Hypermobilliteits mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BallerinaN, 17 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Ik lig ook in het ziekenhuis. Heb al tijdje niet meer gekeken sorry.
    ben zondag opgenomen wegens dreigende vroeggeboorte. Bmm half verstreken en ondertussen 3 cm ontsluiting. Weeremmers en longrijping gehad, ben benieuwd hoe het nu verder loopt. Ben morgen 34 weken

2. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Oei, sterkte Danielle. Dat is idd erg vroeg. Hoop dat je baby nog even wil blijven zitten.

Hopelijk geen zwangerschapsvergiftiging, BallerinaB.

Het niet weten wanneer de weeën gaan beginnen vind ik het meest frustrerend. Kan vandaag, maar ook nog over twee weken...
    Er zit niets anders op dan afwachten.

3. Hihi ja hier is t ook wachten. Vk zei gister zal niet lang meer duren. Dus maar afwachten.

Oei Daniëlle dat is wel heel vroeg! Hoop vor je dat die nog ff blijft zitten.

Hier ook bagger nacht hoor. Vl werken en zo warm bah

4. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Oei Danielle!! Hopelijk blijft 'ie nog een tijdje zitten! Schrikken zeg!

Beterschap voor je zoontje Teske!

Spannend Trisha! Ben benieuwd!

Haha Kheyra, dat vind ik nou ook! Normaal zo'n controle freak en nu geen invloed hebben.. ;);)

Vanmorgen gyn gebeld, maar die vond het niet zorgwekkend. Als de klachten toenemen moet ik even langs het ziekenhuis, maar voor nu geen paniek. Ben er op zich ook wel gerust in omdat er geen eiwit gevonden is..

5. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Danielle wat schrikken zeg. Hopelijk blijft de baby nog even zitten.

Ballerina gelukkig dat de gyn zich geen zorgen maakt! Hopelijk blijft het stabiel. Wel goed in de gaten houden hoor!!

Ik begin weer een beetje bij te komen van het weekend! Hopelijk blijft het even zo.
    Hoewel we hier onwijze rotmachten hebben door het hoesten.

6. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Vandaag helaas nog steeds alles rustig en geen tekenen van een naderende bevalling...

Mijn vriend is vanmiddag vrij en is zo lief om mij dan naar de kapper te brengen en weer op te halen. Dus eindelijk weer eens het huis uit en lekker een paar uurtjes ontspannen.
    Daarnaast ook wel fijn dat de opgroei van 4 maanden (ik heb geverfd haar) wordt bijgewerkt. Het ziet er nu echt super onverzorgd uit, aangezien ik normaal in de 6 weken bij de kapper zit :)

7. Dat ken ik... Ik moet ook nodig weer knippen, model is eruit en heb vette uitgroei. Heb zelf donkerblond haar en verf t altijd knalrood... Laatste keer was in januari of zo of december.

8. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Zeer herkenbaar! Ik moet ook weer, maar doe dat eigenlijk niet zo graag.. Krijg altijd zo'n hoofdpijn van die wasbakken..

9. Ja en het zolang rechtop zitten... En stil zitten... Pfff vorige keer had ik zoveel pijn, en was ik zo stijf

10. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Ik ga alleeen naar de kapper als het echt echt echt moet;)! Ben de eerste weken na de kapper nooit heel blij met mn haar.

Mn spieren zijn overbelast rond mn linker heup en schaambot. Nu met mate bewegen. Vertel dat maar eens aan mn kleine uk die hier rond loopt en niet lekker is. Helaas pindakaas.

11. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Oh Teske, het zit je ook niet mee hè? Beterschap maar weer! Knuffel!

12. Hier net zo teske. Maar zit geen model meer in. En heb uitgroei van ruim 5 cm. Dus misschien volgende week en anders 15 mei pas.

Sterkte met je spieren. Heb dat hier ook al vanaf het begin. Is erg vervelend.

13. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Pff, hier ook weer een fantastische nacht gehad.. Maar goed we zijn weer een dagje verder ;)
    Ik heb ooit dry needlings therapy gehad bij overbelaste spieren. Werkt fantastisch!

14. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Dry needling heb ik vaker over gehoord idd. Eens overleggen met mijn eigen fysio.

Hier hoefde ik er vannacht gelukkig niet uit! Scheelt weer. Zl, en daardoor ik ook, wel veel wakker geweest van het hoesten. Maar gelukkig zo weer verder slapen.

Sterkte moonlight, 37,5 week. Einde komt wel in zicht.
    Ik moet maar eens uit bed springen.

Fijne dag vandaag allemaal.

15. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Pff hier ook geen beste nachten helaas :( Terug veel pijn in heupen en schouders. Mijn buik trekt nu ook echt aan mijn bekken, dus maar weer een extra kussen er onder. Ook weer een keer of 6 naar de wc. Bah, ben het echt beu!
    Voelde mijn meisje vanmorgen ook niet. Paniek momentje dus.. Nu gelukkig weer gewoon beweging. :)

16. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Nog even volhouden ballerina. Hopelijk het einde in zicht.
    Ik kijk ook nog niet echt uit naar het einde. Wel dat de baby er is. Maar die laatste weken. Bah.

17. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Dat heb ik ook BallerinaB, constant mijn bed uit naar de wc. Mijn zoontje was er met 39+1 weken. Dat zou morgen zijn...
    Kan niet wachten, heb het echt gehad.

Kapper gisteren was wel echt een relax momentje :)

18. Do87

Do87 Lid

15 jan 2015
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook het hms. Tijdens mijn eerste zwangerschap geen klachten.
    Na de bevalling kreeg ik last van mijn bekken.
    De bevalling zelf; 12 minuten...
    Ik teken voor weer zo'n bevalling!

19. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Spannend Kheyra! Ben benieuwd wanneer ze zich gaan melden! Fijn dat lekker ontspannend was bij de kapper!

Wauw Do, dat is wel heel erg snel..! Thuis bevallen dan? En was je vk dan toch op tijd bij je?

20. Hier okk de zoveelste bagger nacht gehad.

Do87 dat is wel veel geluk! En heel snel. Ben er jaloers op.

Deel Deze Pagina