Hypermobilliteits mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BallerinaN, 17 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Wat mij de eerste weken goed heeft geholpen is zo min mogelijk tillen. En heel veel rust, zodat mijn bekken ook rust kregen. Eerste dagen zoontje niet zelf uit bed kunnen tillen en al dat soort dingen aan anderen over gelaten. Lastig maar die rust heeft wel echt goed gedaan.
    Na een week voor de eerste keer buiten gewandelt.

Ballerina. Vervelend van je angsten zeg! Bah. Groot deel hormonen?
    Je bent een goede mama en daarom schakel je ook hulp in. Jullie kleine meis voelt echt wel dat je van haar houd.
    Fijn dat je nog extra kraamzorg krijgt.

Hier al twee dagen de avonden last van harde en gespannen buiken. Blegh. Bij vorige zwangerschap helemaal niet zo gehad.
    Ook ben ik heeel erg moe van het slechte slapen. Einde van de maand weer naar de vk. Dan maar eens overleggen.

Trisha vervelend hè dat slechte slapen. Pfff...

2. Ja is echt een drama! Zit nu echt met stokjes in mn ogen om ze open te houden. Wil graag ff slapen maar durf t niet omdat ik dan vanavond zo slecht slaap weer

3. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Ik had bij mijn eerste bevalling slechts 2/3 dagen wat last van naweeën. Nu heb ik echt een hele week last van gehad en vaak nog flink heftig ook. Nu schijnt dit sowieso bij een tweede kindje heftiger te zijn en bij een derde zelfs nog erger. Maar dat zal ik verder niet meer mee maken ;)

Ik had ook een indicatie voor een paar dagen extra kraamzorg gekregen, gezien mijn operatie en dat ik pas na een week voor het eerst uit bed was. Wel fijn wat langer extra hulp.
    Nu verzorg ik de baby zelf en mijn man heeft vakantiedagen opgenomen om mee voor onze oudste zoon te zorgen.

4. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Inderdaad hulp zoeken BallerinaB. Ik herken het allemaal. Het is ook zo heftig om ineens moeder te worden.
    Bij mijn eerste was ik helemaal alleen en ik heb ook geen ouders meer, waardoor ik een moeder miste om advies aan te vragen. Ik was toen echt bang om alles fout te doen en huilde veel, omdat ik dacht dat ik een slechte moeder was.

Uiteindelijk allemaal goed gekomen, mede door steun van het consultatiebureau (ze hebben daar extra hulp voor ouders waar het niet meteen vanzelf loopt) en dat komt bij jou dus zeker ook goed. Onthoud vooral dat je met het geven van liefde altijd een goede moeder bent, hoe de rest ook verloopt.

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hey meiden, hier ook inmiddels bevallen!
    Bekkenklachten lijken al verminderd te zijn , maar ben nog zeker voorzichtig!
    Nu heerlijk aan het bijkomen v alles

6. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Gefeliciteerd moonlight!!
    Hopelijk heb je een goede bevalling gehad. En hopelijk steeds minder bekkenklachten!!!

7. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Gefeliciteerd Moonlight! Alles goed verlopen? Lekker uitrusten en genieten nu!

8. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Hoe is het met jullie allemaal en met jullie babies?

Ik ben echt heeeeel erg moe. Ook al doe ik heeeel erg weinig. Blegh. Maar nog maar 3 maanden ;)!

9. Beebje Doet t goed. Dinsdag word ik gestript. Juist omdat m'n lichaam t niet meer aan kan. M'n rechterbeen werkt niet echt meer van de druk van de baby. Hij drukt te veel op m'n bekken.
    Daarbij de rugpijn en heupen. Alles bij elkaar weet ik t gewoon niet meer. Slapen is minimaal en ik sta op met veel pijn.
    Nu heerlijk met stiefzoon middag dutje doen.

10. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Fijn dat ik niet de enige ben en het dus herkenbaar is.. Dank jullie wel dames!

Oh Trisha, wat ontzettend balen! Nog heel eventjes, dan heb je je prachtige baby in je armen en is hopelijk de grootste druk er af!

Voor jou nog wat langer volhouden Teske.. Knuffel!!

Hier dringend toe aan een goede sportmassage, alles zit weer lekker vast.. Maar voel me nog niet echt fit genoeg om daar een paar uur voor uit huis te gaan. Vragen of mijn ventje vanavond d eens wat wil masseren :)
    Kleine meid doet het nog steeds heel goed :D Ze drinkt super goed en huilt eigenlijk maar zelden. En ze is zo mooooooi! :D

11. XmoonlightX

Ohh trisha, herkenbaar die been uitval!!
    Oo naar dinsdag en hopelijk is het uit te houden voor je!

12. Ja hoop t ook, maar heb er een hard hoofd in dat t iets helpt

13. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Wat balen Trisha! Hopelijk komt het einde snel in zicht!

14. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Kraamzorg is vertrokken.. Nu moet ik het echt alleen doen.. pff weet dat ik het kan, maar zie er zo tegenop!

15. XmoonlightX

Kan ik me goed voorstellen! Ben ook nog erg onzeker hoor!

16. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Trisha en en en heeft het doorgezet?

Sterkte Ballerina. Komt goed!

Jij hebt nog wel even kraamzorg moonlight?

17. Nee helaas niet. Wel veel harde buiken, en lichte krampjes helemaal onderin. Dus zit weer hard aan de thee.

18. XmoonlightX

Kraamzorg was dinsdag voor het laatst 😓

19. En hoe gaat het nu moonlight?

20. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    En bij jou trisha?

Ik slaap zo slecht. En ben zo moe en veel pijn. Blegh!

Benieuwd hoe het met jullie gaat en met jullie babies. Ik kijk zo uit naar onze babyboy!

Deel Deze Pagina