@Wupsie: wat fijn zeg! Echt lekker dat het zo goed gaat nu! Ben zo blij voor je dat alle ellende nu over is! Weet je wat wel stom is? Ik heb echt de hele tijd gedacht dat je een meisje zou krijgen... echt geen idee waarom dat zo in mijn hoofd zat. Was heel verbaasd dat het een jongetje was @Hugbear: ik stuur je even een pb
@Hugbear: ik stuur je even een pb [/QUOTE] Als het goed is heb je een pb. Zo niet mail me dan weer even, dan ga ik het nog een keer proberen Groetjes
Heb hem gekregen (2x ) en je terug gepbt @Ann: ik ben echt super nieuwsgierig: is ze er al??? Hoop dat alles goed gaat en je lekker aan het bijkomen en bijeten bent met je ukkie!
Heyyy lieverds, Nou nog steeds geen nieuws gewoon ongelooflijk! Inmiddels 41+1. Zag net bij de Mei mama's dat Marieke volgens mij bevallen is als ik het goed zag! Ik ben gisteren gestript en verlies wat bloed en slijm maar er zet niks door echt ongelooflijk. Inmiddels is iedereen om me heen bevallen maar deze mini maakt er echt werk van, zucht. Als ze niet komt voor woensdag of donderdag word ik dan meteen ingeleid. Wat een zwangerschap moet er gewoon zelf bijna om lachen echt waar... Liefs van mij en de opstandige mini!
Jemig zeg! Loop je gewoon over tijd, niet te geloven Heb je nog veel last van dingen of valt het nu wel weer een beetje mee? Hoop dat je bevalling in elk geval een makkie wordt, dat heb je wel verdiend zeg
heeh Ann, Klinkt goed dat je bloed en slijm verliest. Hoop dat het na je laatste berichtje doorgezet is en je eindelijk eens bevallen bent zeg. Slopend om zo lang te moeten wachten. En inderdaad ik ben op 29 april om 13.16 uur bevallen van Joost. Hij weegt 3280 gram en is 51 cm. Hij doet het goed en ik ben inderdaad helemaal van de HG af.
hoi Marieke. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie Joost geniet er maar lekker van. Veel liefs Annika
dankje!!! las trouwens dat ann nu echt begonnen is. Hoewel ik denk dat ze nu onderhand wel bevallen is.
Hier even copy en paste van mijn bevallingsverhaal: Zo hee!!! ik heb voor het eerst sinds dagen even tijd voor mezelf!! HAHA! Vraagt erg veel aandacht zo'n kleintje, maar het gaat goed!!! Hij was 3280 gram en 51 cm lang bij de geboorte en was afgevallen naar 3100 gram. Inmiddels zit er al weer 60 gram bij, want het is een klein vreetzakje met pit. Vooral s nachts heeft ie erg veel honger en zuigbehoefte en houd hij papa en mama wakker. Maar het is echt genieten en ik vind hem zo geweldig!! De bevalling was wel heftig. In totaal 36 uur bezig geweest. Waarvan officieel 12 en 16 minuten. Ik had al een hele dag weeenactiviteit maar die zorgde jammergenoeg alleen voor een beetje verweking bleek na CTG en toucheren, dus werd ik weer naar huis gestuurd. We waren nog maar net thuis of de pijn werd heftiger en de weeen korter op elkaar. Na een half uurtje thuis konden we weer terug naar het ziekenhuis, want de vliezen braken spontaan en dat was toen 12 uur snachts. De weeen waren erg onregelmatig, maar zorgden wel voor wat ontsluiting. Het wilde alleen allemaal niet vlotten. Bij 6 a 7 centimeter stagneerde de boel en werd ik aan de oxitocinepomp gelegd. Niet fijn!!!!!!! Ik heb echt meermaals gezegd dat ze dat ding moesten stoppen, want ik kreeg een weeenstorm met weeen en persdrang tegelijkertijd. Pas na een uur wilde ze naar me luisteren en hebben ze de pomp uitgezet. Moest