even een megakort bericht..... ben bevallen van een heel mooi mannetje, we noemen hem Nick! de bevalling ging erg speedy (2 uur!)..... het gaat met hem heel goed en met mij trouwens ook. Later meer.....veel liefs en bedankt voor jullie fijne berichtjes....
Jey Beby, goed zo zeg. Van harte gefeliciteerd, ook voor je vriend/man, met je lieve jochie Nick!!!! Geniet ervan!!!!!
Beby2, van harte gefeliciteerd met jullie kleine Nick! Veel sterkte met opknappen en probeer te genieten!
. Ik ben weer niet zo goed bezig. Er is nog weinig drinken binnengebleven en eten ga ik niet eens proberen. Ik dacht dat het beter ging.
Och Marieke, wat vervelend voor je. Gedeelde smart is misschien een beetje halve. Ik doe het ook niet zo goed. Morgen heb ik een afspraak met een dietiste. Zo'n last van mijn maag. Ze hebben in het zkh ook weer ff een bloed- en urinecontrole gedaan, krijg vanmiddag de uitslag waarschijnlijk. Verloskundige had me erheen doorverwezen. Wel fijn. Ik heb nog ff wat energie nodig voor die laatste paar weken. Toi toi toi ook weer voor jullie!
Owww wat ellendig weer dit soort berichten! Beterschap dames. Ik ben bang dat ik een verkoudheid heb. Voel me heel zwak en koortsig... Eten gaat nog steeds aardig! Drinken is nog steeds moeilijker... Ladies heel veel beterschap!
heb je ook koorts ann? hier maar weer begonne met primperan. maar helpt maar ietsie. Ik ga er in ieder geval een dagtaak van maken om uit het ziekenhuis te blijven. Heb al wel weer 3+ ketonen, maar in het ziekenhuis hebben ze dat vorige keer niet in het bloed gemeten. Dus ik wacht nog even tot morgen of het moet eind van de dag echt niet meer gaan.
Marieke, hoe gaat het??? Ik heb geen koorts ben alleen super super moe en rillerig en chagerijnig... Denk aan ijzer tekort of bloedarmoede ofzo...Ben gewoon nie lekker... Hoop dat je iets meer binnen houdt?
Marieke, ik hoop dat je niet weer het zkh in vliegt. Bah bah bah. Doe je best he! Enne Ann, heb je wel een beetje contact met de vk en/of huisarts? Niet te lang doorklieren met dat soort symptomen he!
heeh, Nou donderdagavond ging het dus niet meer. Huisartsenpost gebeld met het verhaal dat ik al 2 dagen niks meer binnenhield en uitgeput was en al eerder voor hyperemesis opgenome was geweest. Hij heeft rechtstreeks contact gehad met gyacologie en ik mocht gelijk met mijn koffertje komen. Ben nu 2 nachtjes in het ziekenhuis gebleven en voel me weer stukken beter. Alleen zo moe. Maar dat kennen jullie wel. Hoe gaat het met jou Ann? al beter? Inderdaad gewoon de verloskundige bellen hoor. Als je zwanger bent, moet je echt op tijd aan de bel trekke. Eerder dan je anders zou doen. En hou gaat het nu met jou Sooner? Nog zó'n last van je maag en heb je de uitslag al van het bloed-urineonderzoek?
Hey Mariek, jeetje meid heb echt met je te doen hoor. Geen bal aan zo Hoop dat je beetje uitgerust thuis komt straks en opnieuw maar weer met volle moed nu voor betere tijden kan gaan! Thanks Sooner, hou het zeker in de gaten. Koorts is geminderd maar ga maandag even langs de vk om te kijken of het bloedarmoede of ijzertekort kan zijn. Ondanks dat ik niet meer dagelijks overgeef vind ik het zo moeilijk om te eten/drinken heb gewoon een beetje angst dat het weer mis gaat terwijl het juist heel goed gaat. Beetje tussen de oren... Daarnaast ondervind ik heel veel last van het overmatig speeksel daardoor blijf ik de hele dag door kokhalzen. Er is ook niks wat helpt ertegen Krijg daar weer op mn beurt maagzuur van en zo het cirkeltje rond. Maar genoeg geklaag van mijn kant! Hoop bovenal dat er er geen vervelende ziekenhuis bezoekjes hier gemeld hoeven worden en dat overgeef verhalen voor iedereen hier tot een grijs verleden horen straks!!!
