Hypermobilliteits mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BallerinaN, 17 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier rustig. Geen voorweeen niks. Alleen harde buiken.
    Wel veel pijn in m'n rug bekken en heupen. En ben gewoon op. Zat gister jankend eten te koken. Vandaag maar patat gebakken want voel me niet veel Beter. En ook hier gaat slapen super slecht. Ben dood op

Morgen weer strippen en anders volgende week vaan de gyn.

2. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Wat rot dat je je zo voelt Trisha! Herken het heel erg! Nog heel even volhouden, al weet ik hoe moeilijk dat is! Geef het aan hè, bij je vk!

Hoop echt dat het bij jou terug wat beter wordt Teske.. Op deze manier duurt het zooo lang en kun je ook niet genieten.. :(

Hoe is het nu Moonlight?

Hier gaat het goed :) Gisteren wel wat veel gedaan, en dus weer last.. haha, blijft moeilijk om er aan toe te geven ;)

3. Ja eraan toe geven is heel moeilijk.

Heb t ook aangegeven bij de vk. Daarom dat ze deze week al strippen ipv over 2-3 weken. En volgende week naar de gyn voor een inleiding. Zit alleen Pinksteren nog tussen, dus heb mn twijfels of het wel gaat lukken volgende week allemaal.

Doe rustig aan he. Je lichaam moet ook nog herstellen, en je moet ook energie hebben voor jullie kleintjes.

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Gaat echt een stuk beter! Ik kan weer normaal lopen, normaal liggen en zitten zonder pijn, erg fijn!

Traplopen blijft nog wel even een aandachtpuntje. En verder alles rustig opbouwen.lopen gaat uiteraard maar kan nog geen lange afstanden..
    Maar het is echt een opluchting hoor

5. Fijn zo moonlight!

6. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Hier hetzelfde Moonlight! Fijn hè? Kan alleen maar beter worden toch?! :)

Vandaag met dl in de doek over de rommelmarkt. Nu dus wel weer wat last.. Had ik kunnen weten natuurlijk.

7. XmoonlightX

Zo is dat!! Alleen willen we nu af en toe te snel vrees ik :D

De draagdoek ga ik van de week eens uitproberen

8. Hier vannacht om 1.45 bevallen van een prachtige jongen, Liam. Alles gaat super maar hij had wat gepoept in de buik dus moeten wachten op de kinderarts.

9. XmoonlightX

Gefeliciteerd trisha!!! 🎊🎊
    Hopelijk zakt de pijn bij jou ook weg!

Hier wel flinke spierpijn nu vd wandeling van gisteren

10. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Trisha gefeliciteerd! Fijn dat alles goed is. Hopelijk mogen jullie snel naar huis!

11. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Gefeliciteerd Trisha! Hoop inderdaad dat bij jou de pijn ook snel minder is!

Denk dat we de achteruitgang van onze spieren en conditie ook niet mogen onderschatten Moonlight. Na zo lang niks te kunnen en dus weinig te doen zal daar niet veel meer van over zijn.. :(

Hoe is het met jou Teske?

12. Nee klopt, en dan de inspanning die je ineens levert vergt heel veel omdat je complete conditie weg is.

Hier nog aardig wat pijn, vooral rond mn stuitje en mn bekken.

Gister om 10 uur ontslagen uit t zkh.

13. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Fijn dat je thuis bent trisha. Doe t wel rustig aan hoor meiden. Je lijf heeft echt even tijd nodig om te herstellen. Ondanks dst het gelijk een stuk beter voelt!

Hier gaag het hard achteruit eigenlijk. Ik krijg een trippelstoel om in huis te kunnen bewegen. Er komt een bed in de woonkamer. Morgen hoop ik een verwijzing naar gyn te krijgen om pijnmedicatie te bespreken. Ik voel me nu zo slecht als de laatste 2 weken van de vorige zwangerschap en moet nu nog 3 maanden.
    Moet wat voor dit kleintje over hebben;)!

14. Wat vervelend teske! En je moet nog eventjes.

Hier doe ik t rustig. Mn kraamhulp zorgt dat ik in bed blijf. En t feit dat ik bij elke beweging nog vloei en veel bekken pijn heb blijf ik nog best wel liggen. Heb 10 dagen kraamzorg.

15. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Fijn dag je 10 dagen kraamzorg hebt. Ik kon met dag 6 weer zelf uit bed komen en langzaam aan wat meer dingen doen.

Nu moet ik idd nog wel even. Maar vandaag een rust dag gehad. En voel me ietsje pietsje beter. Vooral geestelijk. Want zat er even echt doorheen.

16. Ja dat ksn ik begrijpen. Hier vandaag ff beneden geweest en dat was t. Ff gedoucht.

17. XmoonlightX

Ik mocht ook 10 dg kraamzorg, maar was gelukkig niet nodig.
    Vervelend dat je nog zo'n pijn hebt meid!

Hier ging ik gisteren iets te hard zitten op de bank, liet me te hard neerploffen zeg maar..dat was niet zo prettig 😞
    Ik werd even terug gefloten

Is zeker waar ballerina, maar omdat het beter gaat, denk ik gelijk dat ik weer alles kan ;):)

18. Ja dat heb ik ook. Voel me stukken beter dan voorheen en denk dan gelijk dat ik alles weer kan. Maar word best snel terug gefloten. De kraamzorg zegt t me dan wel, maar weet dat ik t beste luister als ik even tegen de lamp loop. Heb dat dus al paar x gehad.
    Nu nog steeds bekken pijn en vooral pijn in m'n onder rug met staan en lopen bukken etc. Ook met gaan zitten. Maar liggen gaat iig veel beter nu! Heb wel de fysio gebeld voor een afspraak want even baby badderen was te veel en in/uit bed halen schiet t in m'n onder rug. Maar vergeleken vorige week mag ik echt niet klagen!

19. XmoonlightX

Ik heb ook een afspraak met de fysio hoor, moet de boel toch op een verantwoorde manier aansterken .

20. Hier vanavond fysio gehad. Alle spieren in m'n rug heupen en bekken gekneusd... Door de bevalling.

Vanavond Liam even in een draagdoek gedragen. Maar man man wat een pijn. Heb gewoon te veel pijn om te slapen. Kan je na gaan wat voor een belasting de zwangerschap is voor ons.

Deel Deze Pagina