Lijkt me zo heftig die rug weeën.. We zullen zien.. Vind het toch wel een prettig idee dat ik dan nog wel kan kiezen voor een ruggenprik, al wil ik wel eerst zonder proberen. Heb ook vaak dat ik denk, mijn bekken heeft precies eens een goede knak nodig.. Soms gebeurt dat dan ineens bij omdraaien in bed, dan voelt het ook gelijk stukken beter. Dat heb ik dus ook, dat ik dan bang ben helemaal niet meer te slapen. Moet ook zo'n 6x per nacht naar de wc. Soms wordt ik te laat wakker en dan zo veel buikpijn! Kan meestal gelukkig daarna we weer verder slapen.
Daarvoor rust ik meestal even op de bank. Zit veel op de bank en als ik echt omval van de vermoeidheid wil ik nog wel even liggen
Ohh ik val gewoon in slaap op de bank 😂😂😂😂 Ik ga juist expres op de bank slapen, omdat ik in bed slechter kan slapen door de pijn Op de bank zit ik en ik bed moet ik op een zij liggen en dat is juist niet te doen
Ahh hier als ik maar frequent genorg draai lukt t bed wel. Bank zak ik juist wat in, zit al oo extra kussentjes enzo, maar dan nog is t niet stevig genoeg.
Vanmiddag over de rommelmarkt geweest. Kom ik de moeder van mijn ex tegen. Zegt ze: ik vind je wel heel erg zwaar hoor! Niet zo gek dat je dan last hebt hè?! Au... Weg zelfvertrouwen Zit me nu huilend te bedenken wat ik allemaal terug had moeten zeggen, maar was te overdonderd... Dat zeg je toch niet? En ik was al zo onzeker! Denk dat ik nu maar gewoon binnen blijf tot na de bevalling..
Inderdaad moonlight. Mensen snappen hier niet hoe graag ik m met 37-38 weken wil hebben. Ballerina o wat vervelend zeg. Op zulke opmerking zit je echt niet te wachten.
Wat leuk dat we rond dezelfde tijd zijn uitgerekend. Ik heb nu ook de hele dag veel pijn en ben zo moe. Dit zijn echt vreselijke dagen. Iedere dag hoop ik dat het begint. Bij mijn vorige bevalling kwam mijn zoontje een week eerder. Hoop dat nu dus weer. Dat zou komend weekend al zijn! Helaas BallerinaB moet ik ook melden dat ik bij mijn vorige bevalling direct overvallen werd met snelle, pijnlijke rugweeen. Dit kwam wellicht doordat het een sterrenkijker was (die tijdcode bevalling zelf goed draaide). Ook ik hoop dus op buikweeën. Hoe dan ook, de pijn en ontbering nu zijn het straks meer dan waard, wanneer je jouw baby in je armen hebt. Nog een even volhouden allemaal!
Pffff ik ben kapot. Hooikoorts en heeel veel pijn in mijn bekken. Hoe ik dit precies nog 16 weken vol moet houden. Denk dat ik zo maar wel een keer ga slapen op de bank. Meestal doe ik dat niet. Maar zo even broodje eten en pcm nemen en dan toch even slapen. Bleghh!!
Ah Teske wat balen! Hopelijk voel je je straks wat beter! @weeën: Ben benieuwd wat het gaat worden.. Toch een gek idee dat je niet weet wat er gaat komen..!
Helaas vanmiddag niet echt kunnen rusten. Kreeg 2x visite. En de eerste keer dat ik bijna sliep ging mn telefoon. Wel op de bank kunnen liggen. En vanavond op tijd naar bed. Mn bekken zit momenteel behoorlijk gammel in elkaar. Ik hoop dat het met rust en fysio nog weer beter wordt. Anders is het weer echt een stap achteruit.
Vandaag een tegenvaller bij de fysio. Kennelijk doen ze na 38 weken geen fysio meer, betekend dus dat ik nog maar 2 x fysio krijg... Wel komt ze aan huis tijdens t kraambed voor fysio te geven.
Balen Teske! Fysio gaat je vast wel goed doen! Dat wist ik ook niet Trisha.. Wat vreemd.. Is toch ook niet dat ze dan nog iets fout kunnen doen ofzo.. Net terug van de ha, bloeddruk toch wel erg hoog, Maar gelukkig geen eiwitten in urine. Morgen wel gyn bellen want hij denkt toch aan beginnende vergiftiging.. pff, kan er ook nog wel bij..
Dat is niet tof Ballerina. Sterkte vandaag. Pff night from hell. Vroeg gaan slapen. Maar zl weer aan het hoesten. Pff dacht dat dat nu wel eens klaar was na 3x antibiotica kuur. Heeft al 2x longontsteking gehad.