Ja, ik had gelukkig weer een paar goede dagen. Alleen die vieze smaak, daar kan ik nog steeds niet aan wennen. Nu heerlijk aftellen. Gepke, ik hoop echt dat je morgen je datum krijgt. Laat je weten?
Gepke hoop het, spannend, leef met je mee heerlijk idee dat je straks (eindelijk) duidelijkheid krijgt. Sooner jij idd ook richting laatste loodjes meid ook een fijn voorzuitzicht! @ Marieke, leuk 9 Mei, wordt een stier dan waarschijnlijk mooi sterrebeeld. Ik heb sinds vandaag veel last van maagzuren en als die opspelen word ik misselijk en ga ik kokhalzen. Iemand een tip tegen die zuur oprispingen? Hou heel apart inneens melk binnen dus neem daar nu elke keer paar slokjes van en helpt goed tegen maagzuur maar daar stik ik dus weer van de slijm daarna...Zucht. Loop nog steeds met een slabbertje rond elke dag en mn lippen zijn helemaal kapot van de doek. Vind het zo vies om in een bakje te tuffen... Voor de rest heel fijn al eventjes niet overgegeven gelukkig...
hallo, heb ook vreselijk last van maagzuur, je kan bij de huisarts een drankje vragen, kan geen kwaad tijdens de zwangerschap en dat hielp bij mijn eertse goed. De vraag is hou je het binnen. ja bij deze neem ik af en toe een rennie maar ja blijft er niet altijd in dus ja is wel lastig ja hou jullie op de hoogte gr gaby
@ ann; gele vla is erg goed. En cola zonder prik. Hoi meiden, denk kom eens even langs. Hoe gaat het hier? Met mij gaat het wel. Zit nu gedeeltelijk in de ziektewet. Werk vanaf vandaag tot 1 uur. De misselijkheid, maagzuur en extreme moeheid breekt echt te erg op! Ben blij als ik even een week of 4 verder ben haha! Maar het is weer maandag (bah)
Hey wupsie, fijn dat ie redelijk gaat. Over de ergste schrik heen? Stoer van je dat je wat werkt. Dingetjes die ook 'kunnen' helpen tegen maagzuur. Hoofdeind van je bed iets hoger zetten (lege ordner of kussen onder je matras), appeltje, vanillevla, tijdens en na eten heel rechtop blijven zitten, na grotere maaltijd stukje wandelen om maag te bewegen, niet gaan liggen na eten, je maag elke dag goed oprekken (armen omhoog), melk, cola zonder prik, niet praten tijdens het eten, kleine maaltijden, geen koolsoorten eten (broccoli, bloemkool, boerenkool, rode kool etc), geen specerijen, geen gekruid eten, geen wit brood. veel succes
Nou hier nog geen officiele datum. Ze zei dat mijn opnamedag de 27ste zou zijn dus neem ik aan de 27ste. Maar ze had het niet mogen zeggen. Morgen of overmorgen word ik officieel gebeld en dan is het pas definitief! Gr Gaby
Hier is het redelijk o.k. Gisteravond had ik echt een steen op mijn maag liggen. Zo beroerd. Vandaag lijkt het ietsje beter. En bij de rest? En bij jou Ann?
Bah steen op je maag voelt Hoop dat het vanavond lekkerder gaat. Met mij gaat het (langzaam) beter heb ik het idee! Durf het niet echt te zeggen omdat wanneer ik dat doe gaat het meestal daarna weer rot gaat (wet van murphy) Ik ben niet meer de hele dag misselijk en het overgeven is veranderd. Eerst was ik misselijk en gaf ik over nu komt het soms spontaan uit het niets eruit en gaat het daarvoor en daarna gewoon goed... Gisteren bijvoorbeeld in een keer terwijl ik gewoon rustig zat en de dag daarvoor toen ik aan het douchen was. Zonder aankondiging niks. Klinkt rot maar is een stuk beter dan de hele tijd misselijk zijn. Wat ik wel hou is dat speeksel en een beetje maagzuur... Neem voor de maagzuur nu echt een halve rennie de rest werkt niet. Hoop dat je beter blijft voelen sooner! Liefs, van mij.
Hallo dames, Hier erg moe de laatste dagen, dus niet veel online geweest. Ann; ik ken het geveoel dat je je iets beter gaat voelen en zodr je het meld dan is het gevoel eer minder. Vooor iedereeen; probeer te geneiten van de goede dagen! Op 27 oktober dan wordt onze kleine gehaald met de keizersnee, Ik ben zo blij, nog maar 5 nachten en dan.... ben ik eindelijk van de rotslang af! Gr Gaby
Lieve Gaby, heerlijk zeg! Bijna ervan af, eindelijk! Ben heel blij voor je. Hier is het weer mis alles vliegt eruit zoals ik zei wet van murphy Lief van hier X
hé meiden, ik vraag me af....heb ik al wel eens verteld dat ik tegenwoordig baat heb bij Maalox Forte tabletten? Dat zijn kauwtabletten met citroensmaak (rdedelijk te doen) tegen maagzuur en oprisping en boeren. Mss iets voor een van jullie? Gepke nog heel eventjes! Ann wat ontzettend rot!! Sooner jammer dat je dan weer slecht dagen hebt. Hier gaat ie redelijk. Tussen de middag warm eten gaat t beste maar omdat ik ga slapen daarna verbruik ik natuurlijk niet veel van dat eten. Als ik dus iets teveel eet zit ik de rest van de dag met zuur, boeren, pijn etc. Krijg natuurlijk zo aan t einde ook minder ruimte voor mijn maag.....nou ja, nog 5 wk en dan moet t maar gebeurd zijn!!
Gepke, wat fijn eindelijk een datum! Nog heel even volhouden! He bah Ann, hoop dat je gauw weer betere dagen hebt.
Gepke, nog 4 nachtjes! We tellen met je mee af! Dan is het klaar voor jou en kan je gaan herstellen! En kennismaken met je lieve kindje. Ann: dat braken zonder aankondiging herken ik ook. Het maakt je onzeker, maar het is inderdaad beter dan continu misselijkheid. Het was bij mij wel een voorbode van verbetering... baby2: fijn dat je baat hebt bij de maalox forte. Fijn dat er ook eens een ander smaakje is. Ik ging ook van de rennie pepermunt naar rennie anijs en rennie suikervrij(is spearmint). De suikervrije gebruikte ik ook vaak snachts omdat je tanden toch al zo te lijden hebben onder het braken. Sooner, hopelijk verlicht je maagpijn weer wat....
Hoi meiden, Hoe isset? Hier klote, bah bah. Ben het op het moment een beetje zat.. Voel me zo ziek, enigste wat ik kan is slapen.. Zon last van misselijkheid, maagzuur, moeheid en slaapbenen?? Slaap geen nacht door, moet steeds plassen..Grrr Zei al tegen mijn man, ik zie het echt even niet meer zitten.. Donderdag weer naar de gyn, kan ik hem weer gaan vertellen hahaha. Voor de maagzuur zou ik iets krijgen van hem, aangezien de rennies echt niet helpen en ik er misselijk van wordt. Slaapbenen ken ik niet, maar heb ik sinds een paar dagen constant! Hebben jullie ook wel eens zo´n dip? Ik mis het om de deur uit te gaan, en lekker te kunnen eten. Ik kan bijna niks meer eten of drinken alles valt verkeerd Jullie ook nog niet veel verbetering las ik wel