Hyperemesis Gravidarum

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Sooner, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Gisteren toch nog met de veloskundige in het UMCG gebeld omdat er aldoor wat bloed bij het spugen zit.

Ik moet woensdag heen en ze gaf al aan dat als de drie flesjes niet lukken het toch sondevoeding gaat worden.

Ik heb vandaag nog niets gehad aan eten maar al 4 keer gespuugd bah.Blijf maar wat liggen op bed ben zo slap vandaag weer.

2. Liesje86

Liesje86 Lid

28 dec 2010
    46
    0
    0
    Friesland
    Hallo Cos,

Wat vervelend dat het zo slecht met je gaat. Mij lukte het ook niet met de flesjes en heb daarom sondevoeding gekregen. Dit heeft mij enorm geholpen. Kan nu weer een beetje normaal eten. Succes morgen, ben benieuwd!

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Hey meiden, ik heb een tip!!

Ik ga volgende week naar een accupuncturist tegen de zwangerschapsmisselijkheid, mijn verzekering vergoed het, dus misschien die van jullie ook?? Dit werd mij door de uwv arts aangeraden ik ben benieuwd of het ook echt helpt. Maar wou het ff melden misschien hebben jullie hier ook wat aan?

4. mamakarlien

mamakarlien Actief lid

31 jul 2009
    280
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ hamis50
    Ben erg benieuwd of het bij jou werkt! Zat er ook al aan te denken!

5. ik heb ook accupuntuur gedaan toen ik zwanger was van Youri* het helpt je ook tegelijker tijd beetje te ontspannen.
    bij mij verlichte het wel.
    En kreeg blijvende naaldjes in me oorschelp na paar behandelingen.

6. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ik ga vandaag naar mijn fysio. Daar doen ze ook acupunctuur. Zal het er eens over hebben. :)

Hier helaas een zware verkoudheid te pakken. Vriendlief is ook nog eens ziek, dus we liggen samen mopperend en steunend op de bank :D Wel gezellig, alleen moet ik morgen naar mijn werk en zou hij voor mij tanken. Die lucht kan ik nu echt niet hebben!

7. Liesje86

Liesje86 Lid

28 dec 2010
    46
    0
    0
    Friesland
    Heb ook wel eens gedacht aan accupunctuur, maar nog niet veel positieve verhalen gehoord. Dus als iemand dat wel heeft, hoor ik het graag.

Ben gister langs m'n werk geweest en besloten dat ik per volgende week op therapeutische basis ga beginnen. Dus wanneer ik me goed voel, mag ik langskomen voor een paar uurtjes om wat klusjes uit te werken en op te pakken. Ik doe administratief werk dus dat is niet zo intensief. Heb er wel weer zin in, even mijn gedachten ergens anders en een beetje afleiding. Word zo eenzaam van dit thuis zitten.

Ben ook aan het afbouwen met de sondevoeding. Ben nu zo 'n 4 a 5 uur over de gehele dag al afgekoppeld. Deze week belt de dieetiste weer en ben benieuwd wat de volgende stap is. Heb alleen nog wat last van ochtendmisselijkheid.

Vandaag maar eens wat huishoudelijke klusjes doen, was doen etc. En even een paar boodschapjes.

8. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Even snel tussendoor :) Net bij de fysio geweest om heupklachten voor te zijn. Toch wel weer apart om te zien dat 1 heup veel hoger zit dan de ander. Is al een langer lopend probleem, maar nooit echt last van gehad. En wil dit ook zo houden de rest van de zwangerschap! Verder gelijk een afspraak gemaakt voor acupunctuur. Ben benieuwd! Dinsdag mag ik het proberen.

@Liesje, ik zal laten weten hoe het was! Ik denk dat het vooral belangrijk is dat jij je er op je gemak voelt. Dit is bij mijn fysio praktijk en diegene die het doet heb ik al wel een keer gezien. Dat scheelt ook.

Zometeen naar de vk. Eerste keer zonder vriendlief. Die is zojuist heel zielig en sip het bed in gedoken. Hij is nooit ziek en als ie het al is, is het na 1 dag over. Dus nu hij al twee dagen thuis zit is het heel erg :D Heb toch wel beetje medelijden met hem hoor, maar moet me vooral inhouden niet te zeggen: "Zo voel ik me nou de afgelopen 17 weken!" :D

9. pijman

pijman Niet meer actief

Gisteren ben ik bevallen! Ik ben compleet afgetakeld maar zo gelukkig met een geweldige zoon.

10. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Gefeliciteerd meid!!!

11. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Gefeliciteerd!!! :D

12. Liesje86

Liesje86 Lid

28 dec 2010
    46
    0
    0
    Friesland
    Gefeliciteerd! Geniet ervan!

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Bloeme gefeliciteerd!

14. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.
    Geniet er maar lekker van

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Bloeme gefeliciteerttttt

16. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Bloeme Gefeliciteerd Meis !

Hier vandaag weer aan het infuus gezeten morgen weer. Alleen was het super moeilijk te prikken en deed ze het wel 2 keer mis. Was best wel heel erg uigerdroogd. We kijken het aan tot vrijdag anders word het ook hier sondevoeding.

Met het infuus gaat het eigelijk wel een stukje beter had het echt nodig.

17. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Bloeme, van harte gefeliciteerd!!

18. Liesje86

Liesje86 Lid

28 dec 2010
    46
    0
    0
    Friesland

Och jee je ligt dus weer in het ziekenhuis! Sterkte meid. Wees niet bang voor sondevoeding. Het zal je helpen. Het heeft mij er ook voor een groot deel weer bovenop geholpen. Ik kan nu zelf weer eten.

Hou ons op de hoogte!

19. mamakarlien

mamakarlien Actief lid

31 jul 2009
    280
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bloeme gefeliciteerd! Nu bijkomen en genieten!

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Bloeme: GEFELICITEERD!!

@Cos: Ohh wat heftig allemaal meis! Ik hoop echt dat het snel beter met je gaat.

hier gaat het eigelijk heel goed. Ik ben nog wel misselijk maar ik spuug al een week niet meer :D Helemaal blij mee.
    Eten blijft een drama want ik vind niks lekker meer en er kan bijna niks in.
    Ik heb ook nieuwe kleren moeten kopen omdat ik niks meer paste van mijn vorige zwangerschap........
    Das niet zo heel erg.

Ik hoop zo dat het blijft en niet straks weer heerlijk terug gaat komen wan tdan pas ik straks echt niet in mijn trouwjurk .

Deel Deze Pagina