ah Sooner!!!! wat balen. Wij grossieren in ongemakken! Heel veel sterkte voor jou. Dat je kindje maar gauw geboren mag worden. Hier is inmiddels een zware hernia geconstateerd door de ha. Ik wordt maandag gebeld door het ziekenhuis wanneer ik met spoed terecht kan. Niet echt lekker genieten van de kraamtijd dus....maar krakkemikkig en immobiel door mijn huisje schuiven met Nick op mijn arm. Hij doet het gelukkig prima, de bv loopt lekker...... maar wel dus met een operatie in het vooruitzicht dus hoe dit nu weer allemaal moet???? Ik dacht dat we wel genoeg gescheiden zijn geweest als gezin tijdens de zwangerschap....... ik zie t ook echt ff niet meer zo zitten nu.
beby2: wat ongelooflijk rot voor je dat dit nu allemaal weer zo moet lopen... Hopelijk heb je mensen om je heen die je kunnen helpen... Veel sterkte en succes meid, en geef de moed niet op. Dikke knuffel voor jou! Sooner: lukt het met spuiten? Vind je het eng of gaat het wel? Hier gaat het hardstikke goed. Wel wat moeite met mijn eetgewoonten maar dat schijnt bij de nasleep van HG te horen. Niet dat ik erover mag klagen want ik zit al weer in mijn spijkerbroek. Kleine meid doet het super en kan al heel hard kirren! Elke dag denk ik wel aan wat ik heb meegemaakt, en hoe vastbesloten ik was alles niet te gaan vergeten. En vergeten doe ik het niet maar vervagen doet het wel, en ze is het zo waard (nooit gedacht dat ik dit ook zo zou gaan zeggen). "what doesn't kill you makes you stronger"
deeelight: Zo is het maar net het vervaagd langzaam. ja vergeten is denk ik erg lastig het hefet zoveel inpact op ons gehad. Gaat alles goed met je dochter? en groeit het goed. De drie maaden alweer voorbij. Met Luuk gaat alles de goede kant op volgens mij. Groeit denk ik weer goed en de diarree wordt minder. Ook met mij gaat het goed. Ik voel mij eindelijk weer wat energievoller en ben gisteren dus ook lekker bij ikea wezen winkelen. Bah toch spuiten en dat voor een weekje of maximaa twee? Ik hoop voor je dat inleiden geen probleem is, want ja voordat de insuline op rgee is gebracht dan... ben je wellicht al bevallen. Gaat het spuiten goed of valt het tegen. Ja diabetis en HG. geen idee vind het maar een rare combi. Hier voel ik mij ook vaak erg beroerd na het eten. En heb na de eerste mijn suiker een slaten bijhouden op een dagcurve en mijn suikerspiegel was juist erg laag. Ja mijn verklaring daarvoor was. kreeg dag en nacht sondevoeding dus deinsuline werkte ook dag en nacht en na de zwnagerschap bleef dat waarschinlijk een tijdje zo. vlak na het eten was deze dan weer iets aan d ehoge kant. Kon hier geen kwaad, dus is niets mee gedaan. Helaas zo weinig over HG bekend. Ja wsiten ze er maar meer van dan hefde veel mensen niet zo moeilijke tijd door. Hoe is het met Ann en mariee? Gr gaby
heeh, Me maar even stil gehouden, maar volgens mij gaat het wel goed! Op een beetje overgeven sochtends na kan ik best goed eten en drinken. Ik heb vandaag zelfs zitten smullen van een patatje met kroket!!!!! En heb me ook nog eens vergrepen aan 2 appelflappen!!!!! Belachelijk dus! haha! maar het blijft er in. Heb alleen wat oprispingen en zit vol.
Fijn zeg Marieke, dan ben jij een van de 'gelukkigen' die er misschien wat sneller af is!!! Ik gun het je van harte. Ik zit morgen op 37 weken en had vanochtend 1e controle bij de gyn. Ivm diabetes niet meer naar de vk, dus. Nog niet ingedaald, lichaam nog niet klaar. Dus ff doorzetten met insuline spuiten, misselijk zijn en afwachten. Toi toi toi voor de rest!
