Vanmorgen om 11.53u zijn wij de trotse ouders geworden van onze dochter Hanne. Ze is 51 cm lang en weegt 3300 gram. Bevalling is vrij heftig gestart met hevige Rug weeën die ik niet goed kon opvangen. Heb dus een ruggenprik gehad. Had toen al 3 cm ontsluiting. Na een uur 4 en braken mijn vliezen. Na nog een uur 5 en na nog een uur ineens 10 cm! Al bij al dus toch nog snel gegaan. Heb wel een knip gehad omdat haar hoofdje groot is. We maken het allemaal goeds 51 cm lang en weegt 3300 gram. Bevalling is vrij heftig gestart met hevige Rug weeën die ik niet goed kon opvangen. Heb dus een ruggenprik gehad. Had toen al 3 cm ontsluiting. Na een uur 4 en braken mijn vliezen. Na nog een uur 5 en na nog een uur ineens 10 cm! Al bij al dus toch nog snel gegaan. Heb wel een knip gehad omdat haar hoofdje groot is. We maken het allemaal goed
Gefeliciteerd!!! Wat fijn dat jullie meisje er is. En dat de bevalling op zich goed is gegaan. Nu lekker bijkomen!
Hoe is het met jullie allemaal? En de dames die net zijn bevallen hoe gaat het lichamelijk? En met het bekken?
Hier alles rustig. Wel gerommel, en vanochtend in de auto wel een pijnlijke voorweeen gehad. Maar dat is alles. Zo gaat t al een hele tijd. Morgen controle bij de vk. Ga d'r voor mn gevoel veels te vaak heen. Maar goed Vannacht hele zere schouder gehad. Te lang op mn ene zij gelegen. En vandaag weer met zitten veel pijn in mn rug.
Hier eigenlijk gelijk na de bevalling veel minder pijn. De druk is echt van mijn bekken wat heerlijk voelt! Knip moet nog wel genezen dus ben nog niet heel mobiel, maar echt, voel me wat dat betreft stukken beter! Ben nu (6 dagen na de bevalling) 9 kg kwijt wat denk ik ook een hoop scheelt voor mijn gewrichten Ben benieuwd wat ik straks weer allemaal kan. Durf er nog niet heel veel van te verwachten, dan kan het ook niet te hard tegen vallen.. Hoe is het met de rest hier?
Ohh wat heerlijk zeg dat de pijn een stuk minder is!!! Daar duim ik ook voor!! Lekker al veel kilo's kwijt meid! Dat zal de gewrichten zeker goed doen!!
Hier 5 mei in recordtempo bevallen van onze zoon. Om half 12 nietsvermoedend gaan slapen. Om half 2 's nachts wakker geworden met weeën om de 2 minuten. Doordat het direct zo snel ging kon ik niet meer naar het ziekenhuis. Vervolgens is na 2 keer persen binnen 4 minuten om half 3 thuis (dus zonder pijnstilling) onze zoon geboren. Een klein half uurtje later ben ik per ambulance naar het ziekenhuis gebracht om daar mijn ruptuur te hechten. Dezelfde ochtend mocht ik alweer naar huis. Vandaag voor het eerst weer voorzichtig uit bed. Het gaat op zich wel goed, alles geneest naar omstandigheden netjes. Alleen mijn bekken doen nog erg veel pijn. Daar moet hopelijk straks de therapie bij gaan helpen. Ik ben weer dolgelukkig met onze tweede zoon. Hier laten wij het ook bij, gezien de aanslag op mijn lichaam. Maar ik ben meer dan dankbaar en tevreden met 2 gezonde kindjes!!!
Nog gefeliciteerd met je meisje, BallerinaB! Fijn dat de pijn nu ook minder wordt. Lekker rustig aan en genieten
Khetra gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is. Heftig zeg zo'n snelle bevalling. Hopelijk knappen je bekken ook snel op. Maar zal voor je bekken ook wel heftig zijn zo'n snelle bevalling. Veel geluk met jullie zoon.
Moonlight bij jou al een teken van een baby? Ben benieuwd. Voel me wel alleen, hahaha ik heb nog 14 weken te gaan.
Gefeliciteerd kheyra! Dat was inderdaad een hele snelle bevalling! Sterkte met je bekken, die zullen het Wel heel zwaar hebben gehad.
Gefeliciteerd kehyra!! Dat ging wel heel snel!! Geen last van na weeen gehad?? We blijven hier gewoon hoor Teske!! Onze klachten zijn vast niet ineens over 😉.. Hier vannacht weer veel last gehad. Slaap nog het beste op de bank.. Nog geen weeen gespot hier
Ja hier ook bagger geslapen. Gister te veel gezeten. En had enorm pijn aan m'n bekken en rug. Slapen deed geen goed. Vl heeft t bed omgebouwd dat de klossen eronder kunnen want ik kwam er niet meer uit. En nu is die te hoog hihi! Maar heb veel pijn met zitten en lopen en staat. Vannacht deed liggen ook zoveel pijn.
Gefeliciteerd Kheyra!! Jeetje, lijkt me wel heel heftig zo'n snelle bevalling! Hoe is het nu met je? Trisha en Moonlight, hoop dat jullie baby's zich snel melden! En inderdaad Teske, wij blijven hier nog wel een tijdje hoor! Hier vanmiddag voor het eerst een rondje gewandeld. Blijk toch nog wel goed last te hebben van mijn bekken ook al is de grootste druk er af. Hoop dat ook dat weer snel terug wat stabiel wordt. Ook heel erg last gehad van na weeën. Kraamzorg snapte het niet zo goed. Op dag 8 en dat bij een eerste. Toch maar even iemand bij gehaald, maar blijkt toch wel te kunnen.. baarmoeder zit nu heel laag, dus hopelijk waren het de laatste! Verder toch maar een afspraak gemaakt om met iemand te praten over mijn angsten en heftige emoties. Vandaag weer echt een huil dag.. Soms zo bang dat ik daardoor geen goede moeder voor haar kan zijn! Hierdoor ook 4 dagen extra kraamzorg, waar ik wel heel blij mee ben. Is dan wel iemand anders dan ik nu heb, maar beter dan alleen..