heeh!!! Ik zit ook bijna op de dertig weken!!!! op mijn 30ste verjaardag nog wel. Maar het viel me op dat je weer een vakje verder bent in je banner ann. Laat maar weer zien dat de bevalling snel dichterbij komt. Hier vanmiddag naar de huisarts geweest. Ik heb veel pijn in mijn zij. Geen nierbekkenonsteking. Is waarschijnlijk een spier die door het groeien van mijn buik tegen mijn zwevende rib drukt. Maak me eigenlijk wel een beetje zorgen over eiwitten in mijn urine. Had ik 2 weken geleden ook bij de huisarts en nu weer. Gelukkig geen hoge bloeddruk, want anders gaat het helemaal richting zwangerschapsvergiftiging.
Ehh bah, da's niet fijn Marieke. Dan moet het ook wel heel erg zijn als je op zondag naar de huisarts gaat. Hoop dat je bloeddruk goed blijft.
was ook echt erg. liep jankend het huis door. Gelukkig gaat de baby nu eindelijk ook weer bewegen, want die was de rest van de dag wel erg rustig. en inderdaad maar hopen dat de bloeddruk goed blijft ja.
Dat vond ik idd ook altijd erg naar. Ik ging dan altijd een beetje porren enzo... Voel je je nu wel weer beter?
Nou Marieke, het gaat niet allemaal vanzelf bij jou he? Ontzettend vervelend voor je zeg. Ik hoop dat je bloeddruk in orde blijft! Hoe voel je je nu?
Dank jullie wel meiden! Ben ook heel erg blij dat het redelijk onder controle is zo. Kijk wel heel erg uit naar het moment dat we ons kleine meisje in onze armen mogen sluiten en stiekem ook heel erg dat mn lijf weer is zoals die was en allles weer gegeten en gedronken kan worden als daarvoor. Zo gek het lijkt zo lang geleden dat ik alles at en dronk wat ik wilde en niet misselijk werd van de kleine dingen. Lijkt wel een ander leven soms. @ Marieke, wat akelig joh nu dat weer Hoop dat je je vandaag beter voelt!!!! Nogmaals bedankt en spreek jullie weer snel!
marieke, gogirl, al bijna de dertig weken gehaald. Een prachtige prestatie! HOu de bleodruk in pijl, ja gewoon de 37 weken halen is het allerbeste! Zeg ik die graag met 35 weke verlost wou worden. Gelukkig niet gedaan. gr Gaby
gisteren nog doorgestuurd naar het ziekenhuis. Bloeddruk was gestegen. Bleek achteraf door de slechte nachtrust en stress door de pijn. Zwangerschapsvergiftiging is gelukkig uitgesloten. Maar mag alleen maar paracetamol tegen de pijn. Het is echt een spier/lonvlies/ribben die geirriteerd zijn. Ben bang dat dat niet vanzelf over gaat vanwege die groeiende buik. Heb nu een afspraak bij de fysio voor donderdag. Hopelijk kan zij wat voor me doen. De gyn. zei tegen mij....we gaan in ieder geval nog niet je kindje halen of het nou over gaat of niet. Nee duh!!!!!!!! ik ben 29 weken zwanger. Moet er niet aan denken dat die kleine nu al komt en het dan zo moeilijk gaat krijgen. Beetje rare opmerking. Ik heb vannacht wel redelijk geslapen. Paracetamol helpt wel de scherpe kantjes weg te nemen en een handdoek in mijn zou rollen helpt ook aardig. Nog 10 weken.......
Fijn dat zwangerschapsvergiftiging is uitgesloten! Maar wel vervelend dat de pijn blijft. Idd beetje stomme opmerking, 29 weken is wel erg jong! Helpt warmte niet ook een beetje? Misschien een kruik oid?
Hee Marieke, wat naar dat je gyn dat zegt, alsof ie denkt dat je dat wil ofzo?! Het is heel erg shit om zoveel pijn te hebben in je zwangerschap, heb ook veel pijn gehad op het laatst. Heel veel sterkte, maak gebruik ven die paracetamol en blijf aftellen.... Knuffel (niet te hard). DeeLighT
kruik helpt ook wel ja. en veel rusten. ben wel blij dat de baby zoveel beweegt, geeft troost. zag net een voet wel 20 centimeter onder mijn buikwand door bewegen. Vervolgens ik voelen, zat daar inderdaad randje van een voet. Ging ie terugschoppen. HAHA
Cool is dat he? Dat vind ik soms wel jammer dat ik dat niet meer mee zal maken. Als ie straks wat groter is dan zie je soms je hele buik van links naar rechts gaan
echt heel leuk ja! dat gewiebel in mijn buik kun je nu ook al zien. Mijn partner ook. Dat is het enige wat ik straks ga missen aan het zwanger zijn. Zo leuk! maar het is veel leuker om hem straks te zien en te kunnen knuffelen. Ik heb me voorgenomen dat ik hem zelfs als ie volwassen is, nog regelmatig ga knuffelen. HAHA! of ie het nu leuk vind of niet! Het is en blijft altijd je kind of ie nou klein is of groot. Net belde het UWV nog. Hadden mijn ziekmelding van september nu pas binnen. Ziekmelding door zwangerschap....Dan neem ik aan dat u nu wel bevallen bent. Zo begon het gesprek. Ik vond het een beetje een vervelend gesprek door het suggestieve en de toon. Ze had ook nog nooit van hyperemesis gehoord.
Dat is irritant Marieke, ik had er ook eentje die het niet kende, maar ze belde me elke 6 weken en was altijd erg begripvol. Nooit enige vorm van druk of irritatie gemerkt. Sterkte daarmee en met de pijn. Geniet maar lekker van het bewegen van je wurmpje.
Marieke wat verveeldn dat onbegrip van het UWV. Nog 30 weken jeaaaah schiet mooi op. Ik hoop dat de pijn minder wordt. Maak gebruik van de paracetamol. En lekker genieten van de trapjes in je buik. liefs Gaby ps iemand nog wat van.... effe naam kwijt gehoord, waar de baarmoederhals bijna van was bestreken?
Heb in een ander topic gezien dat ze nog in het ziekenhuis heeft gelegen met buikpijn maar dat dit een soort groeipijn in de baarmoeder was. Ze is als het goed is nu weer thuis, wel met pijn maar het ging wel wat beter dacht ik. @deelight: zag ik nou dat je dacht dat je zwanger was? Was dat niet onwijs schrikken?