er wel voor gaan janken en hyperventileren, maar goed! haha! Was toen erg bang dat ook de oxitocine niets gedaan had. Gelukkig wel want er was alleen nog een randje baarmoedermond over en ik kon wat druk geven zodat ze het randje over het hoofdje konden duwen, zodat het echte persen kon beginnen. In totaal 1 1/2 uur geperst. De vacuumpomp en schaar om in te knippen zijn gelukkig net niet nodig geweest, maar lagen wel al klaar. Ik was namelijk intussen al aardig oververmoeid! Het enige wat ik heb is 3 kleine hechtingen. Ik heb overigens 2 x pethidine gehad tegen de pijn tijdens de bevalling. Maar moet zeggen dat dit niet echt hielp (zeiden ze in het ziekenhuis ook al dat het bij mij niet afdoende hielp). Ik werd er alleen maar heel suf en stoned van. Omdat ik al pethidine had, mocht ik ook niet voor te snel aan de ruggeprik (had ik eigenlijk wel gewild). Toen het wel weer mocht, was het nog niet mogelijk omdat we dan moesten wachten op aanwezigheid van anesthesie. Dat kon nog wel even duren. Ik heb er toen voor gekozen om dit niet meer te doen, want zat toen op 6 a 7 centimeter en wilde niet nog het hele transport naar de anesthesie. Zou me alleen maar afleiden en zo zorgen dat ik zelf minder goed met de pijn kon omgaan.
Marieke, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Wat vreselijk fijn. Wel een heftige bevalling, maar dat is nu achter de rug. En je HG ook!! Geniet lekker ervan!! En laat je maar lekker verwennen. En veel eten Hugbear, welkom hier, maar ik hoop dat je deze keer niet lastig gevallen wordt met HG. Je weet maar nooit. Ooooh, nu maar wachten op nieuws van Ann!!
Meiden, Ze is geboren!!! Op 3 Mei om 12:12 is Tara Elize geboren. Ze woog 4075 en is 55 cm !!!! Was een hele zware bevalling helaas maar we zijn nu thuis aan het bijkomen met zn drietjes. Het is een heerlijk meisje we zijn zo in de wolken! En wat lekker ik lust gewoon weer alles en kan weer eten weet niet wat ik meemaak! Echt heerlijk. Marieke van harte met de geboorte van jullie zoon! X
Ann en Marieke: gefeliciteerd met jullie ukkies! Lekker dat jullie nu bevallen zijn! En Ann wat een berin van een meid
Och Ann, wat een mooie naam, Tara! Van harte gefeliciteerd. En een prachtig gewicht. Geniet heerlijk van al het eten en vreet je maar ff lekker vol!
Meiden thanks voor alle felicitaties!!! Tara maakt het goed en eet voor tien elke dag. De kraamzorg heeft zich de hele week verbaasd ze is twee dagen achter elkaar per dag 100 gram aangekomen paste zelfs niet in de curve Ze heeft wel veel last van dr darmpjes zo nu en dan maar we hopen dat dat snel beter gaat worden. Ze is vandaag 1 week
heeh!!! wat een flinke meid ann!! daar is Joost een kleintje bij. Is ie sowieso, want hij is iets onder gemiddeld. Maar denk dat dat ook komt omdat ie vroeger geboren is. Vanochtend naar het consulatiebureau geweest om te wegen en J is nu 200 gram boven zijn geboortegewicht en weegt dus 3480 gram. Hij doet het goed!! Heb alleen last van tepelkloven. Vooral als ie zo lang aan de borst ligt. Net heeft ie er gewoon meer als een uur over gedaan. Da's toch niet normaal.
Hey Marieke, Ja, ze is aan de maat inderdaad maar ik was ook bijna twee weken overtijd... Ik heb de eerste dagen ook last gehad van mn tepels maar stug doorgezet. Melk erop laten drogen en bepanthen deden wonderen en gaat nu hartstikke goed, succes!