Annn wat leuk een meisje. En wat een prachtige echofoto. marieke balen dat het weer zo slecht gaat. Ja het ziekenhuis is niet prettig. Ik hoop dat je het volhoudt om lekker thuis te blijven. Sooner, voor jou zijn de laatste loodjes in zicht. heb je al iets kunnen regelen voor de 38 wkeen? Inleiden ofzo of heb je het zelf leiver niet. NOu meiden hier effe update. heb bijna geen tijd voor mijzelf. De kids slokken veel tijd op en heb geen diee waar de tijd blijft. Ja drie uur is zo voorij en da alweer voeden en dan zijn er weer 3 uur voorbij en dan heb je nog bijna niets gedaan. Na een heftige zieke week. had echt flashbacks. Had namelijk griep en spuugde veel. Ook is het Luuk helaas niet voorbij gegaan en is uitgedroogd naar het ziekenhuis gegaan en na een dag weer opgeknapt. Wel kreeg hij daar een sonde, ja zo zielig. Ik weet hoe het voelt. Hij vond het ook niet echt leuk en trok hem dus midden in de nacht eruit. Hij is nog wel wat ziek, maar hij is niet kmeer suf of alleen maar aan het slapen e plast en drinkt weer goed. Nou sterkte meiden! Jullie kunnen het en hou je mooie doel voor ogen! Gr Gaby
Hoi meiden, allemaal nog veel sterkte he.. Hier spuug ik niet meer, al weken niet. Maar blijf met vlagen vreselijk beroerd. Eet erg weinig, waardoor ik 1 kilo afgevallen ben en blijf.. Mm helaas. Verder last van mijn buikje. Lijkt op harde buiken. Traplopen is killing, halverwege lig ik op de grond nu kan ik er om lache, maar ik moet zo vaak traplopen. De 26ste weer naar gyn het dan toch maar even voorleggen. hier lees ik wisselende verhalen. Jammer dat het zo moeizaam gaat he!
wupsie wat een fijn nieuws voor je. Hoe gaat het vandaag met de nadere meiden marieke ben je og thuis? Gr Gaby
heeh, Gepke...ik ben maar 2 dagen in het ziekenhuis geweest en nu weer thuis ja. Wat naar dat Luuk zo ziek is geweest, lijkt me toch altijd eng met zo'n kleine uk. Wupke wat fijn dat het goed met je gaat. Dat wil ik ook. Ann...heb je al geprobeerd te sabbelen aan een citroen tegen speeksel en vieze smaak. Weet alleen niet of dat zo handig is met je maag. Maar ben je voor het maagzuur al een recept wezen halen dan? Hier een druk weekend gehad. Ik wilde perse mee naar Night of the proms zaterdag, want wil niet iedere keer DE ZIEKE zijn die maar alleen thuis zit. Zondag hebben we de verjaardag van mijn partner gevierd. We hadden wel de helft afgebeld, zodat alleen ouders kwamen. Ik ben er wel van opgefleurd van de gezelligheid, maar aan de andere kant is het misschien drukker dan verstandig is. Met drinken en eten gaat het wel aardig. Ben aan de brinta, nutridrink en appeltjes en heb een kan water neergezet en die moet leeg. Zit nu in ieder geval aan de 1 1/2 liter vocht tot nu toe. Maar misselijk de hele tijd. Hoefde gelukkig alleen vanochtend over te geven.
Dat klinkt best goed, Marieke. Ondanks de drukte. Brinta, wat gezond! Wupsie, nu al harde buiken? Rustig aan hoor, da's wel heel vroeg. Ik voel me zo'n aansteller als ik jullie lees want ben alleen maar misselijk en kan redelijk eten maar ooooh, wat ben ik het zat!