Balen Ann, dat hij er niets voor wil geven. Kan je niet bij d egyn terecht. Die kunnen ook wat voor schrijven. Het is ook nog eens lsecht voor je slokdarm want deze verbrand als het ware. Hier voor de operatie flink veel maagzuur gespuugd en kreeg zelfs voor de operatie nog ene middeltje tegen de maagzuur. Ook al moest ik nuchter zijn. Ja sommige huisartsen snap je gewoon niet.
Ja, heb morgen een afspraak bij haar staan dus vraag ik het meteen want ik ben straks gewoon weer terug bij af zo... Akelig he dat het zo lang "nasleept" allemaal. Dacht echt dat ik er misschien helemaal vanaf was. Dus mooi niet waar... Vraag me alleen af en hoop heel heel erg dat dit geen effect heeft voor straks na de bevalling...? Dat ik er iets van over hou laat maar zeggen...
Sooner!!!!!!!!!!!!!!! waar ben je!!!!!!!!! ben je aan het bevallen??????? heb je hier nog niet gezien vandaag!!! hoop zo dat je nu bezig bent!!!! ann....waarom niet de emesafene slikken? klinkt alsof dat toch moet helpen als de speekselvloed door de misselijkheid komt. Emesafene kun je ook veilig de hele zwangerschap gebruiken. Ik zou het in ieder geval proberen en kijken of het werkt.
Hey Marieke, Hoe gaat ie? Nou de reden om het niet te nemen is omdat ik er zo vreselijk moe van word... Slaap met die medicijnen het liefst de hele dag...)-: Gisteren een homeopatisch middel gehaald "bij zuur" en voelde me er gisteren goed bij dus hoop dat dat misschien wat kan doen... Gisteren naar de vk geweest en ook fijn een blaasonsteking erbij...
ja...je wordt er suf van. Had ik met primperan ook, maar ben daar nu wat aan gewend geraakt. Maar als homeapatisch werkt en mag tijdens de zwangerschap en je voelt je er goed bij dan...top hoor!!! Ook nog blaasontsteking!!!! komt vaak voor bij zwangere vrouwen, maar 1 kwaal tijdens de zwangerschap is wel genoeg zeg!!!! sooner!! nog steeds niet hier geweest!!!!
Meiden, kom hier even binnenvallen Sooner "ken" ik namelijk vanuit een ander topic waar ik veel met haar schrijf. Ben ook haar zwangerschaps-'buddy' geweest dus vandaar. Wil jullie graag laten weten dat: Sooner op 15 december is bevallen van haar dochter Kris Marthe Janneke. Sooner maakt het goed en geniet enorm van haar dochtertje! Wat ik ook weet is dat ze zich goed voelt en al veel van 'eten' heeft kunnen genieten en zich niet meer misselijk heeft gevoeld. Sooner zal zelf hier natuurlijk ook nog wel komen, maar wilde dit wel alvast met jullie delen. liefs
Wauw, bedankt voor het brengen van dit mooie nieuws, Sooner, van harte gefeliciteerd met je kleine meisje!!!! Geniet ervan en veel succes met herstellen! (joehoe, weg met hyperemesis) Veel liefs, DeeLighT
Wauw!!! dankjewel voor het brengen van dit nieuws!!!! Het kon ook bijna niet anders!!! Ik ben benieuwd naar haar verhaal als ze er zelf weer aan toe komt zich hier te melden! Sooner heeft toch 1 zoon of dochter? Heeft ze nu dochters of een zoon en dochter? hoe gaat het verder hier met iedereen? Helpt je drankje nog Ann? Goed nieuws hier trouwens!!!!!! we krijgen echt een zoon en hij ziet er helemaal gezond uit!!! Ik had gisteren de 20 weken echo. Ik was toen 20 weken en 1 dag maar volgens groei is ie 21 weken en 5 dagen. Hij heeft het dus prima naar zijn zin in mijn buik en krijgt alles wat ie nodig heeft om een grote jongen te worden. We zijn echt reuzetrots. Het was overigens wel een wiebelkont. De echoscopiste was iedere keer kwijt hoe ie er bij lag omdat ie was gaan draaien! haha! Het is het nog steeds allemaal waard, maar ik maak me echt zenuwachtig voor het laatste trimester. Ik geniet nu van de goede dagen die ik heb, maar de hg is nog niet helemaal over en ik ben bang dat het zonder medicijnen niet gaat!!! maar ik mag straks geen primperan meer en dan!!!! Ik heb er verder niet over gesproken met de gynacoloog omdat het nu goed lijkt te gaan en ik ook weer geen problemen wil zoeken. Maar toch ben ik bang om meer weer zo ziek te voelen als in het eerste trimester!
hier even wat buikfoto's en echofoto's van gisteren. Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
Ha die meiden, was ik er toch stiekem tussenuit geknepen he?! Wat lief van mijn buddie Esser dat ze jullie even heeft bijgepraat. Bedankt voor de felicitaties. Ik heb mijn bevallingsverhaal gepost op het Verlengde wachtbankje, voor als jullie het leuk vinden om te lezen. Nou, ook ik kan het weer bevestigen: Vanaf een paar uur na de bevalling heb ik gegeten, gegeten, gegeten, gegeten en ook nog gesnoept, gesnoept en gesnoept. Het maakt niet uit wat ze me voorzetten, het gaat erin als zoete koek. Ik heb geen omeprazol meer gezien na de bevalling. Nergens meer last van gehad. Ik voel me superwoman. Kris is een dag in de gaten gehouden ivm de diabetes, maar van de HG is zij echt niets minder geworden. Ze is heel gezond en was bij de geboorte maar liefst 52 cm en 3845 gram. Nu na 5 dagen zit ze al weer op haar geboortegewicht. Ze heeft geen enkel probleem om de borst te pakken en dus energie genoeg. Dus meisjes maak je echt geen zorgen!!!! Hoop dat het jullie allemaal een beetje goed vergaat! Tot snel
wat fijn dat het zo goed gaat met je dochter!!!! en iets meer als 7 pond dus. Nee die kleintjes hebben er niet onder te lijden. Knap eigenlijk he?! Maar hoe is de bevalling geweest?
ah Sooner!!! van harte gefelicteerd met je kleine meisje joh. Heerlijk dat ze er nu is en heerlijk dat je weer lekker kunt eten. Je hebt het verdient meissie. Grote knuffel van mij
Sooner nogmaals gefeliciteerd!!! Heerlijk en wat een leuke naam Kris! Geniet lekker van elkaar en van lekker eten Leuk hoor Marieke je buik groeit goed! Hoe voel je je verder? Bij mij is het heel apart. Gaat paar dagen helemaal prima en daarna paar dagen echt minder en zo kabbelen we door... Geniet zo gigantisch van het getrappel en gedraai is het leukste gevoel wat ik ooit heb mogen ervaren!
Sooner, ik heb je verhaal gelezen, en ik zie mezelf helemaal terug in jou!! Genieten he! Oh ik voel me meteen ook weer helemaal euforisch haha.
Haha geweldig Deelight! Marieke, ik heb mijn verhaal op Het verlengde wachtbankje gezet! Knuf Beby Ann zet 'm op he!! En geniet jij maar lekker van dat getrappel! Dit is onze Kris!