geen last van dus hoor hier eigenlijk niet. Maar zit vol verbazing te lezen dat je gewoon bang bent afgescheept te worden. Blijven hameren en je verhalen van de vorige keer vertellen hoor! Las ook ergens over de vieze smaak in je mond. Helpt een smintje niet? Beetje een fris gevoel, zo klein dat het in een mondhoek kan zodat je niet misselijker wordt misschien? Heel veel sterkte! hoop op herkenning voor je!