Hallo dames . Heb vandaag positief getest . Ben 1 dag over tijd . Nu heb ik heel licht bruin rood achtig bloed verlies . Het is ook een beetje plakkerig zeg maar . Heb er ook een beetje lichte buikpijn bij . Wat kan ik nu verwachten is dit normaal ?
Kan alle kanten op, kan innestelingsbloeding zijn, maar kan ook zijn dat het eitje niet goed nestelt en dat je 'gewoon' ongesteld wordt. Heb je een test met streepjes gedaan? Dan zou ik er morgen nog 1 doen om te kijken of ze oplopen. Zo niet, dan ben ik er bang voor dat het niet goed zal gaan. Ik duim voor je, voor goed nieuws.
ja heb een test met streepje gedaan . Ga er morgen nog een doen! ben benieuwd hoop dat het niks is . Het is ook niet echte menstruatie buikpijn . Maar een beetje een apart gevoel . Een hele lichte pijn .
Ik sluit me aan bij juf1985... Ik heb ervaring met onschuldige bloedingen, maar het is bij iedereen weer anders natuurlijk. Als je test morgen wat donkerder is, dan zou ik me geen zorgen maken...
Jaa pff weet het haha heb net nog een kv testje gedaan . 3 uur niks gedronken . En die was ook positief wel een lichte streep maar geen tuur lijnt kwam binnen 5 min redelijk duidelijk erop !