Hey lieverds, Lees nog elke keer mee en hoop zo voor iedereen die nu met andere klachten zit dat het snel beter gaat!!!! Vind het super ellendig voor jullie... Marieke wel goed nieuws lees ik FINALLY! Ik kan melden dat het overgeven bij mij helemaal gestopt is. Heel heel heel af en toe een brakneiginkje maar daar blijft het bij. Jeuk is ook weg maar extreme speeksel nog altijd daar... Hou jullie zeker in het vizier binnen dit topic maar ben wel heel blij dat ik HG af ben voor nu en hopelijk altijd.... Liefs, Anoesh
Ann, jij ook al!!! Wat geweldig. Ook jou wens ik het natuurlijk erg toe. Eindelijk lekker genieten!!! Hou het zo he!! Kus van Sooner
Sooner wat jammer dat je kleintje nog niet ingedaald is. Dan zit het er denk op korte termijn nog niet in dat het gaat komen of dat ze je gaan inleiden zeker? Hoe gaat het spuiten? wat fijn dat je er helemaal vanaf bent ann! ikke nog niet hoor! want ik gebruik nog wel 1 primperan per dag. Vanochtend had ik niet overgegeven en omdat het gisteren zo goed ging met eten dacht ik mijn pilletje een halve dag te verschuiven. Dit zodat ik 1 primperan in 1 1/2 dag neem, maar moest net wel weer gigantisch over mijn nek. Ga het toch proberen, want het is toch wel logisch dat je dan weer even ietsiepietsie beroerder bent met een beetje minder medicatie? Maar ik vind zelf dat ik op deze manier moet uitproberen of ik af kan bouwen. Of is dit niet zo verstandig.
Joh een beetje uitproberen is altijd goed volgens mij. Als je het maar niet te gek maakt en te snel gaat! Wel rottig voel je je dan he!
ik zit er gewoon mee dat ik die medicatie in het laatste trimester niet meer mag gebruiken, dus daarom hoop ik het snel niet meer nodig te hebben. Maar ik geloof dat het toch wel slechter met me gaat als ik de medicijnen later neem / minder vaak neem. Moet ik dan maar gewoon toch vaker gebruiken en maar zien wat er de laatste drie maanden gebeurt?
Ik wist niet eens dat je ze het laatste trimester niet mocht gebruiken... Maar je hebt best een heel grote kans, dat je ze dan ook niet meer nodig bent hoor. Dus ik zou het nu gewoon niet te moeilijk voor jezelf maken en gewoon gebruiken als het nodig is! Komt echt goed met je hoor Marieke. Zorg dat het nu gewoon goed draagbaar is, dan pluk je daar over een paar weken de vruchten van omdat je dan op energie blijft!
ja je hebt gelijk. ik blijf gewoon 1 gebruiken. waarom doe ik moeilijk. Ik voel me zo hartstikke goed en kan tenminste weer normaal voeding binnenkrijgen en hopelijk ook wat aankomen voor de baby. Misschien mag 1tje in het laatste trimester ook nog wel en wie weet is het dan inderdaad over of is emesafene ook goed omdat ik toch niet zo heel veel meer nodig heb. hoe gaat het met jou?
