gewone verf gebruiken

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Ligakoekjuh, 9 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi
    Ik wil graag onze commode blad verven (deze is namelijk 2de hands) ik heb hier nog verf in de kleur die ik wil alleen is het niet op water basis is verf van de action. Is het echt heel erg om alleen het blad van een commode ermee te verven. Ik ben momenteel 25 weken zwanger dus genoeg tijd om te luchten enz. Of is het echt heel gevaarlijk ik wou ook een randje van het babybedje ermee verven..
    Gr

2. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Nee dat kan wel. Helemaal omdat het maar een klein oppervlakte is waar jijzelf dus maar even mee bezig bent. Als je alles goed lucht dan heeft het daarna nog zeker 15 weken om goed te drogen en de geur kwijt te raken.
    Hoe verder in de zwangerschap hoe minder goed het voor jou is en de baby is.

3. kuiken1985

kuiken1985 Actief lid

21 sep 2012
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij alleen niet gezond als je kindje op latere leeftijd in die rand gaat bijten

4. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    voor je zelf goed luchten die ruimten

5. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, dank jullie wel.
    Dan begin ik met de commode blad en bedje kan altijd nog. Verlopig slaapt de baby eerst in een andere wieg.

6. Trotsemama31

Trotsemama31 Niet meer actief

Ik heb mijn hele babykamer zelf geverfd op waterbasis. Wilde kindvriendelijke verf. Maar a heel duur en b zegt het niet zoveel meer qua gezondheid.

IMG-20140627-WA0000.jpg

Deel Deze Pagina