Mijn dochter is net 3 geworden. Van ons heeft ze een fiets gehad. Verder heeft ze veel Duplo gehad, een pakketje om te kleien, een cd, een leuk bord met beker en veel knutselspullen.
Klei van Plah doh Puzzels Springtouw Trampoline Loco mini met boekjes Keyboard (voor kinderen) Fiets Glijbaan Huisje Hama kralen Spellendoos van haba Prikblok En zo kan ik nog wel even doorgaan
Hier de jongste een halfjaar terug: - garage met speelgoed auto's - wegdelen - bestuurbare auto - moeilijkere puzzels - nieuw nachtlampje - verkleedkleren - voorleesboek - knutselspullen - voetbaldoeltjes - Barbie - playmobil - fiets
Mini loco of Bambino Loco Knutselspulletjes Strijkkralen set (maxi dus grotere kralen) Haba spel (heel veel keus)
Onlangs gezien op verjaardagsfeestje en had veel succes: Kartonnen huis dat ze zelf kunnen inkleuren. Verder ook ijzeren of tinnen teesetje, poppen verzorginsspulletjes, poppeneetstoel, boot van playmobil (arc van Noah met dieren erbij), microgolfoventje voor keukentje, broodrooster voor keukentje (als ze dat al heeft), etc.
Mijn dochter is bijna vier maar die heeft het afgelopen jaar veel plezier gehad met klei stiften/potloden. Geen kleurboek, gewoon velletjes papier of behang, verfen met de handjes trampoline fiets loopfiets schommel (speeltuin) zand en water nagellak en labello (en dat vind ik voor nu meer dan genoeg make-up) dingetjes voor in haar haar simpele spelletjes (ik leer cijfers/letters, mini loco, bunny hop, memory, muizenval) regenlaarzen en paraplu duplo en houtenblokken begint nu met playmobil te spelen (hebben een poppenhuis gekregen van de buren) verkleedkleding (jurkjes vooral) insectenbakjes met loep e.d. simpele hebbedingetjes minidoolhofje met balletjes, zo'n plopper, klikklakker, bellenblaas) En echte dieren vindt ze geweldig. We hebben zelf 2 honden, 2 katten, en 2 baardagamen. Daar is ze ook veel mee bezig. Helpen uitlaten, voeren, aaien. Daarom hebben we nu ook kikkervisjes in een bak buiten. Heel interessant. Ze wil ook graag een vis.