marieke gewoon kijken of je bij iets minder ook een gede dag kan hebben. Wat zal het eten je lekker gesmaakt hebben. Oh heerlijk zeg. Jammer dat je nog niet zonder medicatie kan. Geniet van elke goede dag. Ann geweldig nieuws. En hoop dat je dit topic niet meer nodig hebt, maar bent natuurlijk van harte om mee te blijven kletsen en de andere meiden een hart onder de riem te steken. Sooner, hoe gaat hte spuiten? Inleiden dus niet? Ik hoop dat je baby denkt ik al mamma verlossen en je niet zo lang meer hoeft te wachten. Sterte met de laatste loodjes. Gr Gaby
Ongelooflijk...Rust een vloek op mijn plaatsingen hier. Weken niet overgegeven en ja hoor ik plaats hier en vanmorgen vliegt het er weer uit.... Hoop eenmalig! Thanks Gaby ga het zeker bijhouden hier! Heb heel veel aan jullie gehad en vind/vond het zeer prettig om met jullie te praten en delen. Liefs, Ann
Balen Ann, dat het er weer uitvloog, maaar je hebt nu wel even een weekje kunnen genieten en ik hoop dat er vele weken zullen volgen. Misschien een griepje, ik hoop het. Gr Gaby
Marieke, wat is de reden dat je het de laatste 3 mnd niet meer mag? Ik had zoiets met tramadol gebruik en kon er niet mee stoppen. Daardoor moest ik in het zh bevallen en 48 uur blijven ter observatie van Nick. Als dat bij jou ook het geval is dan zou ik je aanraden om ze toch te nemen in overleg met je dr. Scheelt voor jou een heleboel ellende....maar heel leuk is het natuurlijk niet. Je wilt t gewoon niet nemen!! dat snap ik. Sooner, valt het spuiten je mee of tegen? Wel heel jammer dat er nog niets was verweekt of zo! Ik gun jou een vroegere bevalling ook ontzettend!! Ik hoop echt dat je na je bevalling direct (net als ik) weer heerlijk kunt genieten van een lekkere maaltijd. Je hebt nog wat in te halen!! Heel veel sterkte en veel succes met de allerlaatste loden. Hier gaat ie met Nick heel goed. De bv gaat bij 1 borst heel goed en de andere is erg pijnlijk. Morgen even een lactatiekundige die erbij komt kijken hoe ik het doe. Met mij gaat ie zeker niet lekker. De hernia wordt niet verwijderd maar moet door ontzwangeren en 3x [per week fysiotherapie weggaan. Dat is wel een opluchting want een operatie is ook niet echt heel handig met een bvbaby en een gezin daarnaast! Helaas geen heftige pijnstillers meer voor mij.....maar goed het duurt als het goed is nog een aantal weken....... Ik wacht af. Meiden allemaal heel veel succes en ik vier met jullie mee dat jullie weer kunnen eten (voor de meiden met wie het al wat beter gaat)
beby2; fijn dat je weer lekker kunt eten. En fijn dat het goed gaat met Nick. Geweldig nieuws. Geen operatie lijkt mij ook erg [prettig voor je gezin, maar ja hoop wel dat je dan gauw van de pijn af bent. Gr Gaby
wat aar van je hernia beby. Succes met de fysiotherapie. Zou fijn zijn als je geen operatie nodig hebt. hoe gaat het met jou ann? hier gaat het beroerd! hele dag al aan het spugen! heb van het weekend denk te veel gedaan. en ja hoor ik moet nu ook weer de emmer erbij pakken.....K*T ik wil niet weer naar het ziekenhuis.
marieke balen meid, ik dacht dat het net weer wat beter ging. Ik denk aan je! Ik kan nu zeggen dat de nare zwangerschap het weer helemaal waard is geweest, maar ja als je er midden inzit denk je daar helaas heel anders over. Iedereen die nog zo loopt te spigen ik dnek aan jullie! Gr Gaby
Hey beby, wat akelig die hernia Marieke gadver meid leef met je mee. Bij mij is het heel raar ging echt enkele weken prima en nu moet ik om de dag s'morgen weer overgeven... Ben ook weer wat misselijker geworden dan voorheen en last van maagzuur en natuurlijk onophoudelijk speeksel aanmaak. Snap er eerlijk gezegd niks van! Hoop echt zoooo voor je dat je niet weer richting ziekenhuis moet...! @ Gaby wat heerlijk om te lezen dat je zo geniet van jullie kleine wonder! Fijn zo hart onder de riem. Marieke nogmaals succes meid. Denk aan je!!!