Hallo, Ik heb een vraagje, Ik ben geen echte groente eter! ik hou echt niet van groente. Ik vindt sla wel heel erg lekker en ik ben gek op fruit, en ik hou onwijs veel van vlees dat eet ik ook dan bijna iedere dag. Ook lust ik geen melk ik kan zo misselijk woorden van melk producten. Nu hoor ik heel erg vaak dat het slecht is voor je kindje en voor mezelf als ik geen melk drink. Maar ook zijn er kinderen geboren waarvan de moeders geen melk luste. Nu is mijn vraag kan het echt veel kwaad als ik geen melk drink voor mij kindje. Groetjes Lieverdjuh....
Hoi Lieverdjuh, het kan geen kwaad als je geen melk drinkt. Het is wel verstandig zuivelproducten te eten als vla of kaas. En als je wel sla eet en veel fruit, maakt het ook niet zoveel uit dat je verder geen groente eet. Eet verder gewoon goed gevarieerd en drink 2-3 liter op een dag, dan krijg je ook echt wel al je voedingsstoffen binnen. Mocht je hieraan toch twijfelen, kun je altijd een vitaminepreparaatje speciaal voor zwangere vrouwen slikken. Groetjes Brigitte