Hypermobilliteits mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BallerinaN, 17 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ballerina, spanennd. Benieuwd wat de gyn zegt.

2. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ja, ik ben hypermobiel, maar gelukkig niet heel erg. Vorige zwanerschap wel veel bekkenklachten gehad. En daarna ook lang pijn gehad.
    Nu begin ik s ochtends l weer pijn te krijgen. Als ik eenmaal jn beweging ben, dan gaat het wel weer.

3. Lastig lisanne!

Hier heeft de fysio m'n rug gedaan vandaag. Zat helemaal vast en kon niet meer pijnloos zitten. Nu gaat t weer een beetje
    Op naar volgende week

4. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Uitslag gehad van de scan, ik kan gewoon natuurlijk bevallen. Begon gelijk te huilen toen ik die uitslag kreeg. Heel stom want ik zit natuurlijk echt niet te wachten op een ks, maar ik ben zo kapot! Ben gewoon echt op! Heb zoveel pijn, zie het gewoon niet meer zitten. Met een ks wist ik in elk geval dat het niet meer lang zou duren, nu is het weer afwachten. Ben natuurlijk op zich blij met het nieuws! Maar ga het donderdag wel bespreken, want zie het echt niet zitten om nog 5 weken zo door te gaan.

Geniet van je weekend Teske!!

Fijn dat het weer los is Trisha!

5. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ohh zo frustrerend idd aan het einde van de zwangerschap. Je loopt al zolang rond met pijn. En dan krijg je op het einde alleen maar op meer plekken pijn. En dan kan het binnen nu en 5 weken afgelopen zijn.
    Snap wel dat het even een teleurstelling is dat je geen zekerheid krijgt.
    Ben benieuwd wat ze domderdag zeggen, wellicht inleiden ofzo?

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Dubbel gevoel ballerina, knuf!!

7. Oh wat dubbel ballerinaN! Ik begin ook op t einde te lopen en duim echt hard dat die te vroeg komt.
    Kunnen ze je niet inleiden met 38 weken?

8. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Ben echt al heel blij dat jullie dat begrijpen! Durf het tegen sommigen niet uit te spreken..
    Moet morgen weer op controle, ga het dan bespreken. Denk dat het ook echt aan mijn lijf ligt, als ik nog helemaal pot dicht zit leiden ze liever niet in geloof ik.. We zullen zien..

9. XmoonlightX

Ik zou het zeker morgen bespreken!

10. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Voor de dames die voor de 2e of vaker keer zwanger zijn: hebben jullie voorzorgsmaatregelen genomen ter voorkoming van bekkenklachten? Zo ja, hielp dat? Vorige zwngerschap ben ik eerder halve dagen gaan werken. Nu ben ik bezig met opleiding.(verpleegtechnische handelingen) En moet ik diverse dingen op het werk doen. Ik maak me wel zorgen of im ze op tijd klaar krijg.

11. Je kan t altijd op de tafel gooien kijken wat ze zeggen, hier hoop ik ook dat ze inzien dat t niet te lang kan zo. Zelfs zitten lukt eigenlijk niet meer. Maar moet het minstens nog 3-4 weken volhouden.

12. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Net naar de gyn geweest en aangegeven dat ik het echt niet meer zie zitten. Omdat het hoofdje aan de grote kant blijft en ik er doorheen zit mag ik 4 mei terug komen. We gaan dan een datum afspreken voor inleiden diezelfde week. Ze was al ingedaald, maar lag nog niet vast. Ook had ik nog geen ontsluiting.
    Op zich dus goed nieuws, al blijf ik hopen dat ze zich eerder meldt! Anders nog max 2 weken..

13. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Een einde in zicht is voor jou denk ik al fijn.
    Nog twee weken en dan jullie baby:)!

14. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Zeker fijn, al klinkt dat echt nog super onwerkelijk ;);)

15. Wat spannend en fijn ballerina! Nog max 2 weken. Sterkte met de laatste loodjes

16. XmoonlightX

Pfff mijn knieen waren vannacht zo pijnlijk!! Heerlijk net een paar uurtjes op de bank geslapen :D

17. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Dank je Trisha! Voor jou ook niet heel lang meer!

Kun je dan vannacht nog slapen Moonlight? Ik durf echt niet zo goed overdag.. Ben dan echt bang dat ik de hele nacht wakker ga liggen.
    Begin het hier ook te voelen in mijn linkerknie.. Ook weer flink aan het zeuren onder in mijn rug..
    Hoop dat ik tijdens de bevalling geen rug en been weeën krijg.. maar dat zal afwachten zijn..
    Voor de dames die al een kindje hebben waar zaten bij jullie voornamelijk de weeën?

18. XmoonlightX

Nee hoor geen problemen mee :D Ga zo weer lekker slapen maar ben ook wel veel moe hoor de laatste weken

19. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ballerina, helaas hier vanaf de aller eerste wee rugweeën. Ik vond die moeilijk opvangen en was daar niet echt op voorbereid. Helaas niets aan te doen. Hopelijk deze keer buikweeën.

Hier ook last van knieeën met name met traplopen.
    En pfff er zot iets scheef in mn bekken. Krijg het zelf niet goed met oefeningen. Pfff balen.

Zo nog poging doen om even te slapen. Ben naar wc geweest en log daarna altijd een tijd wakker.

20. Ja nog paar weekjes ballerina.
    Hier zulke slechte nachten maar durf overdag niet te slapen want dan ben ik bang dat ik nog slechter slaap. Vandaag om half 3 wakker om half 5 wakker half 7 wakker en pas om 9 uur wakker.
    Ook veel pijn nogsteeds aan m'n rug heupen en schouders.

Deel Deze Pagina