Ik op 7 september uitgerekend van ons 2de wondertje. Het lijkt me wel gezellig om de laatste weken te kletsen met meiden/dames die net zo ver zijn als ik. Zo kunnen we samen aftellen, samen balen dat het wachten zo lang duurd en samen uitkijken naar de komst van onze kleintjes. Dus, wie sluit aan?
Hoop dat t werkt http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/552676-1-t-m-15-september-2015-a.html
Present!! Ik zat aan t begin in dat topic wat hierboven genoemd is maar is nu wel leuk om toch lekker te kletsen met nieuwe! Bij de ander hoor ik niet bij die hebben hun eigen clubje gevormd wat logisch is.. Ik ben 9 september uitgeteld van de 3e! Onze 3e zoon ook! Ben 25 jaar, van januari ben ik. Volgende week donderdag laatste uurtjes werken!
Snap wat je bedoelt Wonder. daar hebben ze medische indicaties enz, soms wel fijn om ff te buurten met anderen. Dus kom maar op . Ff voorstelrondje. Moniek, 22 jaar. Vriend is 21. Als goed is komt de kleine 1 week na mijn en 1 maand voor vriend zn verjaardag, dus lekker drukke periode. Planning is wel om alles in n weekend te vieren. Wonen nog bij schoonouders, delen de douche en de (bij)keuken. Zeker niet ideaal, maar beste situatie. Hopelijk over n jaar iets voor ons eigen, als we langzaamaan voor n 2e gaan. Studeer nog, 3 jaar te gaan. Vriend heeft wel vaste aanstelling. Eerste binnen de famikie en de vriendenkring die zwanger is, dus veel nieuwe dingen die we ontdekken. Maar alles gaat goed, kleine is lekker druk. Vooral om 6 uur als we gaan eten -.-' ben er wel blij mee dat het goed gaat.
Fijn dat jullie toch een goede passende oplossing hebben gevonden om te wonen! Wat studeer je als ik vragen mag? Ja zij zijn met zoveel ook dat kan ik niet bijhouden, wil ik ook niet. Een klein clubje vind ik veel leuker!
Ik doe laboratorium. Afgelopen half jaar gelukkig computer les gehad. Straks nog uitzoeken hoe het zit met borstvoeding. We werken niet echt met schadelijke stoffen, maar beter goed uitgezocht dan de kleine ziek.
Interessant heb ik ook voor gekeken leek me wel wat! Idd beter ff uitzoeken. Hopelijk gaat de bv ook goed bij je. Heeft je moeder ook bv gegeven? En heb je ook al t idee dat je helemaal snapt wat je moet doen? Ik heb bij de 2e getwijfeld tot de bevalling en toen hij geboren was vond ik t ineens niks meer. Nu zou ik t weer graag willen maar wacht dus tot t moment dat ie er is, wil me er wel goed bij voelen. Lijkt me zo bijzonder om dat wel te kunnen doen
Ik twijfel nog, nja hoe dichterbij t komt, hoe meer ik aan t afwegen ben. Vooral het praktische deel.. Ga van hbo naar mbo en kan dus niet zoveel lessen missen. Plus ben bang dat schoonouders gewoon gaan koekeloeren als ik aan het voeden ven, maar de deur dicht doen helpt ook niet altijd aangezien ze die onder het kloppen al open gooien. Sus denk dat het toch een combo word. S avonds bv en overdag kv. Heb me er ook nog niet helemaal in verdiept, loopt vaneiges wel los denk ik. Ben nogalbiemand die van veel lezen ook gaat twijfelen.
Mijn ks staat 7 september gepland 2e kindje. Oudste dochter zal 2.5 zijn. 33 jaar ben ik, russisch. Mijn man is 38 en nederlands.
Ik ben 8 september uitgerekend van ons eerste kindje. Moet deze week nog werken en ga daarna met verlof, heb er een weekje vakantie aan vast geplakt. Gelukkig maar, want vind het werken in de zorg nu wel erg zwaar worden.
WelkomWelkom choco, piccolina en nena . piccoline. Wat fijn dat je zeker weet wanneer de kleine komt! Speciale reden waarom je een keizersnede krijgt? Nena. Dan heb je dus 7 weken verlof? Lekker joh. Genieten van de vakantie en daarna wachten op beebje.
Oooh al veel reacties, gezellg! Ik weet dat er al andere clubjes zijn, maar vind met minder mensen net zo leuk, anders kun je het toch niet bijhouden wat iedereen bezig houd. Zeker als je niet zo vaak komt lezen/schrijven. Ik zal me ook even voorstellen, 28 jaar, zwanger van ons 2de kindje. We hebben al een ondernemend lief meisje van 1,5 jaar. Zitten dus vlot op elkaar. Inmiddels al 2 weken thuis omdat het werken lichamelijk niet meer ging. Ontzettend veel last van harde buiken en met regelmaat last van bandenpijn. Nu thuis merk ik dat het wel beter gaat.
Klopt, 7 weken van te voren. Nog geen idee wat ik met al die tijd moet gaan doen. Denk dat het vanzelf wel los zal lopen. Lijkt me verschrikkelijk om op de bank te gaan zitten en maar te wachten tot de kleine komt.
MoniekJ een combi van bv en fv zal op het begin erg lastig zijn. Omdat je lichaam dat nog niet gewend is om voldoende melk te geven. Ik wilde dat ook doen na een week of 12, toen ik weer moest gaan werken maar merkte dat mijn productie op dat moment al terug uit liep. Misschien kun je het eens met je verloskundige bespreken wat haar advies hierin is.
Oh ik zal me ook even netjes voorstellen Chocochippie, 24 jaar, 1ste kindje Partner is 25. Altijd al graag jong moeder willen worden en gelukkig is dit ons gegeven. Tot nu toe gaat alles redelijk. Ben vooral veel moe moe en oja had ik al gezegd moe? Is waarschijnlijk ook deels de schuld van een te laag ijzer waarvoor ik nu speciale zooi moet innemen. Oja en ik heb al vanaf week 29 verlof 😶 verveel me te pletter
Ik heb zware bevalling gehad 36 uur lang die uitliep op ks dus deze keer kies ik gewoon ks Vrees dat bv en fv samen niet zullen gaan. Je moet elke 2 uur bv geven of kolven elk 3 uur om productie te verhogen. Bovendien speen /fles gaat niet anders kans kindje pakt borst niet meer. Pas na 6wk of zo als je bv op peil is en goed loopt kan je voeding moment stuk voor stuk uitsluiten/vervangen dooe fv. Anders krijg je stuwing.